Skaffade mig Phenibut för ett tag sedan och använt 2ggr i sociala sammanhang, det funkade över förväntan. Briljerade bla. på ett möte jag gått och varit nervös för i över en månad.
Tagit runt 1,5gram båda gångerna, då blev det lite mysigt att ligga kolla på film senare på kvällen med.
Något jag dock inte gillar som inträffat några timmar efter intag och även dagen efter båda gångerna är jobbiga svettningar och jag luktar verkligen helvete. Går duschar och när nästa attack kommer så luktar jag som jag inte tvättat mig på en vecka igen.
Tänkte testa med en mindre dos nästa gång men kanske någon som kan svara direkt på om man luktar apa även vid lägre doser? Vore synd, verkligen en perfekt vidbehovsmedicin för mig och mina problem.
körde 1,5 teskeds mått i lite mer än 2 år. avisen vart det värsta jag vart med om, 3- 4dagars panikångest i sträck under ett par veckor (bulkpowders but) nästan 20 år med 3 mg xanor/dag + Slutade samtidigt med korken (nästan varje dag i 2, 5 år) att jämföra dom avisarna går inte benzo o shot var inte roligt men jag tar hellre den alla dagar i veckan än phen. aldrig mer phen..
Men vill du bli dålig kör på o toppa med oxy o smack den kärleken släpper dig aldrig det lovar jag.
Kan rekommendera att skriva upp sina intag i en kalender, har börjat göra det med samtliga droger nu och det är ett sjukt enkelt sätt att få översikt och undvika tolerans/avtändningar. I synnerhet gällande phenibut som har en så snabb toleransutveckling. Kom ihåg att aldrig ta utan minst två dagars uppehåll mellan gångerna, gärna mer.
Har börjat experimentera lite med dosering. Brukade förut ta ~1300mg, vilket gav en sederande effekt som man sov gott på. Grymt mot amfetaminavtändningar om inte annat.
Men jag har märkt att ~700mg är en bättre vardagsdosering. Det ger snarare en stimulerande effekt som gör sig bättre tillsammans med de anxiolytiska egenskaperna. Ska faktiskt pröva ännu lägre doseringar, typ 500mg.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!