2014-07-18, 20:06
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Mm, jag skickade ett PM till henne men de försvann. Skrev också i hennes tråd på forumet, så nu är de bara att hoppas att hon svarar på PMet eller i hennes tråd.

De verkar vara bra tryck i hennes heroin!

Edit: Nästa fråga är: Hur stor dos nasalt på potent heroin? 5-15mg?

Fick du tag på horse och överlevde du jungfru färden?
Citera
2014-07-18, 20:15
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Hur vanligt är black tar i Sverige, några städer där det är särskilt vanligt förekommande?

De analyser jag sett på annat heroin visar ju också på en salig röra av massa olika opioidalkaloider + andra läkemedel.

Är nog mycket svårt att få tag på, skulle vara om man hittar någon horsare med vänner i USA etc, som också använder H och skickar till denne. Tänker jag mig.

Eller beställa från utlandet från någon av TOR-nätets shoppar.

Ska vara mycket skadligt för kroppen att injicera.
Citera
2014-07-19, 21:46
Medlem
"Take the best orgasm you’ve ever had multiply it by a billion and you’re still nowhere near it.
Imagine a warm wave washing over your body that eliminates any feelings of sorrow, regret, anger, stress, or guilt. imagine all those bad feeling being washed away as you feel the warmth running through ur veins. Honestly i cant even put it in to words. to put it simple. NO ONE SHOULD FEEL THAT GOOD
Its impossible to describe in words…many have tried. Some call it a thousand orgasms in your stomach at once, some call it the best feeling you ever had times a thousand.
Myself, I would say its like the last moment of an orgasm, then add to that a relief of ALL anxiety, fear, loneliness, and add a physical feeling in which all muscles relax, your entire body feel like its being hugged by that one true love, or like the feeling of getting into a warm soft bed after having walked ten miles on spikes with an burning cross on your back.
And finally, whether you’re really a writer or just curious: DON’T!!! It CAN ruin your life, but even if it doesn’t, after that first shot, THAT will be all that will be on your brain, for the rest! of! your! life!"

Bra beskrivning av heroin IV. Tänk om man hade en boll med fint horse, älskar att panga upp på någon toalett i stan och sedan ta en promenad efter 45min njutande...
Citera
2014-07-20, 11:32
Medlem
GulCitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
"Take the best orgasm you’ve ever had multiply it by a billion and you’re still nowhere near it.
Imagine a warm wave washing over your body that eliminates any feelings of sorrow, regret, anger, stress, or guilt. imagine all those bad feeling being washed away as you feel the warmth running through ur veins. Honestly i cant even put it in to words. to put it simple. NO ONE SHOULD FEEL THAT GOOD
Its impossible to describe in words…many have tried. Some call it a thousand orgasms in your stomach at once, some call it the best feeling you ever had times a thousand.
Myself, I would say its like the last moment of an orgasm, then add to that a relief of ALL anxiety, fear, loneliness, and add a physical feeling in which all muscles relax, your entire body feel like its being hugged by that one true love, or like the feeling of getting into a warm soft bed after having walked ten miles on spikes with an burning cross on your back.
And finally, whether you’re really a writer or just curious: DON’T!!! It CAN ruin your life, but even if it doesn’t, after that first shot, THAT will be all that will be on your brain, for the rest! of! your! life!"

Bra beskrivning av heroin IV. Tänk om man hade en boll med fint horse, älskar att panga upp på någon toalett i stan och sedan ta en promenad efter 45min njutande...

FAAAAN va sugen man blev
Citera
2014-07-21, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke

Konstigt, hatar fan stressen av att panga i stan, blir nojig av minsta ljud utanför eller ett ryck i handtaget. Förr var det första bästa trappuppgång som gällde men nu väntar jag hellre 10-15 min tills det att jag är hemma och kan göra allt i lugn och ro, dock känns hemvägen som evigheter, man kan knappt vänta så förstår verkligen de som inte kan det och som sagt var jag sån själv. Lätt att bli nostalgisk när man tänker på alla sköna stunder man haft med denna världens bästa drog. Jag har i alla fall inte "slutat" för att det var något fel på drogen som sådan i alla fall, men den är olaglig och dyr som fan vilket tvingar en till ett slitsamt liv och långa avtändningar då man inte får tag på något eller inte har råd. Hade jag fått ett ton rent så hade jag kört tills det var slut och det hade inte skadat mig ett skit är jag helt övertygad om, armarna hade väl blivit förstörda dock, man skulle ha en sån där plugg i venen som man får på handleden på sjukhus, tänk, inga missar och onödiga stick bara perfekta skott varje gång utan krångel Om jag börjar igen ska jag fan skaffa en sån, en på varje handled.
Citera
2014-07-21, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Tog min heroin-oskuld igår. Köpa en boll för 400, tog en tredjedel och sålde vidare den för 500 till någon sjuk stackars avtändare som tog taxi för att bli lite friskare!

