För mig spelar det ingen roll om varenda jäkla muslim eller somalie var en vandrande vinstmaskin som sket ut en hundralapp en gång i minuten, jag vill inte ha packet här.
Muslimer är ett jäkla slödder och somalierna är inte mycket bättre. Sen så finns det förstås enstaka undantag men rent generellt är det inget att snacka om.
Hela situationen är så jäkla absurt att man tar sig för pannan...
För det första ska svenska politiker värna om svenskar och inte alla andra utom just svenskar.
För det andra, om vi ändå måste ha invandring så borde vi försöka få andra européer att flytta hit och inte detta slödder.
Sverige har inget ansvar för att fanskapen krigar hela tiden, utan Sverige har ansvar för sina egna medborgare.
För det tredje, allt detta tjat att rösta på SD står mig upp i halsen. Moderaterna kör landet i botten och SD stöder de i fråga efter fråga. De borde självklart säga att så länge som denna vansinne pågår så kommer de inte att stödja moderaterna i en enda fråga oavsett vad den än gäller.
Men de är fullt nöjda som det är eftersom det enda de bryr sig om är deras riksdagslöner, och deras väljare är de minst krävande av alla. Räcker tydligen bara att de kritiserar invandringen för att deras supporters ska vara nöjda.

Det är inte vad man säger som räknas, utan vad man gör. Och hittills har de inte gjort ett jäkla skit och inte fan kommer de att göra något de närmaste fyra åren heller...