Citat:
Ursprungligen postat av
Bangar_inte
Det finns heroin i sthlm som verkar vara förgiftat med något. Räcker 1/3 bomb och man får feber efter 5 min, svetten forsar, man spyr som en gris, kraftigt dubbelseende, och ingen rush alls, kraftigare histaminfrisättning än vanligt och effekterna sitter dubbelt så länge. Dåsig som faan blir man också, så skulle man vara väldigt sugen och ta hela bomben i ett så tror jag risken att man dör ganska så stor. Yrsel får man också. Är lite ljusare än varorna brukar vara, men förrutom det så löser det sig som vanligt och luktar inte konstigt. Först trodde jag att det var bakterier i, men ruset är inte äns nära så jag tror det är någt riktigt skumt i. Akta er säger jag bara, för det känns verkligen inte nyttigt..
Någon som har varit med om liknande?

Alltså nu sätter min hypokondri i...
Tror dock inte jag råkat ut för det här.. Svetten forsade men tror det var värmens fel.. Spyorna kom långt efteråt och var nog på grund av något jag ätit tänkte jag (jag behöver bara fundera på om något är gammalt för att må illa eller spy), hade extrem halsbränna / sura uppstötningar.
Iofs kunde jag knappt föra ett samtal i telefon, bara mumlade så fort jag verkligen inte ansträngde mig. Vilket är rätt ovanligt för mig nu för tiden.
Jag njöt dock och hoppas jag kan njuta strax igen trots att jag läste det här. Vore så jobbigt att ha prima varor och inbilla sig att man mår skit på dem.