2014-06-12, 22:08
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
A) Jag har beskrivit hur det känns för kvinnor att bli penetrerade, att det inte finns någon fysisk skillnad på penetration av olika män.

B) Kvinnor kan njuta av saker som dubbel-anal som är mer krävande än vanlig vaginal penetration, det visar att vaginal penetration inte är en big deal.

C) Har du några belägg för att våldtäkt leder till "posttraumatiskt stressyndrom, dissociativa störningar och depressioner"? Belägg för att det inte gör det är att kvinnor kan ha sex med till exempel 600 män på 1 dag utan att få psykiska problem, därför är det inte logiskt att kvinnor skulle få psykiska problem av sex med 1 man.

Fast, har en kvinna sex med 600 män frivilligt, så är det inte samma sak som att bli våldtagen. Samtidigt som du inte vet om personen som hade sex med 600 män fick psykiska problem eller hade det innan..

Det är logiskt att övergrepp leder till psykiska problem, det är ju grundorsaken till psykisk ohälsa..
Citera
2014-06-12, 22:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Då kan vi avfärda dig nu, du har inte en aning om vad du skriver om och försöker bara provocera, antagligen något sorts behov av uppmärksamhet...

Kom tillbaka när du har erfarenhet om det du skriver och inte bara fantasier..

Och jag kan bara fastslå att kvinnor njuter inte av att bli våldtagna.

1) Svara på mitt argument, penetration känns likadant för kvinnor oavsett om det är en våldtäkt-man eller en frivillig sex-partner som penetrerar dem, därför är det lika mycket njutning att bli våldtagen som att ha vanligt sex. Vill du kommentera det?

2) Jag har erfarenhet av sex som är mer krävande än vanlig vaginal penetration. Därför vet jag att påtvingad vaginal penetration inte är en big deal.

3) På vilken grund kan du fastslå det?
Citera
2014-06-12, 22:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fast, har en kvinna sex med 600 män frivilligt, så är det inte samma sak som att bli våldtagen. Samtidigt som du inte vet om personen som hade sex med 600 män fick psykiska problem eller hade det innan..

Det är logiskt att övergrepp leder till psykiska problem, det är ju grundorsaken till psykisk ohälsa..

1) Det är mer krävande att bli penetrerad av 600 män än att bli penetrerad av 1 man right? Om en kvinna inte får men av att bli penetrerad av 600 män varför skulle hon få det av 1 man?

2) Det finns inga belägg för att den kvinnan ska ha fått psykiska problem eller haft psykiska problem innan.

3) Vi talar om påtvingad vaginal penetration. Har du några belägg för att det skulle leda till psykiska problem?
Citera
2014-06-12, 22:14
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
1) Svara på mitt argument, penetration känns likadant för kvinnor oavsett om det är en våldtäkt-man eller en frivillig sex-partner som penetrerar dem, därför är det lika mycket njutning att bli våldtagen som att ha vanligt sex. Vill du kommentera det?

2) Jag har erfarenhet av sex som är mer krävande än vanlig vaginal penetration. Därför vet jag att påtvingad vaginal penetration inte är en big deal.

3) På vilken grund kan du fastslå det?

Det vet inte du, för du har aldrig upplevt en våldtäkt, så sluta svamla...

Jag har erfarenhet av sex som sedan länge gått över gränsen för hårt, men skillnaden ligger fortfarande i vad som sker med ett medgivande och vad som inte gör det..

Att du saknar erfarenhet och saknar fakta som stödjer ditt resonemang. Men det var ett bra försök och du provocerade en massa och fick säkert en hel del PM från frustrerade beundrare. Så med det kan jag bara fastslå det uppenbara, kvinnor njuter inte av våldtäkt.
Citera
2014-06-12, 22:17
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
1) Det är mer krävande att bli penetrerad av 600 män än att bli penetrerad av 1 man right? Om en kvinna inte får men av att bli penetrerad av 600 män varför skulle hon få det av 1 man?

2) Det finns inga belägg för att den kvinnan ska ha fått psykiska problem eller haft psykiska problem innan.

3) Vi talar om påtvingad vaginal penetration. Har du några belägg för att det skulle leda till psykiska problem?

Och hon fick säkert bra betalt, men det bevisar inget...

Inget du vet..

Vi pratar om våldtäkt, inte BDSM-lekar. Så ja, det finns massor av bevis för att det leder till psykisk ohälsa.
Citera
2014-06-12, 22:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det vet inte du, för du har aldrig upplevt en våldtäkt, så sluta svamla...

Jag har erfarenhet av sex som sedan länge gått över gränsen för hårt, men skillnaden ligger fortfarande i vad som sker med ett medgivande och vad som inte gör det..

Att du saknar erfarenhet och saknar fakta som stödjer ditt resonemang. Men det var ett bra försök och du provocerade en massa och fick säkert en hel del PM från frustrerade beundrare. Så med det kan jag bara fastslå det uppenbara, kvinnor njuter inte av våldtäkt.

