2014-08-16, 12:43
Medlem
Ämne sammanfogat av flera snarlika trådstarter. /Mod.

Det är väl bekräftat då att migrationen kommer att innebära stora kostnader för Sverige och vi inte kommer att ha råd med mycket mer.

Har M spelat ut sin roll nu i detta val?
Vad kommer att hända framöver?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/va...cle19373481.ab

– Det leder till diskussioner hemma i Sverige, vad kommer det kosta och jag kan redan nu säga att det kommer leda till stora kostnader. Jag ber er nu att öppna era hjärtan och ha tålamod, säger han
Senast redigerad av Siegfrid 2014-08-16 kl. 16:23.
Citera
2014-08-16, 12:45
Medlem
Fris avatar
Svenskar ar easy slaves. De vill lida. Reinfeldt vet mycket val att han regerar ett sovande (och doende) folk. Sadana har uttalanden ar en valvinnare!
Citera
2014-08-16, 12:47
Medlem
calmsolutions avatar
NU vaknar Reinfeldt!

Efter år av oansvarsfullt beteende är det nu allvar. Hade man inte slösat bort finanserna tidigare med den bedrivna invandringspolitiken hade vi stått rustade för detta. Nu förväntar sig Reinfeldt att vi skall offra oss för att han skall komma undan, hoppas han själv tar sin förmögenhet och betalar detta.

Jävla hycklare!
Citera
2014-08-16, 12:48
Medlem
Hugg på detta nu Jimmie! Nu ska det sovande folket vakna!
Citera
2014-08-16, 12:51
Medlem
" Reinfeldt vädjar till svenska folket att ”öppna sina hjärtan” när världen nu står inför stora humanitära kriser och en stor del av dem som drabbas kommer att komma till Sverige. "

Underbart.
Citera
2014-08-16, 12:52
Medlem
HerrPs avatar
Jag trodde Mina Sahlin skulle gå till historien
som den partiledare som skadat sitt eget parti
mest i modern tid. Men tydligen hade jag
fel.
Hej då moderaterna.
Citera
2014-08-16, 12:53
Medlem
NovaOculuss avatar
Okej, nu är inte moderaterna ens längre ett alternativ. Jag har stått ut med mycket, men nu spikades fan kistan igen.
Citera
2014-08-16, 12:55
Medlem
"Under sin pressträff sa statsministern att det i princip inte finns några pengar kvar till löften i valrörelsen. Det beror dels på vikande tillväxt och att kostnaderna för flyktingmottagandet kommer att öka kraftigt."

Jag spyr. Vad fan har han knaprat för piller? En sådan kan man inte ha som statsminister.
Citera
2014-08-16, 12:57
Medlem
KungLustigs avatar
Reinfeldt ”Blir stora kostnader för landet” [Sammanfogade ämnen/mod]

"Jag ber er nu att öppna era hjärtan och ha tålamod", säger han.

Känns inte som jag behöver säga mer förutom att detta är en en mörk dag i svensk historia.

Från Aftonbladet
"

Hur ska Sveriges ekonomi, överleva detta. Har Reinfelth erkänt någon han borde gjort för länge sedan nu?

Länkar:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19374579.ab
http://www.expressen.se/nyheter/val2...t-och-talamod/
http://www.svt.se/nyheter/val2014/re...svenska-folket
Senast redigerad av KungLustig 2014-08-16 kl. 13:26.
Citera
Medlem
Personligen låter det faktist sinnesjukt av honom. Att ta från sitt eget folk på detta vis. Trodde
länge att det kanske inte var så farligt som det brukar skrivas här på Fb, att det ändå finns resurser mm för att ta hit många, men detta får väl anses att så inte är fallet. Förmodligen är det värre än vad som sägs.

Allt som sagts här på Fb i åratal blir nu bekräftat, ingen dispyt kring det.
Citera
Bannlyst
Vill han öka invandringen mer än nuvarande siffra? Är det ens möjligt utan budgetnedskärningar på andra sektorer.
Citera
2014-08-16, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Personligen låter det faktist sinnesjukt av honom. Att ta från sitt eget folk på detta vis. Trodde
länge att det kanske inte var så farligt som det brukar skrivas här på Fb, att det ändå finns resurser mm för att ta hit många, men detta får väl anses att så inte är fallet. Förmodligen är det värre än vad som sägs.

Allt som sagts här på Fb i åratal blir nu bekräftat, ingen dispyt kring det.

Håller med. Han borde ersättas omedelbart och sen genomgå en sinnesundersökning. Är han frisk så kan han säkert dömas för sina brott mot Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in