Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Ja hon är väldigt söt, håller tom jag med om fast jag är kvinna. Väldigt fina ögon.
Och nej som vanligt har du missförstått...vad folk söker hos motsatt kön och anser vara attraktivt tenderar vara väldigt likt världen över...symmetri i ansiktet, sund hy, bra hårkvalitet, klara ögon, leende, breda axlar smalare höfter för män och breda höfter och smalare midja på kvinnor etc.
Din favorit laila går all in. eller hur?
Sen finns där kulturella skillander och också säkert miljöbaserade skillander ex. fetma anses mer attraktivt i svåra tider eller fattiga områden. Stora eller små bröst varierar i historien. Skägg eller inte skägg, hårighet eller hårfri etc.
Vad är konstigt med att en kvinna kan finna en annan kvinna vacker?
Babianens bilder föreställer också kvinnor med symmetri i ansiktet, synd hy, bra hårkvalitet, klara ögon, breda höfter och smal midja etc. Det är inte mitt ideal ändå.
Exempelvis klara ögon tror jag inte är biologisk preferens. Östasiater borde väl rimligtvis kunna attraheras av sina egna folks ögon fast de inte är stora och klara? Att vissa i Östasien skönhetsopererar huden runt ögonen handlar om kulturellt västerländskt skönhetsideal som nått dem.
I delar av Afrika har många kvinnor snaggat hår. Hur visar de då upp sin hårkvalitet? Går fortsätta på detta vis.
Leende behövs inte alls för att vara snygg. Du har själv tagit upp David Beckhams underklädes-reklamer i andra trådar och han ler inte där:
http://letstalkaboutstuff.com/wp-content/uploads/2012/03/david-beckham-armani.jpg
Citat:
( har du gett upp den andra diskussionen?)
Du skrev i den tråden att du inte ville diskutera mer.