2014-08-10, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrArroganto
1. Det finns ingenting som tyder på att babianen skulle vara kvinna. Nästan alltid utger han sig för att vara man, ibland anger han att "nu är det babianens hustru som postar" och nu påstår han sig vara kvinna. Trovärdigheten efter detta? Bedöm själva.

2. Han har inte avgivit någon dokumentation alls som ger stöd till det han säger. Noll. Inget. Klicka på länkarna och läs, de är inte tvetydiga eller svårlästa. Dessa (i bästa fall) semivetenskapliga texter handlar antingen om något helt annat eller så säger de tom emot den poäng babianen försöker göra. Babianen är bara ett troll.

1. Babianen har redan bevisat att hon är kvinna, med flera videoklipp.

2. Hon har angivit massvis med länkar till forskning.

Förklaring till detta:

A) Du har inte läst tråden.

B) Din skalle är gjord av kork, och du vägrar se fakta p.g.a. moral och kultur. En bra debattör ska kunna friställa sig från dessa.
Citera
2014-08-10, 08:27
Medlem
DrArrogantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja de har gått med på sex fast de inte ville. Det är sex mot kvinnans vilja. Våldtäkt är också sex mot kvinnans vilja. Den subjektiva upplevelsen av sex mot sin vilja är samma i båda fallen. Om 50% av kvinnorna har sagt ja till sex mot sin vilja då kan inte våldtäkt vara en big deal för våldtäkt är också sex mot kvinnans vilja.
Nej sex efter samtycke är inte våldtäkt. Hur många ggr du än postar denna kattskit blir det inte sant.

Citat:
Hur vet du att våldtäkt inte är trevligt för kvinnor?
Därför att det skadar både fysiskt och pstykiskt. Därför att de kvinnor och män som vittnar berättar att det är obehagligt.

Citat:
Hur vet du att de kvinnor som säger att de inte njöt av det talar sanning? De flesta kvinnor kommer inte gå ut och säga att våldtäkt var det bästa sexet i deras liv, eller hur?
Det finn INGENTING som tyder på att de skulle ljuga om detta, det finns massiva bevis i form av dokumenterade fysiska och psykiska skador efter våldtäkter som tyder på att de talar sanning.

Citat:
Ja man kan inte styra över sin orgasm, men man kan inte få orgasm utan att njuta av sexet och det är skönt att få orgasm. Så om kvinnan får orgasm, mannen får sex, vad är problemet?
Du är mycket troligt en man och dessutom psykiskt störd. Dessutom går det ibland att få fram en orgasm även om både sexet och situationen är ytterst obehaglig. Källa på det finns i den ena länken du själv postat.
http://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape

Citat:
Jag vet det därför att jag är kvinna själv så jag vet hur kvinnor fungerar sexuellt. Hur vet du att alla män vill ha sex med smala kvinnor istället för feta?
Nej du är inte kvinna. Eller byter du kön som du vill när du sitter vid tangentbordet?

Citat:
Använd sunt förnuft. Tror du att kvinnors kroppar känner någon skillnad på frivillig och ofrivillig penetration? Nej det känns likadant. Därför är det lika skönt för kvinnor att bli våldtagnna som att ha vanligt sex.
Självklart är det skillnad, allt tyder på det inget tyder på motsatsen.

Citat:
Varför anmäler kvinnor män för våldtäkt? Därför att de får uppmärksamhet, sympati, pengar, kommer undan med saker till exempel att ha sex med 2 somaliska män.
De anmäler av samma anledningar som alla andra brottsoffer

Citat:
Varför skulle man inte njuta av att ha sex med en främmande man som kastar sig över en? Alla kvinnor tycker att det är upphetsande.

