Otroligt inlägg, TheMiracle.
Synd att jag kom sent hit, hade varit kul att ha det andra inlägget efter dig och kunnat förutspå whiteknightsen och egofemisarnas nedslag.
Den äcklige Burros var snabbt på plats och vomerade ut odödligt bevismaterial kring sin IQ.
Men intressantast hittils är:
Citat:
Ursprungligen postat av
Kanelochsocker
Har du rökt på och fått någon uppenbarelse av det våta slaget?
Så det skulle inte vara "sjukt och snedvidet" om "männen kommer överens om att dela lika på kvinnorna"?
Ett seriöst förslag från min sida är att du och gross99 och de andra snälla pojkarna tar ert pick och pack och flyttar till Pakistan. Där har det väl en kultur som liknar den du föreslår.
Notera hur EF:n inte med ett ord berör sakfrågorna. Endast hätsk retalliation. Eftersom vi (jag) vet hur helig rätten att inte nöja sig med annat än män som är minst ett snäpp attraktivare än sig själv för EF, så är ju överraskningsmomentet begränsat.
Det är ju nämligen det som ditt inlägg manar till. Lösningen på problemet är att kvinnor accepterar män på sin egen nivå. Detta leder så länge könsfördelningen tillåter det till problemet undanröjs.
Men som du märker är ju detta ett förslag värre än tvåltillverkning av judar. Fruktansvärt. Ett samhälle där kvinnan inte tillåts vara elitist.
Va, ska jag fempoängiga brud måsta nöja mig med en fempoängskille? Hemska öde. Jag tar hellre livet av mig.