Citat:
Ursprungligen postat av
CherryJul
Har du ens förstått vad som tråden handlar om?
Kvinnor är inte nöjda med prostitution! De enda som tycker det är bra är torskar (och babianen)

Tycker det är bra? Inte är nöjda. Varför ska du vara nöjd i detta avseende?
Har du rätt till att vara nöjd i denna fråga? Eller angår detta inte dig alls?
Spelar ingen roll om du tycker det är bra.
Om det är kvinnor som vill prostituera sig måste dom få göra det, även om någon annan tycker det är dåligt.
När fan ska ni inse att man bygger inte ett samhälle på vad man personligen tycker är bra, utan på vad som är rättvist och logiskt..
Det är rättvist att låta horor som vill sälja sig köpas av män som vill köpa dom..
Jag tycker det inte är bra att du sprider feminismens ord. Men nog fan är det bra att du får göra det.
Samhället är inte dina föräldrar som du kan be anpassa sig till dig. Antingen anpassar du dig till vad andra människor vill göra eller så avslutar du livet.
Om någon hade
tvingat dig att hora hade jag slagits för dig, eftersom din rätt att leva som du tycker är rätt inte finns då..
Rättvisa framför vad man vill, alltid..
Men led mig till en hora som blir tvingad att hora. Gör det! Skicka ett pm med namn och vart hon finns så gör jag vad jag kan.. Minst en hora måste jag få nu, och vet du inte om någon hora som är missnöjd så kan du gå och lägga dig nu direkt.