Citat:
Belägg för det är kvinnors beteende, till exempel,

Tror du att den här kvinnan följde med Mohamed och Mahamed på efterfest för att spela fia med knuff? Tror du att hon drack sprit och la sig i sovrummet för att vila?
Varför hon följde med är ointressant. Att de våldtog henne verkar inte heller vara omtvistat? Men var hittar du belägg för att hon skulle njutit av denna våldtäkten?
Citera
2014-08-10, 08:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Dokumentation som är ren smörja. Hon vägrar ju ta in vad vi andra skriver utan fortsätter tjata om att 50% av våldtäktsoffren får orgasm, därför njuter de av våldtäkt, kvinnor tittar på och läser våldtäktsporr, därför tänder de på våldtäkt. När vi förklarar att fantasi är en sak, verklighet en annan så viftar hon bort det. Hur ska man kunna ta en sån person seriöst?

1) Vad tycker du är en rimlig bevis-standard?

2) Ja om man får orgasm så njuter man av sexet.

3) Ja om man konsumerar våldtäkts-porr så tänder man på våldtäkt.

4) För män kanske porr är en fantasi men för kvinnor är det reklam för sex de kan få i verkligheten. Därför att kvinnor kan leva ut sina sexuella fantasier det kan inte män till exempel en kvinna kan gå ut och försöka bli våldtagen men en man kan inte gå ut och ragga upp 2 snygga 18 åringar på krogen. Om du såg på porr med 1 man som har sex med 2 snygga 18 åringar och visste att du kunde gå ut på krogen och ragga upp 2 snygga 18 åringar skulle porr vara "fantasi" för dig? Nej det skulle vara något du kunde göra i verkligheten.

Citat:
Det finns en anledning att folk här blir irriterade på henne. Hon pissar ju våldtäktsoffer rätt i ansiktet och hånar de våldtäktsoffer som mår dåligt pga sina erfarenheter. Hon skiter fullständigt i vittnesmål från folk som träffat våldtäktsoffer så länge de inte ställer sig bakom hennes påståenden. Det går förstås inte att diskutera med en sån person.

Skulle en man må dåligt av att bli tvingas till sex med en kvinna? Nej han skulle bli väldigt glad. Så varför skulle en kvinna må dåligt av att tvingas till sex med en man? Varför skulle hon inte bli glad av att få gratis sex?

Citat:

Tycker du själv att det är respektfullt att sägas/skriva "våldtäktsoffer som mår dåligt över våldtäkten gör det bara för att det var dåligt sex eller så var de tokiga redan innan"? Hur tror du offren och deras anhöriga känner sig?

Det är sant. Vad säger man om män som säger att de mår dåligt över att bli våldtagna av en kvinna?

Citat:
Skulle du uppskatta om någon sa "misshandelsoffer mår inte alls dåligt. De mår bra för våld är trevligt. Det ger en adrenalinrush och får män att känna sig som riktiga män" ?

Misshandel gör ont, våldtäkt är skönt.
Citera
2014-08-10, 08:30
Medlem
DrArrogantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
1. Babianen har redan bevisat att hon är kvinna, med flera videoklipp.

2. Hon har angivit massvis med länkar till forskning.

Förklaring till detta:

A) Du har inte läst tråden.

B) Din skalle är gjord av kork, och du vägrar se fakta p.g.a. moral och kultur. En bra debattör ska kunna friställa sig från dessa.
1. Är du efterbliven? Jag kan klippa ihop videoklipp som får det att se ut som om jag vore Leif Loket, det blir inte sant för det.
2. Du har uppenbarligen inte orkat klicka på länkarna och läst det det som dyker upp. Det motsäger nämligen babianen till 100%.
Citera
2014-08-10, 08:35
Medlem
Citat:
1. Är du efterbliven? Jag kan klippa ihop videoklipp som får det att se ut som om jag vore Leif Loket, det blir inte sant för det.
2. Du har uppenbarligen inte orkat klicka på länkarna och läst det det som dyker upp. Det motsäger nämligen babianen till 100%.

Babianens presentation som kvinna var trovärdig med video, röst, namn, datum och syfte på bild.

1) Nej, men du bortser från fakta i tråden.

