2014-07-25, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Frågan jag vill ha besvarad är: Varför???

(Ja, tre frågetecken är befogade!)
Diego Costa kommer total floppa så behövs ju en ersättare.
2014-07-25, 18:28
Medlem
Citat:

Snackats en hel del om spelande tränare roll. Kommer säkert på sikt ta en plats i tränarstaben. Sen är det ju en bra backup att ha mot Arsenal och i finaler
2014-07-25, 18:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ingakrusiduller
Diego Costa kommer total floppa så behövs ju en ersättare.
Jo, det ger ju inte direkt några bra signaler till Costa.

Detta måste väl innebära att Torres eller Lukaku är på väg någonstans?
2014-07-25, 18:29
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Vi förlorade en extremt stor karraktär i Lamps i somras.. Drogba kan få igång ett omklädningsrum.. Därför!!!

Edit:Nu när jag tänker på det så tar han säkert vicekapten nu när Lamps har lämnat..
Senast redigerad av Jole25 2014-07-25 kl. 18:32.
2014-07-25, 18:32
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Jo, det ger ju inte direkt några bra signaler till Costa.

Detta måste väl innebära att Torres eller Lukaku är på väg någonstans?

Tror att CFC vill främst ha bort Torres pga hans ålder och lön.

Han måste ju för sin egen skull dra, trots att jag har en hatkärlek jämte mot honom så vill man endå se han spela, kanske Monaco, A.Madrid, Milan kan vara på hugget nu?
2014-07-25, 18:36
Medlem
Viking-s avatar
Drogba kommer ju inte direkt in som förstaval där framme.
En av Lukaku och Torres kommer att lämna (ryktas att Everton förbereder ett bud på Lukaku) och det lämnar en lucka som Drogba fyller.

Trevlig känsla att se honom tillbaka.
2014-07-25, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Nästan som Torres till LFC. Haha

Drogba enda vinnaren av dealen, försöker skrapa ihop så mkt stålar det går innan pension.

Drogba är absolut ingen vinnare i det hela. Snarare så att han har allt att förlora då han inte lär få någon jättelön (kan få mer i något arabland, USA eller liknande), medan han redan ses som en Gud i Chelsea. Han har allt att förlora då han av uppenbara skäl inte är lika bra längre. Risk att han förstör lite av sitt rykte.
2014-07-25, 18:58
Medlem
jaochss avatar
Fan. Det var ju så fint att han var den som sköt CL-titeln till Chelsea med sin sista spark för klubben.
Fast jag antar att det får duga att han blir den som säkrade CL-titeln med en av många sparkar.

Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Han har allt att förlora då han av uppenbara skäl inte är lika bra längre. Risk att han förstör lite av sitt rykte.

Han kan spela som en kossa genom hela sitt kontrakt och det kommer inte förstöra hans rykte vill jag lova.
2014-07-25, 19:01
Medlem
thejams avatar
Något nytt om Arsenal?
2014-07-25, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
Något nytt om Arsenal?

Rätt tyst, mest varit lite rykten om målvakter senaste tiden. David Ospina och Iker Casillas.
2014-07-25, 19:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
Något nytt om Arsenal?
Man funderar på att värva tillbaka Henry.

Nädå, men målvakt som VanDenBerg skrev. Wenger verkar vara nöjd med antalet mittfältare i truppen just nu, men kanske att en defensiv mittfältare värvas innan fönstret stänger trots allt.
2014-07-25, 19:21
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
Drogba är absolut ingen vinnare i det hela. Snarare så att han har allt att förlora då han inte lär få någon jättelön (kan få mer i något arabland, USA eller liknande), medan han redan ses som en Gud i Chelsea. Han har allt att förlora då han av uppenbara skäl inte är lika bra längre. Risk att han förstör lite av sitt rykte.

Tänkte mer på att han är den som drar mest nytta av detta ekonomiskt, då han inte kommer göra så många mål osv pga ålder å speltid.

Men ikonmässigt kankske det var dåligt beslut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in