Citat:
Ursprungligen postat av
majordomo
Detta är en kort sammanfattning av Babianens bevisföring:
1) Kukpenetration är skönt.
2) Varje situation med kukpenetration är samma sak.
3) Våldtäkt innebär kukpenetration, alltså är våldtäkt alltid skönt.
a) Har du något mot-argument till detta?
b) Har någon kvinna kommit in i tråden och sagt emot det?
Citat:
Ursprungligen postat av
majordomo
Varje inlägg är en variation på detta tema. Ibland med tillägget:
1) Jag har inte blivit våldtaget men i fantasin vet jag att det skulle vara skönt.
2) Jag behöver inte acceptera något som liknar ett verkligt våldtäktscenario (där jag inte får bestämma och inte har kontroll) utan kan avfärda dessa eftersom vi pratar om min fantasi, inte verkligheten. Istället hänvisar jag till valfritt porrklipp som passar just mina böjelser.
c) Penetration är alltid samma sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
majordomo
3) Alla kvinnor som blivit våldtagna och inte uppskattat det ljuger.
4) Alla kvinnor tänker lika (som jag) eller lever i förnekelse/ljuger.
5) Alla som inte håller med ljuger.
d) Ja så är det.
Citat:
Ursprungligen postat av
majordomo
Dessa saker kan Babianen med säkerhet och auktoritet uttala sig om eftersom:
1) Babianen har visserligen en empatistörning med rigida drag, stora svårigheter att lyssna på andra och förstå deras perspektiv, men besitter trots det djupa kunskaper om alla andra kvinnor och deras sexualitet. Detta är inte så svårt som det låter eftersom alla andra kvinnor är precis som Babianen.
2) Trots att Babianen lever ett instängt liv utan normalt arbetsliv eller normala relationer, vet hon precis vad som är normalt människor emellan. Då det på internet går att hitta inte bara en utan flera andra personer som i någon mån bekräftar Babianens tankar bevisar det att hon har rätt. Egentligen skulle dessa bevis inte ens behövas eftersom alla kvinnor egentligen är precis som Babianen.
3) Visserligen är Babianen en jagsvag och förvirrad individ som livet igenom prövat olika identiteter och samhörigheter utan att någonsin riktigt passa in. Detta går dock att kompensera för genom att uttala sig på ett mycket bestämt och strukturerat vis, gärna i form av tydliga listor med koherent bevisföring av typen kött är mat, alltså är människokött mat. Fördelen med dessa tydliga listor är att både Babianen själv och alla andra förstår att Babianen har rätt.
e) Jag har ingen empati-störning. Alla kvinnor vet hur det här fungerar. Ni som argumenterar emot har inga bra mot-argument.
f) Jag har både arbetat, läst på universitet, bott i olika länder. Ja jag har visat att det finns andra kvinnor som bekräftar det jag säger. Hur är det konstigt?
g) Jag har aldrig varit jagsvag, förvirrad, inte passat in.