Citat:
Ursprungligen postat av
estone
Har du någonsin åkt med i ett sportflygplan? Det har jag. Och det kan jag säga dig att landa i runt 150 km/h då tycker man att det går fort. Att träffa en relativt låg byggnad som pentagon, ja det är en omöjlighet om du inte har låg fart för att kunna styra. Full fart? Glöm det.
Tills någon kan visa att ett sådant stor plan flyger nära marken i 800, så kommer jag inte tro att det går.
Ja jag har flygit en hel del i mina dar, när andra tar bussen till jobbet så tar jag flyget, och helikopter, och har så gjort de senaste 16 åren...
Det du påstår är rena tramset, hur fan vet du att det verkligen är piloter som är erfarna på dessa flygplan som hävdar detta? Pilot for truth är samma galenskap som Engineers for truth, alltså att det är ingen koll på vad man är utan vem som helst kan påstå att man är pilot eller engineer så kan man bli medlem... Men dessa litar du blint på? Ja givetvis för de skriver ju sådant du vill ska vara ”rätt”...
Sen må så vara att det Kjellkritisk länkade till var ett forum, en blogg, men du kan väl för tusan se alla seriösa fakta och dokument de redovisar och vad som står i dem?
Tittade du inte på filmerna jag länkade till? Där flyger stora trafikplan i mycket hög fart mycket nära backen, vilket du kan se med egna ögon.
Tror du verkligen att Boeing och andra flygtillverkare, ink. all världens flygtekniker och flygkonstruktörer, skulle sitta tysta om det verkligen var så att det skulle vara helt omöjligt att genomföra det som planen gjorde under 9/11....?
Det finns dessutom mycket kapabla flygsimulatorer och även ynglingar som aldrig suttit i ett riktig flygplan kan utan större träning flyga under Golden Gate bron, eller träffa husen i 9/11.