Citat:
Dokumentation som är ren smörja. Hon vägrar ju ta in vad vi andra skriver utan fortsätter tjata om att 50% av våldtäktsoffren får orgasm, därför njuter de av våldtäkt, kvinnor tittar på och läser våldtäktsporr, därför tänder de på våldtäkt. När vi förklarar att fantasi är en sak, verklighet en annan så viftar hon bort det. Hur ska man kunna ta en sån person seriöst?Cineasten, nu får du väl ge dig... Babianen är kontroversiell, javisst, men hon har faktiskt angivit en mycket gedigen dokumentation som underbygger hennes case. Verkligheten ser inte alltid ut som man önskar. Tyvärr... Det är väl bara bra att sanningen kommer fram. Detta är just det stora värdet med Flashback.
När hon dessutom skriver att kvinnor ska serva män, att alla kvinnor vill sälja sex, att hon är dum i huvudet, att kvinnor bör försörja männen så att de kan roa sig, att kvinnor inte gör något viktigt i samhället utöver att låta män ha sex med dem så är det helt uppenbart att hon är rejält skruvad i skallen. Här handlar det ju inte bara om knepiga åsikter. Hon låter helt hjärntvättad bortom all räddning.
Det finns en anledning att folk här blir irriterade på henne. Hon pissar ju våldtäktsoffer rätt i ansiktet och hånar de våldtäktsoffer som mår dåligt pga sina erfarenheter. Hon skiter fullständigt i vittnesmål från folk som träffat våldtäktsoffer så länge de inte ställer sig bakom hennes påståenden. Det går förstås inte att diskutera med en sån person.
Tycker du själv att det är respektfullt att sägas/skriva "våldtäktsoffer som mår dåligt över våldtäkten gör det bara för att det var dåligt sex eller så var de tokiga redan innan"? Hur tror du offren och deras anhöriga känner sig?
Skulle du uppskatta om någon sa "misshandelsoffer mår inte alls dåligt. De mår bra för våld är trevligt. Det ger en adrenalinrush och får män att känna sig som riktiga män" ?
Som jag skrivit förut. Jag skulle önska att Babianen hörde av sig till media eller att hon höll en manifestation på offentlig plats där hon gick ut och berättade om sina åsikter. Det skulle vara intressant att se reaktionerna. Hade hon dessutom sagt att hon uppfostrar sonen till att bli en våldtäktsman eftersom det är så riktiga män behandlar kvinnor, så kan jag garantera att polisen och socialtjänsten hade gjort en påhälsning och de hade tagit barnen ifrån henne. Med all rätta.