Citat:
Ursprungligen postat av
PennyBridge
Har suttit och läst rätt mycket nu under eftermiddagen men har inte riktigt hittat svaret på en stor undran och det är eftersom jag inte fick direkt effekt igår så borde ju inte mina seratonindepåer vara uttömmda efter den "sessionen"? Lixom mår ju inte dåligt och känner mig inte direkt nere heller så tror ju att jag har en hel del serotonin kvar:P Tror iaf att "Gröna läppar" är svagare än tärningarna:P Lixom dom va rätt små och när jag krossade en såg mängden pulver ut som typ 150mg-170mg och en viss del måste ju va bindemedel och en viss del färgämne så att dom innehåller 160-170mg tror jag inte alls snarare 70-90mg och då är det ju inte konstigt att jag inte fick effekt av en dubbeldropp

Tärningarna är stora piller, gröna läppar är helt normal storlek, vägde upp dom nu en grön läpp väger 240 mg och en tärning väger 290 mg, ett av dom bästa pillrerna jag käkat vägde 220 mg så det betyder ingeting.
Det fungerade inte när du dubbeldroppa tärningar heller och jag säger de igen tärningarna fungerar vad du än säger, jag kunde knappt stå upp på en och en halv.
Det är antagligen nått med din medicinering och du vägrar helt enkelt inse det.
Ikväll kommer jag testa gröna läppar så jag återkommer om hur bra dom är.