2014-07-10, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Det är där skon klämmer eller hur? Manlig sexuell lycka, ejakulation. Man riktigt känner hur ni ligger sömnlösa på nätterna, svettiga, ångesten som dunkar i hela kroppen:"Nääääääeeeeejjj, nu kom en man...... uuuuuuuscch fyyyyyy heeeeerreeeguuuuuud.........."

Min man kommer rätt ofta, brukar inte ge mig några direkta bryt nej.
Citera
2014-07-10, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Tycker det är bra? Inte är nöjda. Varför ska du vara nöjd i detta avseende?
Har du rätt till att vara nöjd i denna fråga? Eller angår detta inte dig alls?

Spelar ingen roll om du tycker det är bra.
Om det är kvinnor som vill prostituera sig måste dom få göra det, även om någon annan tycker det är dåligt.

När fan ska ni inse att man bygger inte ett samhälle på vad man personligen tycker är bra, utan på vad som är rättvist och logiskt..
Det är rättvist att låta horor som vill sälja sig köpas av män som vill köpa dom..

Jag tycker det inte är bra att du sprider feminismens ord. Men nog fan är det bra att du får göra det.
Samhället är inte dina föräldrar som du kan be anpassa sig till dig. Antingen anpassar du dig till vad andra människor vill göra eller så avslutar du livet.
Om någon hade tvingat dig att hora hade jag slagits för dig, eftersom din rätt att leva som du tycker är rätt inte finns då..
Rättvisa framför vad man vill, alltid..

Men led mig till en hora som blir tvingad att hora. Gör det! Skicka ett pm med namn och vart hon finns så gör jag vad jag kan.. Minst en hora måste jag få nu, och vet du inte om någon hora som är missnöjd så kan du gå och lägga dig nu direkt.
Är du så dum att du inte förstår att de flesta horor är missnöjda och hellre skulle ha ett normalt liv? De gör det för pengarna och låtsas att de gillar det alla förstår det som inte lider av autism.
Citera
2014-07-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Vuxna kvinnor och män har idag fulla mänskliga rättigheter och full sexuell frihet. Förbudet gäller bara inblandandet av pengar...så vad är det med pengar och sex som ni har sånt behov av? hmm?
Ja varför går solen upp? Kvinnor är ju inte intresserade av pengar och mäns pengar. Fattiga män har lika stora partnerurval som rika män eftersom kvinnor inte är intresserade av att ge sex för pengar. Eller hur?
Citera
2014-07-10, 00:40
Medlem
Citat:
Vuxna kvinnor och män har idag fulla mänskliga rättigheter och full sexuell frihet. Förbudet gäller bara inblandandet av pengar...så vad är det med pengar och sex som ni har sånt behov av? hmm?

Haha. Du är rolig du. Så länge staten måste tala om för samtyckande vuxna hur de ska ha sex så finns ingen frihet. Om staten kan ge sig på det mest privata så funkar vilka statliga övergrepp mot individens frihet som helst. Att det är kriminellt att betala för något som är lagligt att ge bort gratis är fan inte okey. Själv köper jag inte, och kommer inte att köpa sex i Sverige, men detta är en principfråga om mänskliga rättigheter. Staten ska ut ur våra trosor och kalsonger!
Citera
2014-07-10, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Ja varför går solen upp? Kvinnor är ju inte intresserade av pengar och mäns pengar. Fattiga män har lika stora partnerurval som rika män eftersom kvinnor inte är intresserade av att ge sex för pengar. Eller hur?

hahaha underbart lillskrot...så fattiga män är tvugna att köpa kvinnor för de har inte råd att köpa kvinnor...??? är det så det funkar?

ahh den manliga logikens underbara värld.
Citera
2014-07-10, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Är du så dum att du inte förstår att de flesta horor är missnöjda och hellre skulle ha ett normalt liv? De gör det för pengarna och låtsas att de gillar det alla förstår det som inte lider av autism.

Vetenskaplig och trovärdig källa på att de flesta sexarbetare är missnöjda? Jag har tagit del av dussintals undersökningar. Där framgår att 67 % är nöjda i genomsnitt. Detta är fler än för anställda inom svensk sjukvård... Anställda inom sjukvård hade dessutom råkat ut för våld oftare än sexarbetare.
Citera
2014-07-10, 00:46
Medlem
Citat:
Min man kommer rätt ofta, brukar inte ge mig några direkta bryt nej.
Mmmmmmm. Han heter Molgan va?
Citera
2014-07-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Haha. Du är rolig du. Så länge staten måste tala om för samtyckande vuxna hur de ska ha sex så finns ingen frihet. Om staten kan ge sig på det mest privata så funkar vilka statliga övergrepp mot individens frihet som helst. Att det är kriminellt att betala för något som är lagligt att ge bort gratis är fan inte okey. Själv köper jag inte, och kommer inte att köpa sex i Sverige, men detta är en principfråga om mänskliga rättigheter. Staten ska ut ur våra trosor och kalsonger!

Samtyckande vuxna kan ha hur mycket sex de vill, på precis vilket sätt som helst i princip idag. Inga problem.
Varför ska det vara en mänsklig rättighet köpa sex? När precis som du skriver detta finns att få gratis av lika intresserade parter?
Citera
2014-07-10, 00:49
Medlem
Citat:
hahaha underbart lillskrot...så fattiga män är tvugna att köpa kvinnor för de har inte råd att köpa kvinnor...??? är det så det funkar?

ahh den manliga logikens underbara värld.
Nej jag har aldrig påstått något dylikt. Jag påstår att sex och pengar hör ihop, alltid har gjort och alltid kommer att göra. Dessutom påstår jag att kvinnor gärna byter sex mot pengar. Precis ALL statistik stödjer detta påstående.
Citera
2014-07-10, 00:50
Medlem
Citat:
Samtyckande vuxna kan ha hur mycket sex de vill, på precis vilket sätt som helst i princip idag. Inga problem.
Varför ska det vara en mänsklig rättighet köpa sex? När precis som du skriver detta finns att få gratis av lika intresserade parter?
Du lider alltså av vanföreställningen att majoriteten av eskorterna tvingas till det av den patriarkala sammansvärjningen? Och att kvinnor äktar rika män före fattiga sker under pistolhot?
Citera
2014-07-10, 00:52
Medlem
Citat:

Nej, samtyckande och vuxna kan inte alls ha sex på det sätt de önskar. Så länge de inte tillåts (från båda håll) att utbyta sex mot kapital, så finns ingen egentlig sexuell frihet. Samtyckande vuxna kan piska och pissa på varandra, men om en krona byter ägare så blir det kriminellt.

Detta är ett brott mot den fria avtalsrätten och grundläggande mänskliga rättigheter. Sexköpslagen är en morallag, och skiljer sig enbart till grad, inte till art, från sharialagar. Så länge den lagen finns kvar så är Sverige ingen sekulär rättsstat. Det är en sexuell förtryckarregim.
Citera
2014-07-10, 00:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul

Men för helvetes fan, så gott som alla som jobbar gör det ju för pengarnas skull. Tror du t. ex att någon torkar en åldrings skitiga röv för att de tycker om det?
Varför är det så jäkla viktigt för er moralister att just horan måste vara lycklig på sitt jobb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in