2014-07-27, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Det finns heroin i sthlm som verkar vara förgiftat med något. Räcker 1/3 bomb och man får feber efter 5 min, svetten forsar, man spyr som en gris, kraftigt dubbelseende, och ingen rush alls, kraftigare histaminfrisättning än vanligt och effekterna sitter dubbelt så länge. Dåsig som faan blir man också, så skulle man vara väldigt sugen och ta hela bomben i ett så tror jag risken att man dör ganska så stor. Yrsel får man också. Är lite ljusare än varorna brukar vara, men förrutom det så löser det sig som vanligt och luktar inte konstigt. Först trodde jag att det var bakterier i, men ruset är inte äns nära så jag tror det är någt riktigt skumt i. Akta er säger jag bara, för det känns verkligen inte nyttigt..

Någon som har varit med om liknande?

Alltså nu sätter min hypokondri i...

Tror dock inte jag råkat ut för det här.. Svetten forsade men tror det var värmens fel.. Spyorna kom långt efteråt och var nog på grund av något jag ätit tänkte jag (jag behöver bara fundera på om något är gammalt för att må illa eller spy), hade extrem halsbränna / sura uppstötningar.
Iofs kunde jag knappt föra ett samtal i telefon, bara mumlade så fort jag verkligen inte ansträngde mig. Vilket är rätt ovanligt för mig nu för tiden.

Jag njöt dock och hoppas jag kan njuta strax igen trots att jag läste det här. Vore så jobbigt att ha prima varor och inbilla sig att man mår skit på dem.
Citera
2014-07-27, 14:03
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stadatskrivbord
Alltså nu sätter min hypokondri i...

Tror dock inte jag råkat ut för det här.. Svetten forsade men tror det var värmens fel.. Spyorna kom långt efteråt och var nog på grund av något jag ätit tänkte jag (jag behöver bara fundera på om något är gammalt för att må illa eller spy), hade extrem halsbränna / sura uppstötningar.
Iofs kunde jag knappt föra ett samtal i telefon, bara mumlade så fort jag verkligen inte ansträngde mig. Vilket är rätt ovanligt för mig nu för tiden.

Jag njöt dock och hoppas jag kan njuta strax igen trots att jag läste det här. Vore så jobbigt att ha prima varor och inbilla sig att man mår skit på dem.

Mmm, det håller jag med om. Jag testade att ta en pytteliten dos av det här rävgiftet jag har men jag fick samma hemska upplevelse. Har en boll kvar som åker i papperskorgen..
Citera
2014-07-27, 14:16
Bannlyst
Citat:
Mmm, det håller jag med om. Jag testade att ta en pytteliten dos av det här rävgiftet jag har men jag fick samma hemska upplevelse. Har en boll kvar som åker i papperskorgen..

ibland är det dxm i för att potentiera (kommer från avsaltad hostmedicin i land nära)
dxm är ofarligt i små doser men vissa kan vara överkänsliga...
Citera
2014-07-27, 15:13
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micehunter
ibland är det dxm i för att potentiera (kommer från avsaltad hostmedicin i land nära)
dxm är ofarligt i små doser men vissa kan vara överkänsliga...

Kanske kan vara så för ruset känns inte alls som varor, man är lite smånojjig, stressad och spyr..
Citera
2014-07-27, 16:21
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Kanske kan vara så för ruset känns inte alls som varor, man är lite smånojjig, stressad och spyr..

Av det du sagt så skulle inte jag ta något mer av det och sedan ta ett rejält snack med killen som sålt det, har du provat att köpa av någon annan istället och funkade deras grejer som det ska?
Citera
2014-07-27, 16:39
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Av det du sagt så skulle inte jag ta något mer av det och sedan ta ett rejält snack med killen som sålt det, har du provat att köpa av någon annan istället och funkade deras grejer som det ska?

Hans grejjer har fungerat bra tidigare, det som är det konstiga.. känns typ som det är giftigt på riktigt för kroppen inga som helst positiva känslor under ruset, och då har opioider alltid varit min favvo..Nu har jag för första gången kastat bort knark, så jag inte ska fresta mig till att testa om det kanske inte blir lika jobbigt 3dje gången.. Så satt ruset säkert dubbelt så långt som vanliga varor, så jag tror det är ngn helt annan opioid där i, ingen aning om vilken dock..
Citera
2014-07-28, 13:05
Medlem
Drtyboys avatar
Är det någon här som kan plötsliga ryckningar om man noddar till lite? Är fan rädd, känns som att kroppen reagerar med fasa. Pågår en sekund ungefär som en fet tillryckning.
Citera
2014-07-28, 14:43
Medlem
shinji ikaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Är det någon här som kan plötsliga ryckningar om man noddar till lite? Är fan rädd, känns som att kroppen reagerar med fasa. Pågår en sekund ungefär som en fet tillryckning.

Ja? Det är väl inga konstigheter överhuvudtaget? Inga att vara rädd för, vafan du kör på horse men nojjar för du rycker till när du noddar, skärp dig.
Citera
2014-07-28, 16:54
Medlem
pudelpuffs avatar
Citat:
Det finns heroin i sthlm som verkar vara förgiftat med något. Räcker 1/3 bomb och man får feber efter 5 min, svetten forsar, man spyr som en gris, kraftigt dubbelseende, och ingen rush alls, kraftigare histaminfrisättning än vanligt och effekterna sitter dubbelt så länge. Dåsig som faan blir man också, så skulle man vara väldigt sugen och ta hela bomben i ett så tror jag risken att man dör ganska så stor. Yrsel får man också. Är lite ljusare än varorna brukar vara, men förrutom det så löser det sig som vanligt och luktar inte konstigt. Först trodde jag att det var bakterier i, men ruset är inte äns nära så jag tror det är någt riktigt skumt i. Akta er säger jag bara, för det känns verkligen inte nyttigt..

Hmm, nu började man nojja lite inför nästa köp. Hur mår du nu?
Citera
2014-07-28, 17:41
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudelpuff
Hmm, nu började man nojja lite inför nästa köp. Hur mår du nu?

Jag mår bra. Men det tog säkert 8-10h från en firre på max 1/5 av en vanlig liten boll att bli av med alla jobbiga symtom. Då brukar jag nästan alltid ta en boll till en firre och bli perfekt noddig, så toleransen är det inte fel på..

Spydde som en gris gjorde jag på en sån liten pyttedos, och inga positiva värmekänslor alls. Bara känslan av att man precis tagit råttgift iv ungefär.. Inge kul..
Senast redigerad av Bangar_inte 2014-07-28 kl. 17:45.
Citera
2014-07-29, 17:43
Medlem
Jag har en fix som jag tagit två skjut av och den har nu legat i säkert en vecka och eftersom det kommit blod i skiten så är den ju mäkta vidrig nu. Borde jag koka den igen eller ska jag bara filtrera nästa gång jag vill ta av den?
Citera
2014-07-30, 10:20
Medlem
Jungles avatar
Citat:

Ja typ fast fick en riktigt "ledis", fast "heroinet" stank skit så fick ju skylla mig själv den gången.

Om man nu ska blanda ut det så borde folk lära sig ett och annat innan, tur att man slutat helt med H.

Du ska ha pengarna tillbaka och mer enligt mig.

Edit: Det "heroinet" jag skrev om var brunt och inte smack och det var några års sedan, lurigt nu med alla rc's så de kan ju blanda lite hursomhelst.
Senast redigerad av Jungle 2014-07-30 kl. 10:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in