2014-07-06, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bacheelor
Bra trådstart TS, inledningen var välformulerad även ifall en del teorier var lite wild & crazy.

Har alla rätt till en kärlekspartner?
Nej.

Borde fler åtminstonde få chansen till en kärlekspartner?
Absolut.

Men som någon redan tidigare nämnde i tråden så är denna diskussion a waist of time. Är det orättvist att den genomsnittliga kvinnan idag kan minst få 3 st dejter på en vecka utan att behöva anstränga sig ett skit, medans den genomsnittliga killen får slita gärnet mentalt för att ens komma i närheten ?

JA

Kommer detta att någonsin ändras?

Nej, pga att det alltid finns villiga killar

Killar, det är bara att bita ihop och bli avvisad tills du får ett JA alt importera en fru från ett land där tillgången på kvinnor är större än efterfrågan.
Precis tjejer och snygga killar får kärlek, det är fakta som denna som får mig att vilja kasta mig framför ett tåg.
Citera
2014-07-06, 23:06
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasse-skinhead
Det du inte förstår är att dessa 20% ligger runt och har förhållanden med 90% utav kvinnorna

Citat:
Kvinnor känner inte attraktion till mig för att jag inte passar in i utseende mallen. Du hävdar alltså att det inte existerar snygga killar som alla tjejer dras till?

Klart att det finns snygga och/eller roliga och/eller charmiga och/eller på annat sätt attraktiva killar som det flockas kvinnor runt. Men att denna magiska nuffra 20 % får i stort sett alla tjejer det anser jag vara en omöjlighet. Bara man tittar sig runt bland vänner, bekanta och folk runt om på stan ser man killar som inte ser så snygga ut tillsammans med tjejer. Likaså vet man ju hur jag själv och mina kompisar resonerade om killar och jag vet att vi hade/har en helt annan måttstock än att killen skulle se ut som Brad Pitt.
Citera
2014-07-06, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Klart att det finns snygga och/eller roliga och/eller charmiga och/eller på annat sätt attraktiva killar som det flockas kvinnor runt. Men att denna magiska nuffra 20 % får i stort sett alla tjejer det anser jag vara en omöjlighet. Bara man tittar sig runt bland vänner, bekanta och folk runt om på stan ser man killar som inte ser så snygga ut tillsammans med tjejer. Likaså vet man ju hur jag själv och mina kompisar resonerade om killar och jag vet att vi hade/har en helt annan måttstock än att killen skulle se ut som Brad Pitt.
Okej då var det värre än jag tidigare har trott. Saknar både all form av humor, utseende och charm. Men jag har sett kvinnor skratta högt åt dåliga skämt som kommer ifrån en snygg kille många gånger. Har också sett snygga killar som helt saknar charm dra hem massa tjejer. Så i grund och botten handlar det ändå om utseendet.
Citera
2014-07-06, 23:15
Medlem
Bacheelors avatar
Citat:
Precis tjejer och snygga killar får kärlek, det är fakta som denna som får mig att vilja kasta mig framför ett tåg.

Hur gammal är du?

Japp, det suger och det svider men ingenting du behöver offra dig för.

Men visst hade du gjort likadant i deras situiation?

Min bästa kompis sa någonting mycket klokt häromdagen, han sa sätt dig själv i deras situation vi killar kan ju biologisk bara spruta i dem och sedan dra vidare till nästa tjej. Visst vi får betala barnbidrag/underhåll (eller vad det är) varje månad, men vi kan fortfarande bara dra medans hon sitter i en helt annan sits.

Så tjejer måste biologiskt vara lite mer selektiv än oss, visst ibland eller ofta går det till överdrift när många killars intentioner är goda från början.
Citera
2014-07-06, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bacheelor
Hur gammal är du?

Japp, det suger och det svider men ingenting du behöver offra dig för.

Men visst hade du gjort likadant i deras situiation?

Min bästa kompis sa någonting mycket klokt häromdagen, han sa sätt dig själv i deras situation vi killar kan ju biologisk bara spruta i dem och sedan dra vidare till nästa tjej. Visst vi får betala barnbidrag/underhåll (eller vad det är) varje månad, men vi kan fortfarande bara dra medans hon sitter i en helt annan sits.

Så tjejer måste biologiskt vara lite mer selektiv än oss, visst ibland eller ofta går det till överdrift när många killars intentioner är goda från början.
Jag är 29år och är inte intresserad utav att spruta i tjejer, har gett upp hoppet om att vara en player för många år sedan. Vill mest hitta en trevlig och rolig tjej att bilda familj med, hennes utseende är sekundärt för mig då jag värderar intellektet och humorn mer. Tyvärr verkar detsamma inte gälla för kvinnor.
Citera
2014-07-06, 23:56
Medlem
Bacheelors avatar
Citat:
Jag är 29år och är inte intresserad utav att spruta i tjejer, har gett upp hoppet om att vara en player för många år sedan. Vill mest hitta en trevlig och rolig tjej att bilda familj med, hennes utseende är sekundärt för mig då jag värderar intellektet och humorn mer. Tyvärr verkar detsamma inte gälla för kvinnor.

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska svara

Det är klart att det finns kvinnor som värderar samma saker som dig, det är frustrationen och de flödande konspirationsteorierna som talar.

Det är bara att sätta igång och bli avvisad tills du möter din drömkvinna, låter hårt men sådana är spelreglerna.

OT:
Blev själv BRUTALT avvisad av en tjej under våren, sved det? japp men jag är starkare nu än innan avvisningen.
Citera
2014-07-07, 01:21
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hedersman
Svin har tydligen rätt för de påknullar alla tjejer om än så i det tysta bakom fasaden.

Dom har inte heller nån "rätt" att få som dom vill, att dom lyckas oftare beror inte på nån slags rättighet utan på att dom helt sonika är mer lyckade "jägare" än den patetiska loosern som tror att dom ska få en partner bara spdär bara för att det ska vara "rättvist".
Citera
2014-07-07, 01:41
Medlem
S-bockens avatar
Dagens singeltjejer blir dubbelmackade av drägg bakom fasaden. Hur ska vi snälla killar få komma till?
Citera
2014-07-07, 01:53
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-bocken
Dagens singeltjejer blir dubbelmackade av drägg bakom fasaden. Hur ska vi snälla killar få komma till?

Sluta vara självömkande gnällfittor så ska ni se att det går bättre.
Citera
2014-07-07, 02:45
Medlem
S-bockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Sluta vara självömkande gnällfittor så ska ni se att det går bättre.

Ok, du har nog rätt. Jag provar att spela drägg och kollar om jag får vara med i leken. Fake it 'til you make it.
Citera
2014-07-07, 11:34
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-bocken
Ok, du har nog rätt. Jag provar att spela drägg och kollar om jag får vara med i leken. Fake it 'til you make it.

Kan ju börja med att vara "normal" istället för en gnällig mes..
Citera
2014-07-07, 12:01
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Kan ju börja med att vara "normal" istället för en gnällig mes..

Ja, det är den bästa vägen att gå.

Sedan är jag intresserad av hur ts ska få (vi kan kalla honom...) Brad att avstå från mer än en flicka. Hur är tanken där? 10rna får välja en hot chick per år/fem år/livstid eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in