2014-07-09, 19:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Det är bara svenska feministfittor som betraktar sex som något de GER mannen...
Jag tycker mest det är en retorik som återfinns hos flashback pojkarna faktiskt. Förnekelsen av kvinnor egen sexualitet är total i vissa kretsar...
Citera
2014-07-09, 19:53
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tycker mest det är en retorik som återfinns hos flashback pojkarna faktiskt. Förnekelsen av kvinnor egen sexualitet är total i vissa kretsar...

Hehe, jo det kan jag ju hålla med om.. Vilken krets är det som lobbar för att kvinnor inte ska få bestämma? Flashback-pojkarna, eller din krets?

Det är väl mer såhär.

Fb-pojke: Kvinnor ska få göra vad dom vill med sin sexualitet.
Du: Nej, dom ska göra som jag tycker.

Du, är alltså en dominant lesbisk tant?

Nämen, du ser väl att det är exakt så som jag skrev ovanför raljerandet?
Citera
2014-07-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag tycker att det ska vara en fri marknad där de kvinnor som vill sälja sex ska kunna göra det utan att deras kunder kriminaliseras och de kvinnor som vill sälja äktenskap ska kunna göra det.
Fyfan jag är glad att jag inte bor i din värld vi skulle ha
1. Trafficking horor
2. Horor som är frivilliga
3. Thai horor
4. Flickvän horor

Och enligt dig så skulle alla konkurrera med priset på sin fitta, jag tycker det ska vara förbjudet köpa sex av 1 och 2, man kan inte förbjuda importfruar vad ska man göra? Säga att de ljuger om sin kärlek nej, men kanske måste lagen ändras så att de inte blir utnyttjade så lätt
Citera
2014-07-09, 20:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Hehe, jo det kan jag ju hålla med om.. Vilken krets är det som lobbar för att kvinnor inte ska få bestämma? Flashback-pojkarna, eller din krets?

Det är väl mer såhär.

Fb-pojke: Kvinnor ska få göra vad dom vill med sin sexualitet.
Du: Nej, dom ska göra som jag tycker.

Du, är alltså en dominant lesbisk tant?

Nämen, du ser väl att det är exakt så som jag skrev ovanför raljerandet?
FB pojke: Jag får inte knulla, jag har rätt att knulla, kvinnor skall gå att köpa..
Jag: Nej så fungerar det inte - att knulla är ingen rättighet, dra en tralla om du är kåt - att köpa kroppar är och skall vara förbjudet.
Citera
2014-07-09, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
1. Trafficking horor
3. Thai horor
4. Flickvän horor

Ah. Äntligen. Du förklarade just att du inte tror du bor i verkligheten. Nu förstår jag din utgångspunkt lite bättre.

Eller är det så att det inte finns de sakerna du radade upp? Kan ju iofs tänka mig att det är ni som hittat på förekomsten av det då jag aldrig sett det själv. Är det så? Har ni hittat på att detta finns?
Citera
2014-07-09, 20:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
1. Trafficking horor
3. Thai horor
4. Flickvän horor

Och enligt dig så skulle alla konkurrera med priset på sin fitta, jag tycker det ska vara förbjudet köpa sex av 1 och 2, man kan inte förbjuda importfruar vad ska man göra? Säga att de ljuger om sin kärlek nej, men kanske måste lagen ändras så att de inte blir utnyttjade så lätt

Nej det enda som skulle ändras är att alla fula kvinnor och tanter skulle behöva jobba för sin försörjning istället för att parasitera på män.
Citera
2014-07-09, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Ännu en tråd där en jäkla moralist ska tala om vad som är bäst för andra, och givetvis kommer genast forumets egen ärkeidiot micro113 och bombar friskt. Har du något som helst liv utanför detta forum micro? Jag tycker synd om dig...

Varför är det så viktigt att horan måste vara lycklig? Det är väl ingen som kräver att en gruvarbetare ska vara lycklig, eller en parkarbetare, eller en fabriksarbetare eller vad fan som helst.
Men när det gäller just hororna så måste de av någon anledning vara lyckliga i sitt arbete, och är de inte det så ska det genast förbjudas...

