Citat:
För min del lutar det allt mer åt SD, alternativt något parti som mer reflekterar mina åsikter i en större helhet.
Jag prioriterar just nu bort mina egna tankar för Sveriges bästa, hade krisen inte anhopats såhär raskt som den faktiskt gör hade jag lagt min röst genom hjärtat - inte hjärnan.
Jag prioriterar just nu bort mina egna tankar för Sveriges bästa, hade krisen inte anhopats såhär raskt som den faktiskt gör hade jag lagt min röst genom hjärtat - inte hjärnan.
Det känns ju skönt att du insett sanningen om Reinfeldt och ja, det är Reinfeldts fel alltihop, Reinfeldt och Stockholmsmoderaterna. Vanliga moderater vill precis som SD (Bo Frank i Växsjö t.ex.) minska invandringen, föra en ansvarsfull invandringspolitik men det har man inte kunnat göra sedan Reinfeldt och Stockholmsmoderaterna kuppade det moderata samlingspartiet.
Låt dit inte luras utav politikernas valfjäsk bara, håll hårt i din röst! Jag litar inte för ett dugg på dessa vallöften som politikerna slänger ur sig, kommer ju nya löften varje dag och allt som oftast infrias en väldigt liten del av dom.
Det vallöfte som kommer gå igenom är höghastighetstågen eftersom det är någonting som väldigt många vill ha och det skulle vara lämpligt i vårt avlånga land. Fri tandvård finns nog inte ens på tapeten hos vänsterpartiet, trots partiets löfte.
Personligen hade jag redan bestämt mig för SD sedan länge, flera år bakåt och efter att ha genomskådat flosker efter flosker och bekräftande om invandringens kostnader från självaste Statsministern själv sattes verkligen spiken i kistan rejält. Vad det är härligt att få sina fördomar bekräftade.
En nettokostnad på 14 miljoner per individ är förstås fruktansvärt mycket. Ponera att Norges siffror är överförbara på oss, så kostar en zigenare 50% mer än t o m somalier, det är minsann inte illa pinkat.