Citat:
Ursprungligen postat av
Drtyboy
Vad kostar heroin i stockholm? Jag har hört att priser gått från 500 till 300 på kabbar eller vad det nu kallas? Skitsnack kanske? Vart är bästa stället att handla och vilken tidpunkt samt av vem? Tack
Undrar jag också och måste man klä ned sig (om man inte vid första anblicken ser speciellt nedgången ut) för att folk ska vilja sälja till en?
Varit lite feg men nyinflyttad till Stockholm och vill gärna fortsätta med mailkranar och kranar från tidigare staden jag har bott i men samtidigt är det nog en bra idé att skaffa sig lite nya kontakter här.
Tycker det känns så dumt bara att försöka fråga sig fram men lyckas man fråga sig fram och har tur behöver man kanske inte göra det igen på ett tag förhoppningsvis.
Det vore väldigt trevligt att ha en kontakt man kan höra av sig till och utan för mycket krångel mötas upp en snabbis köpa sina varor eller sub/metadon och bara vara klar.
Hur bör man gå tillväga när man i övrigt lever ett ganska ordnat liv med jobb, inget direkt överflöd av pengar men så man klarar sig och kan tänka sig lägga någon hundring extra som dricks för bra service eller betala lite extra för renare grejer. Uppfattas man som en idiot som är lätt att blåsa i så fall? Jag utstrålar ju inte på något sätt att jag skulle ge mig på dom ifall jag blev blåst (dock kan jag bli riktig förbannad men jag skulle aldrig börja slå på någon vid ett dumt tillfälle), jag är bara villig att visa min uppskattning genom att betala lite extra.
Jag känner mig verkligen som en idiot som behöver fråga om det här men att springa förbi plattan och försöka flirta med diverse personer i hopp om att dom ska hänga efter en för att göra en affär lite avsides känns bara så riskabelt och tramsigt.
Ifall man skulle hänga vid exempelvis Maria Torget en morgon och ta lite "sovmorgon" från jobbet. Vad är en bra strategi? Gå fram till någon som ser sliten ut och bjuda på en cigg? Sedan börja prata lite smått och fråga ifall den personen kan hjälpa eller vet någon som kan hjälpa en?
Hur reagerar dom som sköter sig? Ifall man råkar fråga en sådan?
Metadonflaskor förstår jag att man ska se till att få en oöppnad/plomberad, nu är ju den här tråden om heroin men hur stort projekt brukar det vara om man frågar om just det? Tar det timmar innan man får det eller kan man få ett nummer som man ska ringa upp några timmar? Isåfall, byter folk vanligtvis nu för tiden telefon och nummer tillräckligt ofta för att jag ska våga ringa från min mobil jag vanligtvis använder eller är det första jag ska göra att införskaffa en mobil just för sådant här, som jag löser sådant idag är helt enkelt att jag aldrig pratar om sådant över telefon eller har att göra med folk som innebär en risk för mig.
Det här blir ett otroligt långt inlägg men jag känner mig tyvärr väldigt dålig på det här och eftersom mitt lager börjar ta slut känner jag att jag måste börja titta på hur jag ska lösa framtiden utan att behöva krångla allt för mycket.
Tack