Det här snacket om trafficking står mig också upp i halsen. Yes det förekommer och ska givetvis bekämpas, men de allra flesta kvinnor gör detta av egen fri vilja. Inte för att det är deras ultimata dröm, utan helt enkelt för att de vill tjäna pengar och inte ser sex som någon big deal som svenska moralistkärringar gör.

Jag kan dock förstå att moralistkärringarna är emot prostitution, inte för att de bryr sig om de sexarbetande kvinnorna utan för att de känner sig hotade. Skulle män i Sverige ha möjlighet att knulla av sig för en billig penning som män i andra länder har så skulle kärringar som micro och andra få vara ensamma. Som det är nu så är det alltför många svenska män som är desperata och nöjer sig med vilket skit som helst vilket medför att alltför många kvinnor här har fått allt för höga tankar om sig själva.
Så är det era paddor...

Nu är ju inte "moralistkärringarna" emot prostitution utan emot sexköpare, eftersom det är den lagen vi sitter och försvarar. Tror heller ingen feminist eller kvinna med en uns moral i kroppen skulle vilja ha män som köper andra kvinnor, personligen skulle jag inte vilja vara med en man som tycker det är ok, så nej tror inte våra valmöjligheter står och faller med denna lag.

Vore ju kanske sympatiskt om NÅGON SERIÖS i denna tråd kan svara på den enkla frågan:
Vad är det som är så viktigt för män att få lov köpa kvinnor eller andra män?
Senast redigerad av ScottWalter 2014-07-09 kl. 20:22.
Citera
2014-07-09, 20:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Vore ju kanske sympatiskt om NÅGON i denna tråd kan svara på den enkla frågan:
Vad är det som är så viktigt för män att få lov köpa kvinnor eller andra män?

Därför att det är enda sättet för 90% av männen att få ha sex med en snygg och sexuell kvinna.
Citera
2014-07-09, 20:25
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Därför att det är enda sättet för 90% av männen att få ha sex med en snygg och sexuell kvinna.

Sa vi har enbart 10% som klarar av hitta en snygg och sexuell kvinna i Sverige ?
Citera
2014-07-09, 20:29
Medlem
Citat:
FB pojke: Jag får inte knulla, jag har rätt att knulla, kvinnor skall gå att köpa..
Jag: Nej så fungerar det inte - att knulla är ingen rättighet, dra en tralla om du är kåt - att köpa kroppar är och skall vara förbjudet.

Nej du tycker att köp av vissa kroppsdelar skall vara förbjudet, du har ingenting emot att man hyr någons armar, ben, hjärna eller rygg utan det är specifikt de sexuella delarna du tycker inte ska kunna köpas
Citera
2014-07-09, 20:30
Medlem
Citat:

Detta motbevisar inget av det jag skrev..

Det går att köpa ju. Och det är dessa kvinnor som säljer sex som ser till att det är så. Inte Fb-pojkar.. Fb-pojkarna vill bara att det ska ske tryggt. Att de ska ha rättigheter, dessa kvinnor.
Du vill att sexköp ska ske i gränder. Fb-pojkarna vill att det ska ske i en trygg miljö.

För du kan väl inte vara så naiv att du tror det går att stoppa sexhandel?
Det går inte att utrota det fenomenet, det enda du kan göra är att inte se det. Och plocka lite godhets-poäng på att du just tryckt ner en kvinna för det val hon gjort..

Den feministiska utgångspunkten här borde ju faktiskt vara, gör sexhandeln legitim, det är ett kvinnoyrke. Vi måste sluta trycka ner kvinnor för de val dom gör i livet.
Förstår du vad du skriver själv?

Att sälja sin egen kropp ser jag som en rättighet iallafall. Har vi inte den, då äger vi inte våra kroppar. Som väl är en feministisk slogan? Bara jag har rätt att bestämma över min kropp.
Nä, nu tycker jag faktiskt att du är helt ute och cyklar. Du får nog avsäga dig feminismen om du ska ta i den här frågan med den inställningen du har.
Citera
2014-07-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Sa vi har enbart 10% som klarar av hitta en snygg och sexuell kvinna i Sverige ?

Om du sett babianens kriterier för "snygg" så förstår du varför. Är modell 2 stenhårda uppblåsta badbollar på skelettmager människa med 3 kg ankfett i läpparna, ungefär. Så jag betvivlar att det ens finns 1% svenska kvinnor som betstår kravet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in