2014-08-01, 14:26
Medlem
Jaggermeisters avatar
Ja alltså, det är de som är konstigt. Tjacket e inte skit liksom, det är helt vanlig standard, men de ser ut o suga hästkuk..
Citera
2014-08-01, 14:53
Medlem
krillepilles avatar
Då var man igång efter att ha hållt mig en vecka, börjar lätt och tänkte börja med att handla skit som måste handlas och städa lägenheten. Perfekt med 2 linor som hjälpmedel när det kommer till tråkigt skit och måsten som ska göras, sen ikväll och imorgon lär det bli ett antal till när det ska festas . Känns riktigt bra och extra bra när man hållt sig borta ett tag efter att nästan haft det som vana att vara påtänd var och varnnan dag. Nu har jag även garderat mig med benzo så jag slipper atn som fan var hemsk sist.

Haft svårt att sova hela veckan men inatt sov jag 18(!) timmar efter att ha käkat 3 blå och 2 ikto, första gången på länge jag känner mig normal i skallen och självklart ska man börja fucka med den igen med tjacket . Men semestern är snart slut så man måste ju ta vara på varje dag man har i frihet.
Senast redigerad av krillepille 2014-08-01 kl. 15:04.
Citera
2014-08-01, 19:23
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Ja alltså, det är de som är konstigt. Tjacket e inte skit liksom, det är helt vanlig standard, men de ser ut o suga hästkuk..

När jag köper sådant med lite klumpar och lite småvitt här och där, så brukar det inte se lika torrt ut som ditt! Det brukar inte gå att torka utan blir mosat/packat när man hackar det. Men det går ju liksom inte att utgå ifrån något när man inte testat det, så om du säger att det är helt okej så är det nog helt okej
Citera
2014-08-01, 21:28
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
När jag köper sådant med lite klumpar och lite småvitt här och där, så brukar det inte se lika torrt ut som ditt! Det brukar inte gå att torka utan blir mosat/packat när man hackar det. Men det går ju liksom inte att utgå ifrån något när man inte testat det, så om du säger att det är helt okej så är det nog helt okej

Men det är EXAKT så det är! =)
Citera
2014-08-01, 22:04
Bannlyst
Har lagt tjacket i frysen för 10 timmar sen och nu när jag tog ut den så var den inte hård utan mjuk, hur hackar jag detta skittjack på bästa sätt? typ redskap som är extra bra uppskattas.

edit: eller ska den ligga i frysen längre?
Senast redigerad av boonting 2014-08-01 kl. 22:07.
Citera
2014-08-02, 00:38
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Har lagt tjacket i frysen för 10 timmar sen och nu när jag tog ut den så var den inte hård utan mjuk, hur hackar jag detta skittjack på bästa sätt? typ redskap som är extra bra uppskattas.

edit: eller ska den ligga i frysen längre?

Om ditt syfte är att torka klettjack så är du ute o cyklar tyvärr.. Klettjack förvarar man i frysen för att bromsa torkningen, så man förlorar minsta möjliga vikt.

Det finns 2 olika sorters klet. Äkta o fake. Finns säkert fler, men poängen är att riktigt klet, dvs klettjack som inte är avsiktligt tillverkat etc, utan av någon anledningen så kunde dom inte fullfölja processen där man förvandlar olja till sulfat (pulver), därav klet/pasta.

Sen så finns den där "fake"... Att nån har avsiktligt försökt få det o likna pasta-tjack för att gå mer i vinst. Denna kan vara väldigt svår eller nästintill omöjlig att torka.
Riktigt klet torkar relativt snabbt i rumstemp (10-60min), pga fribas oljan är flyktig.

Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
BTW! Jag körde en acetonrening på skiten. Helt kritvitt torrt, lite lätt stenigt pulver! ca 30% förlorat. Men men, hade inga höga förväntningar. Luktar lite mandel aktigt, inte den där typiska "tjack lukten", så jag antar att det är tjack från Benzaldehyde.
Senast redigerad av Jaggermeister 2014-08-02 kl. 00:40.
Citera
2014-08-02, 03:05
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
slog nyss i mig en rykare det va bra dos fick lägga mig ner ett par minuter flåsa som fan dock så när kicken va som värst kännde jag ett plötsligt illamående inte kraftigt medn lite halvt så där. aldrig fått det för la sig efter nån minut bara kan det kicka så hårt att man börjar må illa nån annan som upplevt att det har skruvat på så hårt att ett illamående infinner sig en kort stund dosen va 270 mg

Ja en ordentlig rykare kan bli en kastspya plus pungen vrider sig ett varv.. Inget ovanligt eller farligt.
Citera
2014-08-02, 03:29
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
Ja en ordentlig rykare kan bli en kastspya plus pungen vrider sig ett varv.. Inget ovanligt eller farligt.

