2014-08-20, 18:16
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Kommer det något folk till Kinnarps och tittar på fredag?

Har ingen närmare insyn men det bör bli halvsatt. Det känns rimligt med tanke på den stora skara "fans" som knappt vet vad CHL är.
Senast redigerad av Emba 2014-08-20 kl. 19:01.
Citera
2014-08-20, 20:20
Medlem
Mikojans avatar
Krefeld i Ruhrområdet i morgon för mästarna. Faktiskt lite spännande. Hemmatruppen ser inte skräckinjagande ut på EP. Inga kända namn, vad jag med mina begränsade kunskaper, kan se. Rätt många transatlanter, förstås. Och faktiskt en svensk. Backen Robin Weihager från Hässleholm. Han har spelat några år i Malmö
Citera
2014-08-20, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Krefeld i Ruhrområdet i morgon för mästarna. Faktiskt lite spännande. Hemmatruppen ser inte skräckinjagande ut på EP. Inga kända namn, vad jag med mina begränsade kunskaper, kan se. Rätt många transatlanter, förstås. Och faktiskt en svensk. Backen Robin Weihager från Hässleholm. Han har spelat några år i Malmö

Vad är din åsikt om chanser att ta det här? Tänkte mest om man skulle sätta en slant på SAIK? Truppen har väl inte spelat ihop sig ännu?
Citera
2014-08-20, 22:29
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen
Vad är din åsikt om chanser att ta det här? Tänkte mest om man skulle sätta en slant på SAIK? Truppen har väl inte spelat ihop sig ännu?
SKAIK överskattas utav spelbolagen i nuläget tycker jag.
Citera
2014-08-20, 22:31
Medlem
Mikojans avatar
Citat:

Det är inte lätt att säga i augusti åt vilket håll det här bär. Jag ligger lågt tills vidare
Citera
2014-08-20, 22:49
Medlem
Citat:
Vi har tappat massor med spelare och är nu lååååångt ifrån favoriter.
Citera
2014-08-20, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Vi har tappat massor med spelare och är nu lååååångt ifrån favoriter.
Frågan är ju dock om ni kommer prioritera ligan eller CHL denna säsong. Man vet faktiskt inte vart man har er i år måste jag säga.
Citera
2014-08-20, 22:57
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Frågan är ju dock om ni kommer prioritera ligan eller CHL denna säsong. Man vet faktiskt inte vart man har er i år måste jag säga.
Ligan kommer prioriteras. Det är helt säkert. Det är inte som i fotboll. CHL är dessutom en ny turnering helt utan prestige.
Citera
2014-08-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Ligan kommer prioriteras. Det är helt säkert. Det är inte som i fotboll. CHL är dessutom en ny turnering helt utan prestige.
Aa sant. Har faktiskt väldigt svårt att tro att denna turnering ens kommer överleva mer än 5 år. Är ju egentligen fel att döma den på förhand, men generellt så undrar jag hur seriöst lagen verkligen satsar på denna turnering. Men det genererar säkert en del stålar till klubbarna.
Citera
2014-08-21, 00:26
Medlem
Hunden007s avatar
hur mycket tjänar lagen från England, Danmark och Norge osv
Citera
2014-08-21, 00:35
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Laget vi möter imorgon, Genève-Servette. Verkar vara ett lag som har bra med cash, värvat 4 spelare direkt från NHL i sommar... Inga direkt okända spelare heller.

Kommer bli intressant!
Citera
2014-08-21, 14:06
Medlem
mike helber
"Jag vet att vår första match är utsåld och det är vi nöjda med"
det finns alltså intresse i Linköping för CHL. hur ser det ut för övriga lag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in