2018-01-31, 23:24
Medlem
Jag tappar hoppet på mämnskligheten. En man kan komma av att få saker i rumpan också. Kom hit å böj dig fram så ska jag visa, för att om jag lovar att du kommer så måste det ju betyda att du vill!
Citera
2018-01-31, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) 70% blir inte skadade alls. Sen är det 25% som typ får ett blåmärke. Bara 4% får stryk på riktigt.

2) "Det är någon form av våld" som innebär,

det är det de menar när de säger 56%.

3) För att det är inte 30% det är 4%.

4) Om du blir tvingad men inte blir skadad då har du inte förlorat något. Så det borde vara okay IMO.

5) Tänk på alla kvinnor som missar sex som de skulle tycka om.

Lulz man blir paralyserad av skräck över att få en kuk i sig? Dra den om Rödluvan också.
Många har blivit paralyserad i krig utan att ens blivit skadad.
1/ Bestäm dig vad du pratar om. Du tar upp våld men hänvisar till skada???
Att bli pistolhotad lämnar inga skador, så det är lugnt eller? Att hota en kvinnas barn gör heller ingen skada. Då borde det vara en ok strategi för att våldta?
2/ Japp, och det var våld vi diskuterade. (tills du ändrade dig)
3/ Nu litar jag inte på dig längre angående siffror.
4/ Så att hota att mörda barn är ok? Ja, du får tycka vad du vill...
5/ Kan inte tänka på alla kvinnor. Kanske som ett koncept?

Folk kan bli paralyserad av en ofarlig spindel eller orm, t.ex.
Citera
2018-01-31, 23:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Många har blivit paralyserad i krig utan att ens blivit skadad.
1/ Bestäm dig vad du pratar om. Du tar upp våld men hänvisar till skada???
Att bli pistolhotad lämnar inga skador, så det är lugnt eller? Att hota en kvinnas barn gör heller ingen skada. Då borde det vara en ok strategi för att våldta?
2/ Japp, och det var våld vi diskuterade. (tills du ändrade dig)
3/ Nu litar jag inte på dig längre angående siffror.
4/ Så att hota att mörda barn är ok? Ja, du får tycka vad du vill...
5/ Kan inte tänka på alla kvinnor. Kanske som ett koncept?

Folk kan bli paralyserad av en ofarlig spindel eller orm, t.ex.

1) Krig och att ha sexmed en man är inte samma sak.

a) Våld räknar in saker som att mannen knuffade eller höll fast kvinnan. Det är inget gnälla om. Det som räknas är om kvinnan blir allvarligt skadad.

b) Ja hot är legit. Ingen tar det på allvar ändå.

2) Det beror på vilken typ av våld.

3) Vi måste väga det här mot att våldtäkt kan vara bra också. Många kvinnor kan komma över sina sexuella hämningar till exempel.
Citera
2018-01-31, 23:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yahya1991
Jag tappar hoppet på mämnskligheten. En man kan komma av att få saker i rumpan också. Kom hit å böj dig fram så ska jag visa, för att om jag lovar att du kommer så måste det ju betyda att du vill!

1) Men en kvinna kan inte komma utan att vara kåt. Det betyder att kvinnor som får orgasm tycker om det.

2) Tänk på om en man blev våldtagen av en kvinna och fick orgasm. Skulle nån tvivla på att han tyckte om det?

3) Skulle nån säga att hans liv var förstört för att han fick ligga?
Citera
2018-01-31, 23:34
Medlem
Citat:
https://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape

https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/193e3x/iama_sexual_assault_therapist_discussing_when/

1) Det är liknande siffror i Sverige,

För 2006 var grovt våld 16% av fallen. Och grova skador på offret 4%. Alltså 96% av våldtagna kvinnor hade inte grova skador. 70% var inte skadade alls.

2) Så om kvinnan inte blir skadad (som är fallet för 70% minst) varför skulle kvinnan inte tycka om det?

Jag bad dig om en enkel uppgift att styrka dina påståenden med vettiga jävla källor och du länkar mig till ännu en jävla bloggliknande sida samt en jävla tomte på reddit?

Om en kvinna eller man säger nej - så är det nej. Om det nu så lite som gäller en liten beröring på hennes axel. Det ger du fan i att dividera kring.

Alltså, om en man/kvinna lägger handen på min axel och jag tar bort den, varpå han/hon lägger tillbaka den så kommer han/hon få ta konsekvenserna av en bruten handled samt en punkterad lunga.

Det handlar om att ingen annan ska bestämma över någon annans kropp - är det svårt att fatta det? Hur långt inne i psykiskt störd är du egentligen? Har du ens nån internetåtkomst från hispan?
Citera
2018-01-31, 23:36
Medlem
Citat:
1) Men en kvinna kan inte komma utan att vara kåt. Det betyder att kvinnor som får orgasm tycker om det.

2) Tänk på om en man blev våldtagen av en kvinna och fick orgasm. Skulle nån tvivla på att han tyckte om det?

3) Skulle nån säga att hans liv var förstört för att han fick ligga?