1) Jag talar inte om våldtäkt. Jag talar om hur penetration känns för kvinnor, svara på mitt argument, det är lika skönt att bli penetrerad oavsett vilken man som penetrerar kvinnan, därför är våldtäkt lika skönt som samtyckande sex. Har du något mot-argument till det?

2) För kvinnor gör det ingen större skillnad om det är med medgivande eller inte därför att det känns likadant med medgivande som utan medgivande.

3) a) Jag har erfarenhet av penetration b) jag vet att penetration känns ungefär likadant för alla kvinnor. Det är tillräckligt för att jag ska veta att alla kvinnor njuter av att bli våldtagna.

4) På vilken grund kan du fastslå att kvinnor inte njuter av våldtäkt?
Citera
2014-06-12, 22:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Och hon fick säkert bra betalt, men det bevisar inget...

Inget du vet..

Vi pratar om våldtäkt, inte BDSM-lekar. Så ja, det finns massor av bevis för att det leder till psykisk ohälsa.

1) Det bevisar att påtvingad penetration av 1 man inte är någon big deal för kvinnor. Det betyder a) de kan lätt njuta av det b) de får inte psykiska men av det.

2) Om det inte finns några belägg för att hon ska ha fått psykiska problem kan vi inte anta att hon fick det.

3) Kan du posta några sådana belägg?
Citera
2014-06-12, 22:29
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
1) Jag talar inte om våldtäkt. Jag talar om hur penetration känns för kvinnor, svara på mitt argument, det är lika skönt att bli penetrerad oavsett vilken man som penetrerar kvinnan, därför är våldtäkt lika skönt som samtyckande sex. Har du något mot-argument till det?

2) För kvinnor gör det ingen större skillnad om det är med medgivande eller inte därför att det känns likadant med medgivande som utan medgivande.

3) a) Jag har erfarenhet av penetration b) jag vet att penetration känns ungefär likadant för alla kvinnor. Det är tillräckligt för att jag ska veta att alla kvinnor njuter av att bli våldtagna.

4) På vilken grund kan du fastslå att kvinnor inte njuter av våldtäkt?

Fast nu har du verkligen snurrat in dig i dina egna lögner...

Du har aldrig blivit våldtagen, så du vet inte. Återigen, vi talar om våldtäkt, inte BDSM-lekar. Kom tillbaka när du förstår skillnaden..

För att det går att skapa sig en bra bild när man ser till resultatet av det som våldtäkter orsakar. Varför tror du att våldtäkter används som ett vapen i krig? Är det för att männen i all sin godhet vill ge kvinnorna njutning? Att bli tvingad till sex leder i de flesta fallen till psykologiska trauman, det är därför det var dödsstraff på det i det här landet för inte alls så längesedan. Det som skadar landets invånare skadar landet och därför fanns lagstiftningen, anledningen till att straffet inte är lika hårt idag är för att man idag ska "vårda" våldtäktsmännen.
Citera
2014-06-12, 22:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fast nu har du verkligen snurrat in dig i dina egna lögner...

Du har aldrig blivit våldtagen, så du vet inte. Återigen, vi talar om våldtäkt, inte BDSM-lekar. Kom tillbaka när du förstår skillnaden..

För att det går att skapa sig en bra bild när man ser till resultatet av det som våldtäkter orsakar. Varför tror du att våldtäkter används som ett vapen i krig? Är det för att männen i all sin godhet vill ge kvinnorna njutning? Att bli tvingad till sex leder i de flesta fallen till psykologiska trauman, det är därför det var dödsstraff på det i det här landet för inte alls så längesedan. Det som skadar landets invånare skadar landet och därför fanns lagstiftningen, anledningen till att straffet inte är lika hårt idag är för att man idag ska "vårda" våldtäktsmännen.

1) Penetration känns likadant för kvinnor oavsett om det är våldtäkt eller samtyckande sex. Har du något mot-argument?

2) Jag behöver inte ha blivit våldtagen för att veta att penetration känns likadant vid våldtäkt som vid samtyckande sex. Hävdar du att det inte är så?

3) Har du några belägg för att våldtäkt leder till psykologiska trauman?
Citera
2014-06-12, 22:35
Medlem
Detta är en kort sammanfattning av Babianens bevisföring:

1) Kukpenetration är skönt.

2) Varje situation med kukpenetration är samma sak.

3) Våldtäkt innebär kukpenetration, alltså är våldtäkt alltid skönt.

Varje inlägg är en variation på detta tema. Ibland med tillägget:

1) Jag har inte blivit våldtaget men i fantasin vet jag att det skulle vara skönt.

2) Jag behöver inte acceptera något som liknar ett verkligt våldtäktscenario (där jag inte får bestämma och inte har kontroll) utan kan avfärda dessa eftersom vi pratar om min fantasi, inte verkligheten. Istället hänvisar jag till valfritt porrklipp som passar just mina böjelser.