2) Vad motsäger Babianens tes? Och varför?
Citera
2014-08-10, 08:49
Medlem
DrArrogantos avatar
Citat:
Babianens presentation som kvinna var trovärdig med video, röst, namn, datum och syfte på bild.

1) Nej, men du bortser från fakta i tråden.

2) Vad motsäger Babianens tes? Och varför?
Babianen verkar vara inte bara ett troll utan också en patologisk lögnar. Att påstå att hans presentation var trovärdig är naturligtvis löjeväckande.

1.Vilken fakta? Det har inte redovisats ett enda exempel på en våldtagen kvinna som berättar om hur hon njöt av våldtäkten hon utsatts för. INTE ETT ENDA EXEMPEL.

2. All forskning, alla vittnesmål, själva betydelsen av våldtäkt samt sunt förnuft. Känns som om babianen har lite uppförsbacke för tillfället?
Citera
2014-08-10, 08:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Unga tjejer som hänger med okända killar till en efterfest kan möjligen beskyllas för att vara naiva, oskuldsfulla, godtrogna osv men oavsett vilket så ligger ju ansvaret hos gärningsmännen.

Tror du att en 15-20 årig ung kvinna inte vet vad som händer när en kvinna umgås ensam med en man?

Citat:
Babianen påstår ju att kvinnor som inte beblandar sig med okända män, som inte dricker osv slipper våldtäkter. Ändå är det förhållandevis vanligt med våldtäkter inom äktenskapet, män våldtar släktingar, grannar, vänners fruar/sambos/flickvänner, polarnas lilla dotter osv.

När en kvinna ingår ett förhållande vet hon att hon förväntas ha sex med mannen.

Om man inte umgås ensam med män utanför familjen så blir man inte våldtagen.

Citat:
Våldtäkt har alltid setts som ett skamfyllt brott. I krig används det delvis som en skrämselmetod och ett sätt att bryta ned moralen hos fienden. Ingen man kan gå ut och säga med rak rygg och stolthet i rösten "igår våldtog jag grannfrun". Den mannen kommer ses som paria och förhoppningsvis hamnar han på kåken. Eventuellt blir han ihjälslagen. Våldtäkt är inte sex. Det är inte kutym att våldta människor eller djur. De som begår den typen av brott är störda på något sätt. Det betyder inte att de är fullständigt helgalna för det. De kanske fungerar alldeles utmärkt i de flesta sammanhang men djupt därinne är de störda och de förtjänar allt förakt.

Det är inte skamfyllt bland kvinnor. Det är därför kvinnor har sex/förhållanden med män som har våldtagit. Om det var så skamligt som du säger skulle de inte göra det, eller hur?

Citat:
Hur tror du att du blir bemött om du säger till en kompis, en arbetskamrat eller en kvinna du just köpt sex av "jag vet att alla kvinnor vill bli våldtagna. Våldtäkt är ingen big deal för kvinnor. Riktiga män våldtar. Mesar gör det inte för de vet inte hur man har sex på riktigt". Tror du att du kommer bli behandlad med respekt eller förakt?

Det är så kvinnor tänker så ingen kvinna kommer att bry sig.

Citat:
1. Det finns ingenting som tyder på att babianen skulle vara kvinna. Nästan alltid utger han sig för att vara man, ibland anger han att "nu är det babianens hustru som postar" och nu påstår han sig vara kvinna. Trovärdigheten efter detta? Bedöm själva.

2. Han har inte avgivit någon dokumentation alls som ger stöd till det han säger. Noll. Inget. Klicka på länkarna och läs, de är inte tvetydiga eller svårlästa. Dessa (i bästa fall) semivetenskapliga texter handlar antingen om något helt annat eller så säger de tom emot den poäng babianen försöker göra. Babianen är bara ett troll.

1) Jag har postat en video här,

2) Jag har länkat till den här boken som visar att våldtäkt är en evolutionary adaptation hos män,

Citat:
Nej sex efter samtycke är inte våldtäkt. Hur många ggr du än postar denna kattskit blir det inte sant.