Tänkte bara fråga, finns det något annat sätt att röka h-et på än jaga drake i vanligt aluminium-folie? Tänkte ifall det blir att man haffar h någon mer gång.

Haha, nog aldrig åkt så mycket taxi som när jag höll på med H, en gång tog jag en taxi 400-500 meter till en affär för att gå in och sno askorbinsyra. Jävligt onödiga pengar men oftast blir man av med alla cyklar och att gå flera km är inte alltid ett alternativ samt att man vill ha grejerna på direkten. Men nog har man fått gå och cykla sin beskärda del ändå, cyklat miltals kalla vinternätter med rinnande näsa. När jag höll på som mest kunde jag knappt ställa mig upp på morgonen p.g.a extrem träningsvärk plus avtändning som gjorde sitt, men bara på med skorna och ut på jakt igen, när man fått nya grejer så ordnar sig allt, tills man vaknar igen och allt börjar om från början.
Citera
2014-07-21, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Spyr ni ofta av heroin? När jag tar så spyr jag i princip varje gång. Så fort jag anstränger mig eller äter något.

Knäckebröd och yoghurt brukar lindra illamåendet. Annars se till att ha åksjuketabletter eller dylikt.
Citera
2014-07-24, 19:16
Medlem
pudelpuffs avatar
Fattar verkligen inte hur alla kan claima att heroin är det bästa som finns. Har slagit i mig heroin IV två gånger nu och vid båda tillfällena kände jag ångest under rushen, sen noddade jag bara och var i min egna värld. Ljudkänslig och lättirriterad som in åt helvete blev jag också. Är det något fel på mig eller? Vill också uppleva det sköna. Sist jag tog en liten fix så hade jag dragit i mig 100mg lyrica dagen innan, vilket förmodligen var anledningen till att jag fick andningsdepp. Hanterade det dock bra, vaknade med ett ryck varje gång och sen höll jag bara andningen igång självmant. Kände ju hur reflexerna lagt av. Spydde bara en gång och det var vid första intaget, man måste ligga helt still om man vill undvika att spy.
Citera
2014-07-24, 19:50
Medlem
Stroboscopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudelpuff
Fattar verkligen inte hur alla kan claima att heroin är det bästa som finns. Har slagit i mig heroin IV två gånger nu och vid båda tillfällena kände jag ångest under rushen, sen noddade jag bara och var i min egna värld. Ljudkänslig och lättirriterad som in åt helvete blev jag också. Är det något fel på mig eller? Vill också uppleva det sköna. Sist jag tog en liten fix så hade jag dragit i mig 100mg lyrica dagen innan, vilket förmodligen var anledningen till att jag fick andningsdepp. Hanterade det dock bra, vaknade med ett ryck varje gång och sen höll jag bara andningen igång självmant. Kände ju hur reflexerna lagt av. Spydde bara en gång och det var vid första intaget, man måste ligga helt still om man vill undvika att spy.

Det du beskriver är inte andningsdepression.
Citera
2014-07-24, 20:29
Medlem
pudelpuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stroboscope
Det du beskriver är inte andningsdepression.
Inte det? Har läst lite vad andra skrivit om andningsdepp och vissa beskriver det på samma sätt. Jag menar om jag bara slappnade av och väntade på att ett andetag skulle komma av reflex så hände ingenting så jag fick ta ett självmant. Vad skulle det då kallas om inte andningsdepp?
Citera
2014-07-27, 07:09
Medlem
Bangar_intes avatar
Det finns heroin i sthlm som verkar vara förgiftat med något. Räcker 1/3 bomb och man får feber efter 5 min, svetten forsar, man spyr som en gris, kraftigt dubbelseende, och ingen rush alls, kraftigare histaminfrisättning än vanligt och effekterna sitter dubbelt så länge. Dåsig som faan blir man också, så skulle man vara väldigt sugen och ta hela bomben i ett så tror jag risken att man dör ganska så stor. Yrsel får man också. Är lite ljusare än varorna brukar vara, men förrutom det så löser det sig som vanligt och luktar inte konstigt. Först trodde jag att det var bakterier i, men ruset är inte äns nära så jag tror det är någt riktigt skumt i. Akta er säger jag bara, för det känns verkligen inte nyttigt..

Någon som har varit med om liknande?
Citera
2014-07-27, 07:51
Medlem
Bangar_intes avatar
Helt seriöst är effekterna så kraftigt negativa att jag funderar starkt på att ringa ambulans. Kranen ska få en riktig utskällning ialf, Stryk borde han få. Positiva är ialf att mitt återfall definitivt kommer brytas nu.. Att man tar såna risker med sin hälsa är sjukligt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in