2014-11-16, 12:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avman
Nej, Kvinnor njuter absolut inte av att bli våldtagna. Att vara 100% maktlös i en situation gillar ingen vare sig män eller kvinnor. Att bli skadad, misshandlad eller mördad gillar ingen vare sig män eller kvinnor.

1) Hur vet du att kvinnor inte njuter av att bli våldtagna?

2) Att vara 100% maktlös är väldigt upphetsande för kvinnor.

3) Man blir inte skadad, misshandlad, mördad av att bli våldtagen.

Citat:
Ursprungligen postat av avman
Kvinnor njuter däremot av att bli dominerade. Kvinnor är inte sexuellt attraherade till jämställda män. Den nuvarande situationen i Sverige med tokfeminismen gör att både den manliga och den kvinnliga sexualiteten missgynnas.

Våldtäkt är en form av dominans. Vad skulle dominans annars vara?
Citera
2014-11-16, 12:10
Medlem
chamaemoross avatar
Nu visar det ju sig också att G-punkten inte existerar. (http://www.metro.se/vetenskap/forskare-g-punkten-finns-inte/EVHnjn!haag9rgLJPZA/) Vad man då undrar är om dessa fall man läst om där kvinnan påstått sig fått ofrivillig orgasm p.g.a. att g-punkten stimulerades under våldtäkten. Mycket fucked up.
Citera
2014-11-16, 12:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
Nu visar det ju sig också att G-punkten inte existerar. (http://www.metro.se/vetenskap/forskare-g-punkten-finns-inte/EVHnjn!haag9rgLJPZA/) Vad man då undrar är om dessa fall man läst om där kvinnan påstått sig fått ofrivillig orgasm p.g.a. att g-punkten stimulerades under våldtäkten. Mycket fucked up.

Man kan inte få en ofrivillig orgasm kvinnor funkar inte så. Kvinnor fungerar efter konceptet bra sex - dåligt sex. Så om en kvinna blir våldtagen och påsatt hårt kommer hon tänka "det här är bra sex jag ska passa på och njuta av det" om kvinnan har frivilligt sex och inte blir påsatt hårt tänker hon "det här är dåligt" det spelar ingen roll om sexet är våldtäkt/frivilligt.
Citera
2014-11-16, 13:34
Medlem
chamaemoross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Man kan inte få en ofrivillig orgasm kvinnor funkar inte så. Kvinnor fungerar efter konceptet bra sex - dåligt sex. Så om en kvinna blir våldtagen och påsatt hårt kommer hon tänka "det här är bra sex jag ska passa på och njuta av det" om kvinnan har frivilligt sex och inte blir påsatt hårt tänker hon "det här är dåligt" det spelar ingen roll om sexet är våldtäkt/frivilligt.

Och jag antar att du är en kvinna som representerar hela den kvinnliga mänskligheten nu? Fuck of.
Citera
2014-11-16, 14:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
Och jag antar att du är en kvinna som representerar hela den kvinnliga mänskligheten nu? Fuck of.

Jag kan tala om vad kvinnor gillar generellt.
Citera
2014-11-16, 15:02
Medlem
nebulosans avatar
Citat:

Det enda som kvinnan känner vid öppningen är att något penetrerar henne. Hon kan inte känna om det är ett större eller ett mindre objekt. Det enda hon kan känna är om det är någonting vasst eller kantigt, som naglar på fingrar.

Okej, jag fattar. Du har alltså aldrig haft sex, du är dessutom ute efter att provocera.

Det är synd att det du skriver kan drabba en tredje part, där någon tror på att du är allvarlig och inte ser att du är ute efter att "proffitiellt" (helt nytt ord, men det betyder säkert något för dig) jävlas i allt du skriver.
Citera
2014-11-16, 15:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nebulosan
Okej, jag fattar. Du har alltså aldrig haft sex, du är dessutom ute efter att provocera.

Det är synd att det du skriver kan drabba en tredje part, där någon tror på att du är allvarlig och inte ser att du är ute efter att "proffitiellt" (helt nytt ord, men det betyder säkert något för dig) jävlas i allt du skriver.

1) Jag har postat sex-videos på mig själv här.

2) Jag beskriver hur det är. Om du hade varit kvinna hade du vetat att allt jag skriver stämmer.

3) Jag är allvarlig. Det är ingen fysisk skillnad på att bli våldtagen och att ha vanligt sex det är lika skönt/o-skönt i båda fallen.

Citat:
Ursprungligen postat av lupac
Bry dig inte om Babianen. Han är ett troll som bara är ute efter att förstöra diskussioner och förpesta luften i forumet. Så ignorera honom. Han är inte värd någon uppmärksamhet. Om alla ignorerar honom plus alla andra troll, då tröttnar de till slut och kryper sen tillbaka in i sina hålor.

