2014-08-06, 19:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Nej det är inte så det är, du har helt enkelt fel. En fantasi är bara en fantasi och där kan man göra precis vad man känner för just då men det betyder absolut ingenting.

Läs lite om det så kanske du fattar.

http://hd.se/mer/2009/12/13/kvinnors-sexfantasier/
http://iform.se/valbefinnande/sex/fantasin-ar-kryddan-i-sexlivet-0
http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Veckans-fraga/Varfor-blir-jag-upphetsad-av-min-fantasi/
http://www.aftonbladet.se/wendela/article12571887.ab

Det är klart det betyder nånting. Om man tänder på att fantisera om våldtäkt så är det våldtäkt man gillar sexuellt. Man fantiserar inte om saker man inte tänder på. Så om man blir våldtagen i verkligheten så får man det man fantiserat om hur kan det vara dåligt?

Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Om jag håller t.ex. en pistol mot ditt huvud eller en armékniv under halsen och säger åt dig att äta upp en stor hög med hundskit och därefter förnedra dig på varje tänkbart sätt - vad gör du? Du är i underläge och har inget val. Viftar du med armarna, gapar och skriker så skjuter jag eller hugger händerna av dig. Det finns tekniker som du skulle göra vad som helst för att slippa. En kvinna är i majoriteten av fallen i just Den situationen. Det handlar för f*n inte om att njuta i alla fall. Det krävs en sjuk idiot i så fall. Jag tror inte att Du skulle njuta av ovanstående scenario heller - där någon avgör om du ska leva eller dö.

Jag svarar inte på idiotfrågor. Tyvärr.

Jag skulle skratta åt hur gay du var.

Varför skulle en kvinna inte njuta av att bli våldtagen? Hon får sex, hon blir dominerad, hon får en spännande upplevelse. Det är mycket bättre än frivilligt sex.
Citera
2014-08-06, 19:48
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är mycket bättre än frivilligt sex.

Hur vet du det?
Citera
2014-08-06, 19:49
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Det är klart det betyder nånting. Om man tänder på att fantisera om våldtäkt så är det våldtäkt man gillar sexuellt. Man fantiserar inte om saker man inte tänder på. Så om man blir våldtagen i verkligheten så får man det man fantiserat om hur kan det vara dåligt?

Man tänder på det i fantasin, inte på riktigt. En våldtäkt är fortfarande ingenting som man kan vilja vara med om för då är det ingen våldtäkt, då är det frivilligt sex.
Citera
2014-08-06, 20:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Hur vet du det?

Därför att det innehåller många saker som kvinnor tänder på, det är spontant, kvinnan blir dominerad, hon har sex hon inte förväntade sig, det kan göra lite ont, hon kan bli påsatt hårt, hon får känna sig åtrådd. Jämför det med vanilj-sex med en mes. Du kan se att våldtäkt är en mycket mer njutning för 90% av alla kvinnor.

Citat:
Man tänder på det i fantasin, inte på riktigt. En våldtäkt är fortfarande ingenting som man kan vilja vara med om för då är det ingen våldtäkt, då är det frivilligt sex.

Men riktig våldtäkt finns inte. Våldtäkt är att kvinnan går med på sexet efter att mannen har brutit igenom hennes token resistance. De flesta kvinnor tycker att det är hett.
Citera
2014-08-06, 20:08
Bannlyst
Citat:
Om kvinnan är ful väljer hon mannen som är rik. Om hon är snygg väljer hon mannen som har våldtagit.

Victoria Silverstedt är enligt dig ful då?

Där gjorde du bort dig.
Citera
2014-08-06, 20:18
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Därför att det innehåller många saker som kvinnor tänder på, det är spontant, kvinnan blir dominerad, hon har sex hon inte förväntade sig, det kan göra lite ont, hon kan bli påsatt hårt, hon får känna sig åtrådd. Jämför det med vanilj-sex med en mes. Du kan se att våldtäkt är en mycket mer njutning för 90% av alla kvinnor.

Men riktig våldtäkt finns inte. Våldtäkt är att kvinnan går med på sexet efter att mannen har brutit igenom hennes token resistance. De flesta kvinnor tycker att det är hett.

