Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-08-08, 23:15
Medlem
PermanentNojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RawSTR
I länken som du postade, som du säkert ser som trovärdig så finns citatet "Many ecstasy users report periods of depression that can last many months", läste du allt på sidan? Eftersom att du hävdar att det finns ytterst lite som indikerar på att en depression orsakat av neurologisk skada eller förändring till följd av MDMA inte borde vara längre än en månad

Nej, jag läste inte hela länken, jag skummade igenom delar av den. Mitt mål var inte att komma med något svar serverat på silverfat utan att förenkla för Road66 så att han själv skulle kunna läsa sig till informationen han sökte. Jag hävdar ingenting, jag är inte någon expert på ämnet. Själv tycker jag inte att man borde ta MDMA mer än fyra gånger om året.
Citera
2014-08-09, 15:07
Medlem
VVCs avatar
Behöver musiktips som jag kan kolla upp nu när jag tar MDMA!

Är ute efter låtar som passar bra till MDMA.
Citera
2014-08-09, 15:11
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC

All musik som du vanligtvis gillar.
Psytrance tycker jag passar bra till mdma.
Citera
2014-08-09, 15:14
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
All musik som du vanligtvis gillar.
Psytrance tycker jag passar bra till mdma.
Ah jag vet. Men ibland kommer det upp riktiga guldkorn tips!
Citera
2014-08-09, 15:35
Medlem
VVCs avatar
Spydde totalt tre gånger 1h efter intag. Förlorade jag på det eller kommer jag få bra effekt ändå på 200mg orlat?
Citera
2014-08-09, 15:40
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Spydde totalt tre gånger 1h efter intag. Förlorade jag på det eller kommer jag få bra effekt ändå på 200mg orlat?
Oj tre gånger. Det händer att jag lägger en spya precis på come up men sen är det bra med det, får full effekt ändå. Men tre spyor kan kanske sänka effekten något. Du lär i vilket fall som helst få bra effekt ändå.
Citera
2014-08-09, 15:49
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Oj tre gånger. Det händer att jag lägger en spya precis på come up men sen är det bra med det, får full effekt ändå. Men tre spyor kan kanske sänka effekten något. Du lär i vilket fall som helst få bra effekt ändå.
Ja jag brukar egentligen bara lägga en spya sen är jag good to go. Men har inte tagit MDMA på flera år och dagar så det vore synd att förlora effekt.

Någon individ här på flashback som brukar lägga ett par spyor ca: 1h efter första bomben och fått bra effekt?
Citera
2014-08-09, 16:00
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ja jag brukar egentligen bara lägga en spya sen är jag good to go. Men har inte tagit MDMA på flera år och dagar så det vore synd att förlora effekt.

Någon individ här på flashback som brukar lägga ett par spyor ca: 1h efter första bomben och fått bra effekt?
Men vadå sluta sitt och oroa dig för att inte få effekt, det gör ingen nytta. Det är bara till att vänta och se, du lär ju känna av det vid det här laget?
Citera
2014-08-09, 16:12
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Men vadå sluta sitt och oroa dig för att inte få effekt, det gör ingen nytta. Det är bara till att vänta och se, du lär ju känna av det vid det här laget?
Känner mig svettig och har minimalt ögonwobbel men effekt har inte direkt kommit än.
Citera
2014-08-09, 23:06
Medlem
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=MwNOxBwp7eo

Annars föredrar jag Mellbourne Bounce, Hardstyle, Progressive house under ruset
Senast redigerad av Road66 2014-08-09 kl. 23:10.
Citera
2014-08-10, 18:36
Medlem
headsteps avatar
Snabba svar, står i en varubutik och har redan droppat e. Första gången. Inget har kickat eller så, men vad kan vara bra att handla, tuggummi, magnesium, sen då? Får man munchies? Blir man extra röksugen? Mer shop tips, snabbt
Citera
2014-08-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av headstep
Får man munchies?

Det är inte hasch mannen.
Enda drogen du blir hungrig av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto