2011-05-26, 15:10
Medlem
Blir nog dos inom en snar framtid igen efter flertalet månaders uppehåll, enbart kört några gånger förra året innan och fick då brutala ATs vilket fått mig att hålla mig undan. Drog väl i mig 0,5-0,8 per kväll/ natt och krökade och/eller rökte weed de gångerna jag tog det vilket såklart bidrog till ATn. "Bakfylla x10" och inte kunna sova samt kallsvettas var det man fick genomlida då, gör ogärna om det igen.

Blir nog bara 1-3 linor denna gång då jag bara vill vara lite snabb och inte helt, det är kvalité som allt annat jag testat. Däremot det jag undrar över är hur jag ska lägga upp det för att minska ATn och eventuellt kunna sova framåt små timmarna? Kommer inte att röka/ ta benzo dagen efter, dels för att jag inte vill och för att jag inte har tillgång till benz.

Något speciellt jag bör dricka/ äta som kan lindra? Kommer kröka under kvällen också men ska försöka ta det lite lugnt med det, mest "for the show" så man inte ser så suspekt ut. Vatten under kvällens gång är en självklarhet.
Citera
2011-05-26, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Blir nog dos inom en snar framtid igen efter flertalet månaders uppehåll, enbart kört några gånger förra året innan och fick då brutala ATs vilket fått mig att hålla mig undan. Drog väl i mig 0,5-0,8 per kväll/ natt och krökade och/eller rökte weed de gångerna jag tog det vilket såklart bidrog till ATn. "Bakfylla x10" och inte kunna sova samt kallsvettas var det man fick genomlida då, gör ogärna om det igen.

Blir nog bara 1-3 linor denna gång då jag bara vill vara lite snabb och inte helt, det är kvalité som allt annat jag testat. Däremot det jag undrar över är hur jag ska lägga upp det för att minska ATn och eventuellt kunna sova framåt små timmarna? Kommer inte att röka/ ta benzo dagen efter, dels för att jag inte vill och för att jag inte har tillgång till benz.

Något speciellt jag bör dricka/ äta som kan lindra? Kommer kröka under kvällen också men ska försöka ta det lite lugnt med det, mest "for the show" så man inte ser så suspekt ut. Vatten under kvällens gång är en självklarhet.

Få i dig salt. Gärna någon köttbit för protein. Se till att ha nått i magen så att inte vattnet bara rinner rakt igenom. Spara sprit till dagen efter om du har ångestladdad AT. Jag har visserligen inte drukigt under ruset så ofta, men när jag fått i mig nått skittjack så jag mår riktigt piss så brukar det funka med bara ett par supar för att varva ner.
Citera
2011-05-26, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wo0ozle
Få i dig salt. Gärna någon köttbit för protein. Se till att ha nått i magen så att inte vattnet bara rinner rakt igenom. Spara sprit till dagen efter om du har ångestladdad AT. Jag har visserligen inte drukigt under ruset så ofta, men när jag fått i mig nått skittjack så jag mår riktigt piss så brukar det funka med bara ett par supar för att varva ner.

Tack för tipsen! Låter som en bra idé men kommer vara på en tillställning där det kommer verka aningen udda om jag är påverkad utan att dricka, så kommer ta några bärs "for the show" och spar några till dagen efter så kanske det går bättre. Problemet för mig är mest att de jag kör med är ''erfarna'' (nåja, inte plattan pundare men några näsor i månaden) och får tag på kvalité vilket tär lite på mig som nybörjare, hehe.
Citera
2011-05-27, 18:17
Medlem
Slingshots avatar
Hur är det egentligen med beta-blockerare ihop med tjack? Vissa säger att det är hur chill som helst och andra inte.

Har själv kört länge på tjack ihop med Inderal depot samtidigt utan några som helst problem. Har kollat EKG några ggr som inte visat några konstigheter.
Senast redigerad av Slingshot 2011-05-27 kl. 18:19.
Citera
2011-05-30, 10:19
Medlem
wsbs avatar
Hur farligt är det att varken äta eller sova på några dagar? Har inte ätit någonting sedan i fredags vid 12-tiden, det närmaste näring jag kommit är multivitamindryck, gainomax och ganska mycket alkohol (utöver amfetaminet). Har sovit 3 timmar på de 3 senaste dygnen.
Citera
2011-05-30, 11:30
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Hur farligt är det att varken äta eller sova på några dagar? Har inte ätit någonting sedan i fredags vid 12-tiden, det närmaste näring jag kommit är multivitamindryck, gainomax och ganska mycket alkohol (utöver amfetaminet). Har sovit 3 timmar på de 3 senaste dygnen.
Att du får i dig vätska är det viktigaste, inte alkohol, kör på vatten med vätskeersättning om du har tillgång till det.
Din avtändning kommer bara bli värre utav att du inte har käkat nått. Om du har problem med att trycka ner nått så kan jag tipsa om yoghurt med frukt i, det brukar alltid gå att få ner även fast man känner sig riktigt osugen.

Det som du bör oroa dig mest för är sömnen. 3 dagar är inga problem men ifall du tänkt köra på längre race så måste du lära dig att koppla av och låta kroppen vila även fast du är påtänd. Du behöver inte somna djupt, det kan räcka med att ligga ner i sängen utan att spänna sig lite då och då, försök att rensa tankarna och få någon form av lätt sömn.
Citera
2011-05-30, 12:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb

Farligt o farligt, men blir bara lite smått galen till slut o jävligt seg och pratar osammanhängande, kroppen återhämtar sig relativt snabbt när du sedan väl sover och äter o dricker mkt. Naturdiet i pulverform ihop med bananer är perfekt o resorb. Har själv varit vaken nu i nästan 60 H och ser hallisar, väggarna rör sig o tavlor svälter samman. Måste få sömn inatt alltså.
Senast redigerad av Slingshot 2011-05-30 kl. 12:59.
Citera
2011-05-31, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wo0ozle

Jag skulle hellre rekommendera en flottig pizza som bränsle för kroppen utöver tjagget.

Kan väl ställa en fråga också när jag ändå skriver massa larv.

Både jag själv och min trofaste kamrat Ricky Hängpung blir i princip alltid hungriga när vi är i farten och spraxar på.
Är det någon mer som upplever samma effekt? Eller man kanske ska kalla det bieffekt?
Senast redigerad av TommieTwo 2011-05-31 kl. 01:46.
Citera
2011-05-31, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Farligt o farligt, men blir bara lite smått galen till slut o jävligt seg och pratar osammanhängande, kroppen återhämtar sig relativt snabbt när du sedan väl sover och äter o dricker mkt. Naturdiet i pulverform ihop med bananer är perfekt o resorb. Har själv varit vaken nu i nästan 60 H och ser hallisar, väggarna rör sig o tavlor svälter samman. Måste få sömn inatt alltså.

Äääh, det där är väl inga hallisar?
Bara lite synstörningar/synförvrängnigar. Hjärnan/ögonen är väl så slut att dom inte klarar av att behandla alla synintryck ordentligt? För övrigt så är det skitkul att vara i det modet när man sitter i kassan på valfri livsmedelsbutik.
Citera
2011-05-31, 11:33
Medlem
wsbs avatar
Tack för all information. Jag är dock inte grön på ämnet amfetamin utan har tagit det någorlunda regelbundet under många år, har bara blivit lite skeptisk till hur sunt det är att avstå det som man i "normala fall" behöver för att överleva/orka leva.

Har ju läst methodmanz galna 10-dygnsrapport, så jag vet att man kan klara långt mer än bara några dygn, men hur vanligt är det att folk kollapsar efter en längre tids vakenhet och matbrist? Hur farligt är affe för hjärtat egentligen? Undrar hur mycket stryk man tagit av alla race genom åren...
Citera
2011-06-01, 21:31
Medlem
GAnJaLoViNgs avatar
Ska iväg på en 40 timmars kryssning imorgon och tänkte köra ett race under denna tiden.. Vill inte få en monster AT så om jag ligger på ungefär 0.3-o.5 per dag borde väl räcka för att må lite bättre och ha mer energi utan att bli för sliten?
Citera
2011-06-01, 21:54
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAnJaLoViNg
Ska iväg på en 40 timmars kryssning imorgon och tänkte köra ett race under denna tiden.. Vill inte få en monster AT så om jag ligger på ungefär 0.3-o.5 per dag borde väl räcka för att må lite bättre och ha mer energi utan att bli för sliten?
Kom ihåg att äta och dricka vatten, samt att låt hjärnan vila!
Du behöver inte sova men att bara lägga sig ner någon timme och blunda så att hjärnan kan vila upp sig inför nya tag gör mycket.

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in