Men kvinnor i studien hade inte samtyckt subjektivt. Därför blir deras upplevelse av sexet samma som vid våldtäkt alltså att de har sex mot sin vilja.

Citat:
Därför att det skadar både fysiskt och pstykiskt. Därför att de kvinnor och män som vittnar berättar att det är obehagligt.

Hur skadar det fysiskt och psykiskt?

Hur vet du att de talar sanning?

Citat:
Det finn INGENTING som tyder på att de skulle ljuga om detta, det finns massiva bevis i form av dokumenterade fysiska och psykiska skador efter våldtäkter som tyder på att de talar sanning

Jo att 50% av kvinnorna som blev våldtagna erkänner att de fick orgasm bevisar att minst 50% av kvinnorna som säger att de inte njöt av det ljuger.

Citat:
Du är mycket troligt en man och dessutom psykiskt störd. Dessutom går det ibland att få fram en orgasm även om både sexet och situationen är ytterst obehaglig. Källa på det finns i den ena länken du själv postat.
http://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape

Nej det är nonsens. Man kan inte få orgasm om man inte njuter av sexet. Om det är obehagligt så får man inte orgasm.

Citat:
Självklart är det skillnad, allt tyder på det inget tyder på motsatsen.

Vad är det för skillnad?

Citat:
De anmäler av samma anledningar som alla andra brottsoffer

Hur vet du det?

Citat:
Varför hon följde med är ointressant. Att de våldtog henne verkar inte heller vara omtvistat? Men var hittar du belägg för att hon skulle njutit av denna våldtäkten?

Det är väldigt relevant. Ingen kvinna följer med 2 okända män på efterfest, dricker sprit och lägger sig i soverummet om hon inte vill ha sex med männen.
Citera
2014-08-10, 08:56
Medlem
Citat:
Babianen verkar vara inte bara ett troll utan också en patologisk lögnar. Att påstå att hans presentation var trovärdig är naturligtvis löjeväckande.

1.Vilken fakta? Det har inte redovisats ett enda exempel på en våldtagen kvinna som berättar om hur hon njöt av våldtäkten hon utsatts för. INTE ETT ENDA EXEMPEL.

2. All forskning, alla vittnesmål, själva betydelsen av våldtäkt samt sunt förnuft. Känns som om babianen har lite uppförsbacke för tillfället?

1. Read Da fucking thread!

2. Du talar moral och kultur, inte forskning. Fram med forskning. Vi har en offerkultur för kvinnor i västvärlden, den måste motverkas!
Citera
2014-08-10, 08:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Hur har jag klippt ihop mina videos? Jag har postat en video här och en till här. Jag har postat bilder här.

2) Hur är det med cam (jag har gått på cam 3 gånger) har jag fejkat det också?

3) Citera det som säger emot mig.

Citat:

1) Jag har postat flera exempel i tråden. Till exempel här.

Citat:
As someone who can speak from experience on this one, I’ll tell you for free. There are a lot of reasons why a girl can get off on being raped.

Citat:
Most women who get raped orgasm while they’re being raped. I know I did when it happened to me at the age of 18 and even now it was the best sex I’ve ever had in my life! Other women who’ve been “raped” have told me the same thing, that they came and that it was the most intense, satisfying and pleasurable orgasm they’ve ever had.

2) Lägg fram belägg för att kvinnor inte skulle njuta av att bli våldtagna.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-10 kl. 09:04.
Citera
2014-08-10, 09:19
Medlem
Citat:

2. Du talar moral och kultur, inte forskning. Fram med forskning. Vi har en offerkultur för kvinnor i västvärlden, den måste motverkas!
Läs den själv!

Babianen har suttit och konsekvent med varje debattör som diskuterat med honom bara presenterat trams och skrivit typ här är exempel på en kvinna som gillar våldtäkt och sänt en sida från nån sexsite med en rapefantasy, detta bevisar att ALLA kvinnor älskar våldtäkt....Varenda människa med ett micro uns vett i skallen fattar att detta är rent crap.