Fast alla kvinnor tänder ju inte på det du räknade upp. Och vill de inte ens ha sex med mannen i fråga så tänder de ju definitivt inte på det med honom. Att man tänder på att bli dominerad betyder ju inte att man vill bli det av vem som helst. Och är mannen en man som man egentligen inte vill ha sex med så njuter man inte. Sex är så mycket mer än kuk i fitta men du har tydligen problem med att förstå det.

Jo riktig våldtäkt finns eftersom att det inte finns en enda kvinna som vill ha sex med alla män. Frivilligt sex är när kvinnan går med på det för att hon vill ha sex med mannen. Våldtäkt är när han tvingar sig på henne. Det är inte ens sex.
Citera
2014-08-06, 20:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauro
Victoria Silverstedt är enligt dig ful då?

Där gjorde du bort dig.

Nej hon är en 7a på min skala. Hon är inte nödvändigtvis tillsammans med den där mannen för hans pengar. Män som har mer pengar än genomsnittet har ofta andra traits som kvinnor finner attraktiva. Till exempel Dan Bilzerian har en bra kropp och en spännande livsstil. Mark Zuckerberg är rik men han har en ful kvinna för att han är en nörd.

Citat:
Fast alla kvinnor tänder ju inte på det du räknade upp. Och vill de inte ens ha sex med mannen i fråga så tänder de ju definitivt inte på det med honom. Att man tänder på att bli dominerad betyder ju inte att man vill bli det av vem som helst. Och är mannen en man som man egentligen inte vill ha sex med så njuter man inte. Sex är så mycket mer än kuk i fitta men du har tydligen problem med att förstå det.

Jo riktig våldtäkt finns eftersom att det inte finns en enda kvinna som vill ha sex med alla män. Frivilligt sex är när kvinnan går med på det för att hon vill ha sex med mannen. Våldtäkt är när han tvingar sig på henne. Det är inte ens sex.

1) Jo det gör de varför skulle de inte tända på det?

2) Det är klart att kvinnor vill ha sex med en man som våldtar. En sådan man är mer spännande än en vanlig man.

3) Män som är dominanta är automatiskt attraktiva så kvinnor har inget emot att bli våldtagna av en sådan man. Till exempel om kvinnor blev våldtagna av Dan Bilzerian skulle de inte klaga.

4) Män som kvinnor inte vill ha sex med våldtar oftast inte så det är en moot point.

5) Men alla män våldtar inte det är generellt a) dominanta män b) perversa män som våldtar. Båda typerna är män som är attraktiva från början så vad är problemet?

6) Men det är ju hett med en man som tvingar en till sex varför förnekar du det?
Citera
2014-08-06, 20:46
Medlem
En liten definition av Babianens viktiga begrepp "Token Resistance":

Citat:
Appearing to put up a front, when in actuality inviting the domination to occur. Thereby turning predator nature in on itself. Controlling by submission. What animals use a bulwark against weak mates.
Little Becky's put up a great deal of TOKEN RESISTANCE so as to preserve her virtue, when Rick put his hand down her pants. But in reality she wanted to be FUCKED HARD.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Token+Resistance

Ett symboliskt motstånd mot sexuella handlingar och inviter som snarare är till för att bevara kvinnans dygd, och trigga rovdjuret i mannen...

Ett liknande begrepp är "Bitch Shield", som manifesteras med en viss aggressivitet.

http://sv.urbandictionary.com/define.php?term=Bitch+Shield

Citat:
Primitive psycological protection ladies often put in an attempt to ward of those they consider creeps and/or misfits. Can usually be broken down by refusing to acknowledge the actual relevance of a bitch shield, hence making the imaginary self-defense device irrelevant.
This lady had her bitch shield up at the dinner party, by teasing her about its usefullness I broke through it and won her trust.
Senast redigerad av Rights4Men 2014-08-06 kl. 20:49.
Citera
2014-08-06, 21:26
Medlem
Jag tror att ts själv längtar efter att bli våldtagen. Man startar ju inte den här typen av trådar annars.

