Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
14-08-10, 23:52
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Det är inte hasch mannen.
Enda drogen du blir hungrig av.
Benso och alkohol då? Vet många som får munch på det
Citera
14-08-11, 00:44
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Benso och alkohol då? Vet många som får munch på det
a fyfan alkohol asså, blir så sjukt hungrig.
Citera
14-08-11, 05:37
Medlem
VVCs avatar
Tog först 200mg, spydde tre-fyra gånger efter det. Väntade två timmar och kände absolut noll. Bombade ytterligare 100mg vilket jag spydde upp efter 20 minuter, sen snortade jag tillslut 50mg efter tre timmar i hopp om att det på något magiskt sätt skulle slå, men nej det gjorde det inte.

Nu till min fråga. Fick inga mdma effekter överhuvudtaget så då undrar jag om jag två dagar senare ska försöka med en ny dos på 200mg som jag för kung och fosterland skall försöka hålla kvar i kassan. Kommer detta va waste eller finns det någon som helst chans att jag får en serotonin utlösning alls?
Citera
14-08-12, 01:07
Medlem
PermanentNojjas avatar
Citat:
Tog först 200mg, spydde tre-fyra gånger efter det. Väntade två timmar och kände absolut noll. Bombade ytterligare 100mg vilket jag spydde upp efter 20 minuter, sen snortade jag tillslut 50mg efter tre timmar i hopp om att det på något magiskt sätt skulle slå, men nej det gjorde det inte.

Nu till min fråga. Fick inga mdma effekter överhuvudtaget så då undrar jag om jag två dagar senare ska försöka med en ny dos på 200mg som jag för kung och fosterland skall försöka hålla kvar i kassan. Kommer detta va waste eller finns det någon som helst chans att jag får en serotonin utlösning alls?

På 200mg bör du definitivt få effekt, jag har själv uppnått ett mycket härligt rus då jag tog 125mg dagen efter att ha tagit ~280mg. Givetvis är vi alla olika, men det skulle vara mycket konstigt om du inte kände något alls (förutsatt att du inte spyr upp det).
Citera
14-08-12, 01:56
Medlem
Citat:
Kommer detta va waste eller finns det någon som helst chans att jag får en serotonin utlösning alls?
Du fick ju inget rus förra gången, så jag antar att det blir full effekt nästa gång.
Citera
14-08-12, 15:17
Medlem
headsteps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Det är inte hasch mannen.
Enda drogen du blir hungrig av.

Det hade du rätt i, aldrig varit så osugen på att äta något. Inte ens efter en joint blev jag ens minsta sugen.
Citera
14-08-12, 20:02
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
Det hade du rätt i, aldrig varit så osugen på att äta något. Inte ens efter en joint blev jag ens minsta sugen.
Testa isglass, finns en anledning varför dom säljer glass på alla stora event
Citera
14-08-18, 00:12
Medlem
Är det något som vet hur pass mycket mdma eller ecstasy påverkar hjärtat under och efter ruset??
Tänkte ifall puls som exempel ökar mycket?

Eller är det när man dansar som hjärtat i fråga utsätts för diverse risker?

Jag har tagit det innan några gånger och undrar just därför att jag glömt av att känna av under ruset, pga den otroliga euforin
Citera
14-08-18, 00:51
Medlem
LilSmokeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladmedmos
Är det något som vet hur pass mycket mdma eller ecstasy påverkar hjärtat under och efter ruset??

Jag har tagit det innan några gånger och undrar just därför att jag glömt av att känna av under ruset, pga den otroliga euforin
Hjärtat tar nog ganska mycket stryk, pulsen ökar ju som fan även om man inte dansar, iaf för mig. Tror jag läst det nånstans oxå att det inte är bra för hjärtat, så om man har dåligt hjärta så ska man nog hålla sig borta från mdma/e
Citera
14-08-18, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladmedmos

Inget du behöver oroa dig över om du inte har hjärtproblem i grunden, så länge du inte tar drogen för ofta bara. Men kom ihåg att dricka mycket, uttorkning kan gå illa om det vill sig.
Citera
14-08-19, 00:25
Medlem
Tog E, rökte en del gräs och var lite smått full innan intaget samt att jag tagit LSD två gånger innan i veckan. Kändes i första 2-3 timmarna som ett vanligt uppåtrus av någon sativa. Sedan small det igång ordentligt med en jävla massa tjat och gos, kravlade runt på golvet och lekte med katten. Jag var inte så förberedd på avtändningen dock då det hela var en ganska spontan kväll...

När jag vaknade upp dagen efter och skulle ta bussen hem från stan var det som att jävla melankolisk mörker som hade lagt sig över mig. Det var kallt, regnigt och rått ute och det kändes som att livet var en jävla apokalyps, sitter fortfarande deppig i mitt rum och är allmänt orolig för att min positiva sinnestämning inte kommer komma tillbaka. Men ja man får som man förtjänar. Innan detta var mitt liv underbart då jag enbart intagit LSD ute i naturen med mig själv.
Citera
14-08-19, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluviale
Tog E, rökte en del gräs och var lite smått full innan intaget samt att jag tagit LSD två gånger innan i veckan. Kändes i första 2-3 timmarna som ett vanligt uppåtrus av någon sativa. Sedan small det igång ordentligt med en jävla massa tjat och gos, kravlade runt på golvet och lekte med katten. Jag var inte så förberedd på avtändningen dock då det hela var en ganska spontan kväll...

När jag vaknade upp dagen efter och skulle ta bussen hem från stan var det som att jävla melankolisk mörker som hade lagt sig över mig. Det var kallt, regnigt och rått ute och det kändes som att livet var en jävla apokalyps, sitter fortfarande deppig i mitt rum och är allmänt orolig för att min positiva sinnestämning inte kommer komma tillbaka. Men ja man får som man förtjänar. Innan detta var mitt liv underbart då jag enbart intagit LSD ute i naturen med mig själv.

Aldrig varit med om det, men det ska inte höra till ovanligheterna om man kikar runt lite på nätet. Det går över efter någon dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in