Jag brukar också få ont i bollarna direkt efter en rykare, och det går inte över förns jag har runkat o kommit.
Citera
2014-08-02, 04:22
Medlem
Jag köpte en del - som var helt grått och kletigt jag la ut på en tallrik och torka det och förlorade en del. Den gråa färgen övergick till gult, drog ihop sig som bollar trots att jag hela tiden skingrade runt på tallriken.
Utöver det, luktade det en hel del aceton + att lukten av bra starkt tjack fanns inte där (trots att jag är väldigt starkt/rinner i näsan). Det luktar fortfarande tjack, men inte alls i den mängd det borde göra då det är så pass potent att en 100mg line får ryggraden att rysa. Till min nyfikenhet, efter att ha kört detta 3ggr nu känns det som att jag fortfarande inte kan sova på 2 nätter. Kan det ha varit meta-bankat? Jag har inte fått denna eurofi jag får på meta annars, men då jag många gånger på senaste har just fått det mindre luktande tjacket som är gult som vissat sig vara meta, är jag väldigt skeptiskt.
Då mina organ är så pass trasiga, och meta är neurotoxiskt vilket efter varje gång av intag har bevisat att magen vill allt annat än att ha det i den, så försöker jag undvika. Går det på något sett ge mig mera ledtråder hur jag kan få det att tro att det är meta?
Citera
2014-08-02, 04:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Holistic
Jag köpte en del - som var helt grått och kletigt jag la ut på en tallrik och torka det och förlorade en del. Den gråa färgen övergick till gult, drog ihop sig som bollar trots att jag hela tiden skingrade runt på tallriken.
Utöver det, luktade det en hel del aceton + att lukten av bra starkt tjack fanns inte där (trots att jag är väldigt starkt/rinner i näsan). Det luktar fortfarande tjack, men inte alls i den mängd det borde göra då det är så pass potent att en 100mg line får ryggraden att rysa. Till min nyfikenhet, efter att ha kört detta 3ggr nu känns det som att jag fortfarande inte kan sova på 2 nätter. Kan det ha varit meta-bankat? Jag har inte fått denna eurofi jag får på meta annars, men då jag många gånger på senaste har just fått det mindre luktande tjacket som är gult som vissat sig vara meta, är jag väldigt skeptiskt.
Då mina organ är så pass trasiga, och meta är neurotoxiskt vilket efter varje gång av intag har bevisat att magen vill allt annat än att ha det i den, så försöker jag undvika. Går det på något sett ge mig mera ledtråder hur jag kan få det att tro att det är meta?
Är ingen expert, men det låter som att det kan vara metabankat.
Citera
2014-08-02, 04:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Om ditt syfte är att torka klettjack så är du ute o cyklar tyvärr.. Klettjack förvarar man i frysen för att bromsa torkningen, så man förlorar minsta möjliga vikt.

Det finns 2 olika sorters klet. Äkta o fake. Finns säkert fler, men poängen är att riktigt klet, dvs klettjack som inte är avsiktligt tillverkat etc, utan av någon anledningen så kunde dom inte fullfölja processen där man förvandlar olja till sulfat (pulver), därav klet/pasta.

Sen så finns den där "fake"... Att nån har avsiktligt försökt få det o likna pasta-tjack för att gå mer i vinst. Denna kan vara väldigt svår eller nästintill omöjlig att torka.
Riktigt klet torkar relativt snabbt i rumstemp (10-60min), pga fribas oljan är flyktig.

ok då har jag nog fått tag i dåligt tjack troligtvis blandat med vatten eller nåt. Men den kommer aldrig torka eller?
Citera
2014-08-02, 08:11
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Har dragit i mig 2 gram sen påstgången torsdag. Mår helt jävligt.

Något ja kan göra för att underlätt lite, som inte kräver att gå utomu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in