När du åker in på kåken så lär du bli påsatt, speciellt när de andra fångarna får reda på vad du sitter inne för.
Citera
2014-08-06, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centurion77
Jag tror att ts själv längtar efter att bli våldtagen. Man startar ju inte den här typen av trådar annars.

När du åker in på kåken så lär du bli påsatt, speciellt när de andra fångarna får reda på vad du sitter inne för.

TS är kvinna, vilket hon bevisat genom att länka en video. Dessutom har hon redan sagt att hon tänder på detta.
Citera
2014-08-06, 22:14
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Nej hon är en 7a på min skala. Hon är inte nödvändigtvis tillsammans med den där mannen för hans pengar. Män som har mer pengar än genomsnittet har ofta andra traits som kvinnor finner attraktiva. Till exempel Dan Bilzerian har en bra kropp och en spännande livsstil. Mark Zuckerberg är rik men han har en ful kvinna för att han är en nörd.

1) Jo det gör de varför skulle de inte tända på det?

2) Det är klart att kvinnor vill ha sex med en man som våldtar. En sådan man är mer spännande än en vanlig man.

3) Män som är dominanta är automatiskt attraktiva så kvinnor har inget emot att bli våldtagna av en sådan man. Till exempel om kvinnor blev våldtagna av Dan Bilzerian skulle de inte klaga.

4) Män som kvinnor inte vill ha sex med våldtar oftast inte så det är en moot point.

5) Men alla män våldtar inte det är generellt a) dominanta män b) perversa män som våldtar. Båda typerna är män som är attraktiva från början så vad är problemet?

6) Men det är ju hett med en man som tvingar en till sex varför förnekar du det?

1) För att alla tänder inte på samma sak som du. Orsak: Vi är olika.
2) Nej en man som våldtar är inte ett dugg spännande. Han är sjuk i huvudet.
3) Nej de är inte automatiskt attraktiva. Ingen vill bli våldtagen, det är inget man kan vilja bli och alla vill inte ha sex med Dan för alla kvinnor finner inte honom attraktiv.
4) Mycket konstig mening för de är ju inte de som inte blir nekade som våldtar, det är bara de som blir nekade som kan göra det.
5) Alla kvinnor finner inte dominanta män attraktiva och väldigt få kvinnor finner perversa män attraktiva. Och nej det där beskriver inte en våldtäktsman.
6) Nej det är inte ett dugg hett när en man tvingar en kvinna till sex. Det finns inget som är så avtändande som en man som gör så. Jag förnekar ingenting, jag säger som det är.
Citera
2014-08-06, 22:20
Medlem
Citat:
1) För att alla tänder inte på samma sak som du. Orsak: Vi är olika.
2) Nej en man som våldtar är inte ett dugg spännande. Han är sjuk i huvudet.
3) Nej de är inte automatiskt attraktiva. Ingen vill bli våldtagen, det är inget man kan vilja bli och alla vill inte ha sex med Dan för alla kvinnor finner inte honom attraktiv.
4) Mycket konstig mening för de är ju inte de som inte blir nekade som våldtar, det är bara de som blir nekade som kan göra det.
5) Alla kvinnor finner inte dominanta män attraktiva och väldigt få kvinnor finner perversa män attraktiva. Och nej det där beskriver inte en våldtäktsman.
6) Nej det är inte ett dugg hett när en man tvingar en kvinna till sex. Det finns inget som är så avtändande som en man som gör så. Jag förnekar ingenting, jag säger som det är.

1) ur evolutionär synvinkel är vi ganska lika.
2) han är kanske sjuk i huvudet, men många kvinnor tänder på dessa män.
3) detta är en social fernissa som handlar om att värna kvinnors heder.
4) fel, även män som är framgångsrika på sexmarknaden våldtar.
5) det är fel. Att leva ut sina lustar är en form av dominans. Kvinnor tänder på dominans.
6) inget är så tändande för kvinnor som att bryta tabun om "fin och skör" kvinnlig sexualitet. Varför tror du 50 shades of gray sålde så bra?

Jag förespråkar inte våldtäkter, men jag tycker vi alla ska förstå att vi är mer djur än vi anar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in