2014-08-15, 18:42
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havreee
Nu har det kommit info om hur SVT sänder matcherna!

http://www.svt.se/sport/ishockey/sa-sander-vi-champions-hockey-league

Helt underbart, bra SVT.
Och nu behöver man ju inte åka till Nottingham, hehe. Hade varit kul ändå.
Citera
2014-08-15, 23:32
Medlem
Ronalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Helt underbart, bra SVT.
Och nu behöver man ju inte åka till Nottingham, hehe. Hade varit kul ändå.
Haha, hade FBK fått Nottingham hade jag varit överlycklig eftersom jag skulle kunnat åka med och även se mitt Nottingham Forest på samma resa
Citera
2014-08-19, 23:35
Medlem
J.R.s avatar
Jaha snart går det igång. Alla matcherna med svenska lag verkar sändas av SVT, Eurosport samt på SVT-play, i alla fall de första omgångarna. Har ni säkert inte missat iofs.
Citera
2014-08-19, 23:47
Medlem
Citat:
Jaha snart går det igång. Alla matcherna med svenska lag verkar sändas av SVT, Eurosport samt på SVT-play, i alla fall de första omgångarna. Har ni säkert inte missat iofs.
Då jag älskar hockey så ska jag ge denna turnering en chans genom att se dom matchert jag kan. Hade däremot TV4 fått sändningsrättigheterna hade jag gett fan i det.
Citera
2014-08-20, 08:20
Medlem
Embas avatar
Citat:

Men visst fan ska det bli skoj? Lets hype!!!
Citera
2014-08-20, 09:08
Medlem
cirkulationsplatss avatar
Japp snart drar det igång! Det märks inte minst nere i Vida Arena där tre lag tränar idag.
Förutom Växjö Lakers så är Kloten Flyers här denna vecka och tränar inför sina möten med HV och JYP.
Kul att se Gerber igen!
Tredje laget är Adler Mannheim som kommer till Växjö nu under förmiddagen inför morgondagens match.

Även om det bara är CHL och att det ryktas om dålig biljettförsäljning i Växjö så ska det bli jävligt gött att det äntligen drar igång! Hockeysäsongen är äntligen här!
Citera
2014-08-20, 11:21
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkulationsplats
Japp snart drar det igång! Det märks inte minst nere i Vida Arena där tre lag tränar idag.
Förutom Växjö Lakers så är Kloten Flyers här denna vecka och tränar inför sina möten med HV och JYP.
Kul att se Gerber igen!
Tredje laget är Adler Mannheim som kommer till Växjö nu under förmiddagen inför morgondagens match.

Även om det bara är CHL och att det ryktas om dålig biljettförsäljning i Växjö så ska det bli jävligt gött att det äntligen drar igång! Hockeysäsongen är äntligen här!

Finns det en anledning varför Kloten förbereder sig i Vida och inte i Kinnarps?
Citera
2014-08-20, 14:54
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Eurosport 2 bör det väl tilläggas.
Citera
2014-08-20, 15:01
Medlem
Finns det nåt billigare sätt att se Växjös match imorgon än att ta en månad Eurosport play för 69kr?
Är i Göteborg då och kan inte se på det allmäktiga internet att någon pub ska visa den.
Citera
2014-08-20, 16:40
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Finns det en anledning varför Kloten förbereder sig i Vida och inte i Kinnarps?
Kommer det något folk till Kinnarps och tittar på fredag?
Citera
2014-08-20, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Kommer det något folk till Kinnarps och tittar på fredag?
Självklart, dum fråga
Citera
2014-08-20, 17:34
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dhanjel2
Finns det nåt billigare sätt att se Växjös match imorgon än att ta en månad Eurosport play för 69kr?
Är i Göteborg då och kan inte se på det allmäktiga internet att någon pub ska visa den.

svt play ska väl sändas annars laola1.tv sänder andra matcher också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in