Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-01-17, 00:51
Medlem
chaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FapLars
Jag misstänker det..
Hur mycket gav du för det då?
Mdma är väll billigare per gram än vad kola är? Ett kap kanske om det visar sig vara bra kola
Citera
2015-01-17, 00:57
Medlem
LilSmokeys avatar
Citat:
Pulver
Då är det nog kokain, liten liten chans dock att det kan vara mdma men tror ej, testa att bomba 150 mg och säg sen vad du känner
Citera
2015-01-17, 16:45
Medlem
Får alltid skakande käke när jag tagit E men har märkt att jag väldigt lätt får igång käken även när jag är helt clean. Är det fler än jag?
Citera
2015-01-17, 18:48
Medlem
chaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Får alltid skakande käke när jag tagit E men har märkt att jag väldigt lätt får igång käken även när jag är helt clean. Är det fler än jag?

Helt normalt Skulle jag våga säga.

Fick desamma när jag intagit E de gånger jag tagit.
Skakande käke vilket jag mildrade med magnesium andra gången och wobblande ögon.
Ögonen lugnade sig efter en stund, sjukt disorienterande tycker jag.
Citera
2015-01-17, 20:45
Medlem
Crysanthemums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe

Ja 😀
Citera
2015-01-19, 02:50
Medlem
Satt och kollade på Workoholics där dom hade "E vatten". Antar att dom hade krossat massor av E och blandat med någon sorts vätska, typ läsk, och sedan hällt ner i en dunk. Någon som testat om detta faktiskt funkar? Låter ju inte helt orimligt eftersom man ändå sväljer en tab, och blanda med vatten borde ju inte göra någon större skillnad.
Citera
2015-01-19, 11:12
Medlem
Citat:
Satt och kollade på Workoholics där dom hade "E vatten". Antar att dom hade krossat massor av E och blandat med någon sorts vätska, typ läsk, och sedan hällt ner i en dunk. Någon som testat om detta faktiskt funkar? Låter ju inte helt orimligt eftersom man ändå sväljer en tab, och blanda med vatten borde ju inte göra någon större skillnad.

Säker på att det inte var GHB? Verkar svårt att dosera om man krossar godtyckligt antal e och sen häller ner i en dunk bara.
Citera
2015-01-19, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repos111
Säker på att det inte var GHB? Verkar svårt att dosera om man krossar godtyckligt antal e och sen häller ner i en dunk bara.
Kan inte säga säkert, men säg att man tar en 70cl flarra och fyller med vatten och krossar så att en shot (4cl) blir som 1 tablett?
Citera
2015-01-19, 13:46
Medlem
MDMA löses upp i vatten 100% men bindeämnena i tabletter vettefan?

Annars som sagt ta en sjuttis och dunka i 1-2gram MDMA-kristaller. Ta en 6a shot och invänta effekt

Man kanske måste skaka dunken innan dock, annars kanske det lägger sig i botten.
Citera
2015-01-19, 13:51
Medlem
Citat:
Kan inte säga säkert, men säg att man tar en 70cl flarra och fyller med vatten och krossar så att en shot (4cl) blir som 1 tablett?

GHB kallas ibland för liquid ecstasy så det var därför jag tänkte att det skulle kunna vara det. Det borde kanske gå att krossa e och sen hälla i vatten men ser inte riktigt meningen med det?
Citera
2015-01-19, 15:04
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Jag har vid flera tillfällen löst upp MDMA-kristaller i dryck, mest för att det är festligt. Självklart kan droger som administreras oralt även lösas upp i exempelvis vatten för att sedan konsumeras.
Citera
2015-01-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Jag har vid flera tillfällen löst upp MDMA-kristaller i dryck, mest för att det är festligt. Självklart kan droger som administreras oralt även lösas upp i exempelvis vatten för att sedan konsumeras.
Tack då vet jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in