3) Alla kvinnor som blivit våldtagna och inte uppskattat det ljuger.

4) Alla kvinnor tänker lika (som jag) eller lever i förnekelse/ljuger.

5) Alla som inte håller med ljuger.

Dessa saker kan Babianen med säkerhet och auktoritet uttala sig om eftersom:

1) Babianen har visserligen en empatistörning med rigida drag, stora svårigheter att lyssna på andra och förstå deras perspektiv, men besitter trots det djupa kunskaper om alla andra kvinnor och deras sexualitet. Detta är inte så svårt som det låter eftersom alla andra kvinnor är precis som Babianen.

2) Trots att Babianen lever ett instängt liv utan normalt arbetsliv eller normala relationer, vet hon precis vad som är normalt människor emellan. Då det på internet går att hitta inte bara en utan flera andra personer som i någon mån bekräftar Babianens tankar bevisar det att hon har rätt. Egentligen skulle dessa bevis inte ens behövas eftersom alla kvinnor egentligen är precis som Babianen.

3) Visserligen är Babianen en jagsvag och förvirrad individ som livet igenom prövat olika identiteter och samhörigheter utan att någonsin riktigt passa in. Detta går dock att kompensera för genom att uttala sig på ett mycket bestämt och strukturerat vis, gärna i form av tydliga listor med koherent bevisföring av typen kött är mat, alltså är människokött mat. Fördelen med dessa tydliga listor är att både Babianen själv och alla andra förstår att Babianen har rätt.
Citera
2014-06-12, 22:37
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
1) Penetration känns likadant för kvinnor oavsett om det är våldtäkt eller samtyckande sex. Har du något mot-argument?

2) Jag behöver inte ha blivit våldtagen för att veta att penetration känns likadant vid våldtäkt som vid samtyckande sex. Hävdar du att det inte är så?

3) Har du några belägg för att våldtäkt leder till psykologiska trauman?

Det är din personliga åsikt, som samtidigt saknar en viktigt del...

Fast du misstar våldtäkt för sex, det är inte samma sak..

http://lmgtfy.com/?q=v%C3%A5ldt%C3%A4kt+psykiskt+trauma
Citera
2014-06-12, 22:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majordomo
Detta är en kort sammanfattning av Babianens bevisföring:

1) Kukpenetration är skönt.

2) Varje situation med kukpenetration är samma sak.

3) Våldtäkt innebär kukpenetration, alltså är våldtäkt alltid skönt.

a) Har du något mot-argument till detta?

b) Har någon kvinna kommit in i tråden och sagt emot det?

Citat:
Varje inlägg är en variation på detta tema. Ibland med tillägget:

1) Jag har inte blivit våldtaget men i fantasin vet jag att det skulle vara skönt.

2) Jag behöver inte acceptera något som liknar ett verkligt våldtäktscenario (där jag inte får bestämma och inte har kontroll) utan kan avfärda dessa eftersom vi pratar om min fantasi, inte verkligheten. Istället hänvisar jag till valfritt porrklipp som passar just mina böjelser.

c) Penetration är alltid samma sak.

Citat:
3) Alla kvinnor som blivit våldtagna och inte uppskattat det ljuger.

4) Alla kvinnor tänker lika (som jag) eller lever i förnekelse/ljuger.

5) Alla som inte håller med ljuger.

d) Ja så är det.

Citat:
Dessa saker kan Babianen med säkerhet och auktoritet uttala sig om eftersom:

1) Babianen har visserligen en empatistörning med rigida drag, stora svårigheter att lyssna på andra och förstå deras perspektiv, men besitter trots det djupa kunskaper om alla andra kvinnor och deras sexualitet. Detta är inte så svårt som det låter eftersom alla andra kvinnor är precis som Babianen.

2) Trots att Babianen lever ett instängt liv utan normalt arbetsliv eller normala relationer, vet hon precis vad som är normalt människor emellan. Då det på internet går att hitta inte bara en utan flera andra personer som i någon mån bekräftar Babianens tankar bevisar det att hon har rätt. Egentligen skulle dessa bevis inte ens behövas eftersom alla kvinnor egentligen är precis som Babianen.

3) Visserligen är Babianen en jagsvag och förvirrad individ som livet igenom prövat olika identiteter och samhörigheter utan att någonsin riktigt passa in. Detta går dock att kompensera för genom att uttala sig på ett mycket bestämt och strukturerat vis, gärna i form av tydliga listor med koherent bevisföring av typen kött är mat, alltså är människokött mat. Fördelen med dessa tydliga listor är att både Babianen själv och alla andra förstår att Babianen har rätt.

e) Jag har ingen empati-störning. Alla kvinnor vet hur det här fungerar. Ni som argumenterar emot har inga bra mot-argument.

f) Jag har både arbetat, läst på universitet, bott i olika länder. Ja jag har visat att det finns andra kvinnor som bekräftar det jag säger. Hur är det konstigt?

g) Jag har aldrig varit jagsvag, förvirrad, inte passat in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in