Här lite forskning kring våldtäktsutsatta:

http://archpsyc.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=497597
http://www.jstor.org/discover/10.2307/353667?uid=3738984&uid=2&uid=4&sid=21104484867327
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7653690
http://www.svfreenyc.org/survivors_factsheet_49.html
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10606433

Finns mycket forskning på hur våldtäktsoffer far illa av just våldtäkt.
Sen finns där också ren och skär logik. Är sex bara snopp in och ut i fittan...eller är det även något som inberäknar folks medvetna, psyke, hjärta och hjärna? Är kvinnor selektiva med vilka de vill ligga med generellt? eller kutar det runt massa kvinnor på gator och torg och skriker TA MIG!!!
Vem som helst! kom igen! Nä, det gör inte kvinnor, de vill således ha kontroll över vilka de ska pilla på.

Om folk bara slutar prata med babian tramsaren så kan vi lägga ner den här jävligt äckliga tråden som är ett rent hån mot kvinnor och våldtäktsoffer generellt. Tycker det är rätt upprörande att mod. inte för länge sen tagit ner den och kickat ut babianen.

Hade tråden "Män njuter av att bli våldtagna" "Män njuter av att plåga andra" "Män njuter av sexuellt våld" funkat på FB? Skulle inte tro det. Men kvinnor kan man tydligen skriva vad skit som helst om.
Citera
2014-08-10, 09:26
Medlem
DrArrogantos avatar
Citat:

Är du så dum att du inte kan googla konsekvenser för våldtäkt kan du ju alltid följa de länkar babianen postat, de motbevisar hans tes åt dig.
Citera
2014-08-10, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Läs den själv!

Babianen har suttit och konsekvent med varje debattör som diskuterat med honom bara presenterat trams och skrivit typ här är exempel på en kvinna som gillar våldtäkt och sänt en sida från nån sexsite med en rapefantasy, detta bevisar att ALLA kvinnor älskar våldtäkt....Varenda människa med ett micro uns vett i skallen fattar att detta är rent crap.

Här lite forskning kring våldtäktsutsatta:

http://archpsyc.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=497597
http://www.jstor.org/discover/10.2307/353667?uid=3738984&uid=2&uid=4&sid=21104484867327
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7653690
http://www.svfreenyc.org/survivors_factsheet_49.html
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10606433

Finns mycket forskning på hur våldtäktsoffer far illa av just våldtäkt.
Sen finns där också ren och skär logik. Är sex bara snopp in och ut i fittan...eller är det även något som inberäknar folks medvetna, psyke, hjärta och hjärna? Är kvinnor selektiva med vilka de vill ligga med generellt? eller kutar det runt massa kvinnor på gator och torg och skriker TA MIG!!!
Vem som helst! kom igen! Nä, det gör inte kvinnor, de vill således ha kontroll över vilka de ska pilla på.

Om folk bara slutar prata med babian tramsaren så kan vi lägga ner den här jävligt äckliga tråden som är ett rent hån mot kvinnor och våldtäktsoffer generellt. Tycker det är rätt upprörande att mod. inte för länge sen tagit ner den och kickat ut babianen.

Hade tråden "Män njuter av att bli våldtagna" "Män njuter av att plåga andra" "Män njuter av sexuellt våld" funkat på FB? Skulle inte tro det. Men kvinnor kan man tydligen skriva vad skit som helst om.

Jag är inte övertygad så länge resultaten bygger på att våldtäkt alltid bör vara en negativ upplevelse i sig. Västerländsk sexualheder visavi kvinnor har länge gjort mig misstänksam. Säger hela samhället att våldtäkt är 100 % en dålig upplevelse, vad ska kvinnan då svara? Hon förväntas ju vara 100 % offer. Det handlar om stigmatisering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in