2014-07-04, 02:47
Bannlyst
nä, mobbare och elakingar ska va ensamma.
Citera
2014-07-04, 16:20
Medlem
TheMiracles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcock

Det kan jag i och för sig hålla med om. Hade kvinnornas selektivitet lett till att de moraliskt mest lågstående männen sållades bort så hade den fyllt en god funktion och varit ett incitament för sådana män att bättra sig. Men idag är det snarare så att den sortens män gynnas på dejtingmarknaden. Eller rättare sagt, primitiv styrka premieras, utan hänsyn till moraliska kvaliteter.
Citera
2014-07-04, 16:28
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMiracle
Det kan jag i och för sig hålla med om. Hade kvinnornas selektivitet lett till att de moraliskt mest lågstående männen sållades bort så hade den fyllt en god funktion och varit ett incitament för sådana män att bättra sig. Men idag är det snarare så att den sortens män gynnas på dejtingmarknaden. Eller rättare sagt, primitiv styrka premieras, utan hänsyn till moraliska kvaliteter.

Hur ska din idé genomföras då? Vilka män ska "få" kvinnor tilldelade och vilka ska inte få det? Vad är kriterierna för att tilldelas en partner?

Vad händer om en kvinna säger NEJ! Jag vill fan inte ha med TheMiacle att göra, jag drar! Vad händer då?
Citera
2014-07-06, 10:33
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebigcock

Ok, men det är de sällan. Ordet mobbare kommer från ordet mobb som betyder grupp. Kvinnor stödjer ju ofta kriminella du kanske tycker kriminella är bra för samhället? Svårt att avgöra med en korkad oneliner att utgå ifrån dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Hur ska din idé genomföras då? Vilka män ska "få" kvinnor tilldelade och vilka ska inte få det? Vad är kriterierna för att tilldelas en partner?

Vad händer om en kvinna säger NEJ! Jag vill fan inte ha med TheMiacle att göra, jag drar! Vad händer då?

Varför inte göra som muslimerna er förebild.
Senast redigerad av retepm. 2014-07-06 kl. 10:37.
Citera
2014-07-06, 10:41
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
..Varför inte göra som muslimerna er förebild.

Er? Förebild? Va?
Citera
2014-07-06, 10:42
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Er? Förebild? Va?

Ni har ju typiska feministiska åsikter. Vad jag vet älskar ni muslimer. Vilket visar hur vansinniga ni är.
Citera
2014-07-06, 11:12
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Ni har ju typiska feministiska åsikter. Vad jag vet älskar ni muslimer. Vilket visar hur vansinniga ni är.

Så ts och du vill ha ett muslimskt övertagande i Sverige! Ni är fan inte kloka någonstans.
Citera
2014-07-06, 19:45
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Jo vi människor har enligt lag rätt till många saker så där har du fel. Men en kärlekspartner är inte en av dessa saker vi har rätt till.

Och precis så bör det också vara, för det enda alternativet till detta skulle innebära att några kommer bli tvingade att bli kärlekspartners till några de inte alls vill vara med, och det skulle vara både oetiskt och sinnessjukt.
Citera
2014-07-06, 19:48
Bannlyst
Ja de 20% utav killarna som är 8-10or har rätt till det, samt alla tjejer. Vi övriga medelmåttor har givetvis ingen rätt till förhållanden, om vi har tur får vi gå på stela fikadejter med internetragg. Sedan blir vi brädade utav de 20%.
Citera
2014-07-06, 20:42
Bannlyst
En snäll kille har inte rätt till någonting.
Citera
2014-07-06, 20:56
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hedersman
En snäll kille har inte rätt till någonting.

Lika lite "rätt" som nån annan kille, eller tjej för den delen.
Citera
2014-07-06, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Lika lite "rätt" som nån annan kille, eller tjej för den delen.

Svin har tydligen rätt för de påknullar alla tjejer om än så i det tysta bakom fasaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in