Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Nej, jag jämförde inte spioneri - som är ett brott fast du inte trodde det - med snatteri.
Jag talade om att förekomsten av ett brott inte är avgörande för lagstiftningen ...
något du givetvis inte kan förväntas förstå.
Jo, det var precis det du gjorde, det är ju bara att gå tillbaka och läsa.
Och nu efterkonstruerar du så det sprutar om det!
Du hävdade att hur många gånger ett brott förekommer är oväsentligt vid lagstiftningen, vilket givetvis är helt felaktigt.
Därefter drog du paralleller mellan förekomsten av brott mot rikets säkerhet(vilket vi fick gissa oss till att du menade när du trodde att spioneri var synonymt med det

) och snatteri och cykelstöld.
Nu efterkonstruerar och pudlar du för fulla muggar för att försöka släta över din okunnighet och försöka flytta fokus till dina meningsmotståndare.
Jag har tidigare beskrivit att det är en del av ditt patetiska modus.
Citat:
Nej, det finns ingen bevisning alls i tråden för att förekomsten är avgörande för lagstiftningen.
Du väljer att löjla dig igen och medvetet missförstå att det var trådens Topic jag syftade på.
Men ok, jag nappar: Läs Regeringsformen. Läs gärna hela, men ett tips är att börja med att läsa om Lagrådet.
Citat:
Nej, jag förklarar funktionen med exemplet för någon som - liksom du - har svårigheter med att tolka det som skrivs korrekt.
Nej, du försöker desperat bortförklara din okunnighet.
De flesta här inne förstår uppenbarligen lagstiftning oerhört mycket bättre än dig.
Citat:
Det är faktiskt inte särskilt ofta jag missförstås av andra användare - däremot finns det ett par stycken - du inkluderad - som tycks ha problem med läsförståelsen och som därför tenderar att missförstå/vantolka det som skrivs.
Jag skrev "missförstådd", eftersom de flesta förstår vad du skriver och ser hur fel du har, men så fort detta påpekas så hävdar du att de är för dumma att förstå dig.
Ett av dina löjliga standardförfarande.
Du vägrar konsekvent komma med vettiga förklaringar och att utveckla dina uttalanden, om det inte är för att ljuga, bortförklara eller släta över ditt eget oförstånd.
Citat:
Jag påtalar var bristen finns hos den begränsade grupp som du ingår i och som inte klarar att förstå det som skrivs.
Och det är ok när du gör det, men inte när andra gör det?
Citat:
Var har jag skrivit "förkastligt"?
Menar du på allvar att själva ordet jag väljer att beskriva ditt angrepp på mitt sätt att beskriva mina motdebattörer måste förekomma i själva angreppet för att jag ska kunna beskriva det...?
Du är sanslöst löjlig.
Citat:
Jag konstaterar att du inte klarar att argumentera och din brist på argument tar sig uttryck i osakliga personangrepp på dina meningsmotståndare.
Och det faktum att du själv ägnar dig åt precis det du just beskrev, hur förklarar du det?
Citat:
Förkastligt vill jag inte kalla det - jag har full förståelse för att dina brister både i uppfattningsförmåga och argumentationsförmåga leder till frustrationer för dig.
Nu försöker du desperat flytta fokus igen, håll dig till att svara på frågeställningarna istället.