Jag är fortfarande kvinna.
Citera
2014-11-16, 17:02
Medlem
han solos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geakmo
Säger nog mer om dig och vilka sorters brudar du attraherar och attraheras av

Inte omöjligt. Attraheras av alla möjliga tjejer. Har haft förhållanden med en handfull seriösa brudar. ALLA tänder på dominans. Har även att göra med att jag vet vad jag vill i sängen, det gillar tjejer. Tjejer gillar inte att ta beslut i sängen. De vill bli knullade och bli omhändertagna.

Citat:
Ursprungligen postat av nebulosan
Alla tjejer tänder inte på tanken, skulle jag vilja säga.

Många kvinnor väljer tillslut bort män och att hellre leva ensam.

Det gör fan ont att läsa vad många av er män skriver.

Hur kan det göra ont i dig när jag skriver att ALLA tjejer tänder på tanken om våldtäkt. Det gör även du, om du tänker efter lite. Dra av trosorna och glo på lite våldsam tvångsknull. Du kommer rinna till som det där negerfallet i Kanada.

Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
... och i vilken byhåla med majoritet av kusinäktenskap bor du i då?

På planeten jorden. Där alla människor, fortfarande, i sinnet är grottmänniskor som styrs av vår biologi. Honan gillar att mannen knullar henne, gärna bestämt och självsäkert.

Med detta sagt ovan, menar jag på intet sätt att våldtäkt är ok eller särskilt snällt att utsätta någon för. Däremot tänder ALLA normala bruder på tanken om det. Så är det.
Citera
2014-11-16, 17:51
Medlem
nebulosans avatar
Citat:
1) Jag har postat sex-videos på mig själv här.

2) Jag beskriver hur det är. Om du hade varit kvinna hade du vetat att allt jag skriver stämmer.

3) Jag är allvarlig. Det är ingen fysisk skillnad på att bli våldtagen och att ha vanligt sex det är lika skönt/o-skönt i båda fallen.

Jag är fortfarande kvinna.

Knappast kvinna, du har ju det här som presenterar vem du är i varje inlägg längst ner:

Alla ska veta här att ”Babianen” är en riktig babian! Han ”tror” att han kan allting och bråkar med alla! Han och några till är profetionella bråkare här på Flashback! - Turul

Jag stöder faktiskt dig - OggeOJ

Så; jag lägger ner.
Citera
2014-11-16, 17:55
Medlem
nebulosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av han solo
Inte omöjligt. Attraheras av alla möjliga tjejer. Har haft förhållanden med en handfull seriösa brudar. ALLA tänder på dominans. Har även att göra med att jag vet vad jag vill i sängen, det gillar tjejer. Tjejer gillar inte att ta beslut i sängen. De vill bli knullade och bli omhändertagna.

Hur kan det göra ont i dig när jag skriver att ALLA tjejer tänder på tanken om våldtäkt. Det gör även du, om du tänker efter lite. Dra av trosorna och glo på lite våldsam tvångsknull. Du kommer rinna till som det där negerfallet i Kanada.

Med detta sagt ovan, menar jag på intet sätt att våldtäkt är ok eller särskilt snällt att utsätta någon för. Däremot tänder ALLA normala bruder på tanken om det. Så är det.

Nej, alla Normala brudar tänder inte på tanken om våldtäkt och att blanda ihop våldtäkt med viss dominans, är som att blanda ihop natt och dag.
Det är även stor skillnad på om man Och kvinna vet vad dom vill i sängen. Oavsett kön; vem vill ligga med någon som inte vågar ta för sig och som inte tar eget initiativ?

Så nej; tanken på våldtäkt skrämmer mig till vansinne. Tanken på att vara med en man som vet vad han vill lockar. Tanken på dominans; ja om det är jag som är den dominanta!
Citera
2014-11-16, 17:59
Medlem
Mooons avatar
Du verkar uppfylla fördomarna gällande en man som fattar nada när det gäller kvinnor, människor och att det inte funkar och applicera en och samma etikett på alla. Du kan ju surfa in på Sex-forumet och läsa om alla dessa varianter som män och kvinnor tänder på.

Citat:
Ursprungligen postat av han solo
..
På planeten jorden. Där alla människor, fortfarande, i sinnet är grottmänniskor som styrs av vår biologi. Honan gillar att mannen knullar henne, gärna bestämt och självsäkert.

Citera
2014-11-16, 18:06
Medlem
Citat:

Det som gör oss speciella är att vi har förnuft. Kvinnor kan tillämpa förnuft även på sex och behöver inte ge efter för grottmäniskan i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in