Citat:
Själv har jag vägrat att skaffa barn av exakt samma skäl. Dock blir det mycket troligt att jag kommer flytta utomlands så fort som möjligt och jobba där. Så, barn blir det kanske fast inte i Sverige som tur är. Jag tycker att det är sjukt synd att sätta ett barn till världen nu i ett land som Sverige där barnet kommer växa upp till att bli mobbad, slagen, hotad och trakasserad av andra invandrarbarn. Dessutom så kommer det inte finnas jobb (finns ens inga kvar idag) och framtiden kommer se mörk ut.
Denna prognosen bevisar ju bara att det stämmer. Jag tror att SD är det absolut bästa valet att försöka bekämpa det. SVP får ju mer utrymme i debatten genom SD. Detta kanske blir något långsiktigt, men SVP är alldeles för ungt och risken finns att det kommer bli som Ny Demokrati och därefter tar sagan slut. Bättre är att satsa på SD nu och tänka långsiktigt, så kommer SVP säkert bli större också.
Om man försöker fånga två harar samtidigt så fångar man ingen, som man brukar säga. Därför blir det SD till valet nu.
Denna prognosen bevisar ju bara att det stämmer. Jag tror att SD är det absolut bästa valet att försöka bekämpa det. SVP får ju mer utrymme i debatten genom SD. Detta kanske blir något långsiktigt, men SVP är alldeles för ungt och risken finns att det kommer bli som Ny Demokrati och därefter tar sagan slut. Bättre är att satsa på SD nu och tänka långsiktigt, så kommer SVP säkert bli större också.
Om man försöker fånga två harar samtidigt så fångar man ingen, som man brukar säga. Därför blir det SD till valet nu.
exakt så tänker jag också, bättre och fortsätta rösta sd nu när dom kommit så långt, för det är våran enda räddning för tillfället, sen kanske andra partierkan komma fram som är ännu mer sträng mot invandring o kanske till och med kan skicka hem en bunt men det får väl framtiden utvisa, är inte totalt högervriden men ett totalstopp på invandringen hade suttit på sin plats, vet väldigt lite om svp har fått för mej att det är lite för mycket nazi över dom, fanatiska till o med kanske rätta mej om jag har fel det e bara den uppfattningen jag har fått av dom av det lilla jag sett. tack alla debattörer för bra info och mycket bra åsikter och framför allt skrämmande, ska rösta sd för första gången det gör jag med glädje hoppas dom tar sej så långt det bara kan och att Sverige befolkning vaknar mer och mer och inser va det är som händer.
MVH från en som fick upp ögonen för 3-4 år sen