Nu har jag fan lyckats att ha ett längre uppehåll, och trots ett försök på en festival så kände jag faktiskt inte av MDMA:t (antagligen p.g.a. sjukt bankat skit, om det ens var MDMA trots att det smakade det men ja...) där så rent upplevelemässigt har jag inte känt av MDMA på 6 månader.
Det var en välbehövlig break, brukade ta åtminstone varannan månad. Och se där, jorden går inte under om man slutar ta det ett tag, det mesta flyter bara på desto bättre
Men nu börjar det verkligen klia i fingrarna och jag vet att lite emma kan ordnas. Men nu till mitt "dilemma". Jag har i princip ALLTID tagit MDMA på psyrejv, enstaka gång på techno llr D&B-ställe...
Testade att ta MDMA hemma en gång och det kändes så... ovärt? Det blev lite tråkigt nästan.
Men är samtidigt också trött på rejvmiljön p.g.a. det slitna jäkla folket som alltid är detsamma i min stad (väldigt sluten krets också, vissa man inte vill ha att göra med osv). Andra musikgenre-fester kaaanske tyyp funkar men som sagt testat det med; och tyvärr, det är liksom inte samma feeling där för att det kan vara säger vi 2/3 packat folk och bara enstaka likasinnade som tagit MDMA.
Men känner någon igen sig med att MDMA inte alls är ballt om man tar det hemma, eller har ni kommit på värsta grejen man kan göra för att det faktiskt ska bli asfett? Eller är mdma en så pass "vanedrog" att det faktiskt bara är ballt beroende på vad man är van vid?