Men IGEN; GE OSS KÄLLOR PÅ ATT KVINNOR FÅR ORGASM VID VÅLDTÄKT. Har du rökt för många palsternackor eller vad fan är det frågan om
Citera
2018-01-31, 23:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Jag bad dig om en enkel uppgift att styrka dina påståenden med vettiga jävla källor och du länkar mig till ännu en jävla bloggliknande sida samt en jävla tomte på reddit?

Det är fortfarande legit källor.

Citat:
Om en kvinna eller man säger nej - så är det nej. Om det nu så lite som gäller en liten beröring på hennes axel. Det ger du fan i att dividera kring.

Nej absolut inte. I många fall säger kvinnor nej när de menar "ja fortsätt" vi har alla gjort det.

Citat:
Alltså, om en man/kvinna lägger handen på min axel och jag tar bort den, varpå han/hon lägger tillbaka den så kommer han/hon få ta konsekvenserna av en bruten handled samt en punkterad lunga.

Jaha.

Citat:
Det handlar om att ingen annan ska bestämma över någon annans kropp - är det svårt att fatta det? Hur långt inne i psykiskt störd är du egentligen? Har du ens nån internetåtkomst från hispan?

Tvärtom kvinnor borde lära sig att låta män bestämma över deras kroppar. Annars kommer de aldrig att gilla sex.

Citat:
Men IGEN; GE OSS KÄLLOR PÅ ATT KVINNOR FÅR ORGASM VID VÅLDTÄKT. Har du rökt för många palsternackor eller vad fan är det frågan om

Jag har redan länkat till källor från människor som jobbar med kvinnor som blivit våldtagna.
Citera
2018-01-31, 23:40
Medlem
Citat:
1) Krig och att ha sexmed en man är inte samma sak.

a) Våld räknar in saker som att mannen knuffade eller höll fast kvinnan. Det är inget gnälla om. Det som räknas är om kvinnan blir allvarligt skadad.

b) Ja hot är legit. Ingen tar det på allvar ändå.

2) Det beror på vilken typ av våld.

3) Vi måste väga det här mot att våldtäkt kan vara bra också. Många kvinnor kan komma över sina sexuella hämningar till exempel.
1/ Har jag inte påstått heller. Likaså är inte frivillig sex och ofrivillig sex samma sak. Du har hellre sex med valfr man än din fader, antar jag?
a) Nej, för de flesta är rädd för att bli skadad, eller värre. Själva hotet gör ju att grovt våld inte behövs.
b) Jo, väldigt många tar hot på allvar. Krig har startats p.g.a. hot. Läs på lite.
2/ ??
3/ Spelar ingen roll. Elstötar kan hjälpa mot vissa saker, men samtycke krävs. Jag har inte rätt att ge dig elstötar, eller medicin.

Har du inga bra argument???
Citera
2018-01-31, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ltc70
Just det V. Bra att du känner hur det känns när det gäller dig själv. Ännu bättre om du kan översätta det till dina medmänniskor. Empati kallas det

kommer från narcissisten med storhetsvansinne. Herregud vad är det för puckon som härjar fritt
Citera
2018-01-31, 23:43
Medlem
Citat:

Nej absolut inte. I många fall säger kvinnor nej när de menar "ja fortsätt" vi har alla gjort det.

Jaha.

Tvärtom kvinnor borde lära sig att låta män bestämma över deras kroppar. Annars kommer de aldrig att gilla sex.

Jag har redan länkat till källor från människor som jobbar med kvinnor som blivit våldtagna.
Vad kvinnor gör "i många fall" spelar ingen roll. Du har inte sett alla sexakter i världen så du kan inte säga hur många. Helt omöjligt, faktiskt. Och det är ändå oväsentligt.
Citera
2018-01-31, 23:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Har jag inte påstått heller. Likaså är inte frivillig sex och ofrivillig sex samma sak. Du har hellre sex med valfr man än din fader, antar jag?
a) Nej, för de flesta är rädd för att bli skadad, eller värre. Själva hotet gör ju att grovt våld inte behövs.
b) Jo, väldigt många tar hot på allvar. Krig har startats p.g.a. hot. Läs på lite.
2/ ??
3/ Spelar ingen roll. Elstötar kan hjälpa mot vissa saker, men samtycke krävs. Jag har inte rätt att ge dig elstötar, eller medicin.

Har du inga bra argument???

1) Så om sexet är frivilligt i 10 minuter. Sen är det ofrivilligt i 10 minuter. Vad är skillnaden?

a) ingen tar den situationen på allvar "låt mig knulla dig annars!" sure dude let's go. Vem säger nej till det?

b) ja för en man med en hård kuk är samma sak som krig.

2) Om man blir knuffad eller fasthållen är det okay. Det gör det lite roligare.

3) Om våldtäkten slutar med något positivt typ kvinnan får orgasm. Då har inget dåligt hänt.
Citera
2018-01-31, 23:47
Medlem
Citat:

Jaha.

Gör ännu en video där du förklarar dina upplysta teorier. Alla behöver vi oss ett gott skratt på kvällstvisten. Kan du inte ha en sån där bdsm boll i truten också?? Det blir mycket mer verklighetstroget då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in