2014-07-06, 22:25
Medlem
Mooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasse-skinhead
... det jag kan komma på är att göra en plastikoperation så jag kanske stiger ett snäpp upp till 7.

... och vad gör du om du står där vacker som en dag men det visar sig att du inte får ligga ändå. Det var tydligen inte så enkelt att kvinnorna går efter en tabell där mäns utseende är graderat och lyser grönt om de passerat en 8:a. Att det krävs ett intresse av henne som människor från din sida och attraktion från henne.
Citera
2014-07-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Ok, och hur ska det gå till?

Det praktiska får väl männen sköta på något sätt kan ju inte vara så svårt om det bara är 20% som har tillgång till alla kvinnor som det påstås i tråd efter tråd de andra 80% är ju i överlägsen majoritet så det borde ju inte vara något större problem att lösa.
Citera
2014-07-06, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
... och vad gör du om du står där vacker som en dag men det visar sig att du inte får ligga ändå. Det var tydligen inte så enkelt att kvinnorna går efter en tabell där mäns utseende är graderat och lyser grönt om de passerat en 8:a. Att det krävs ett intresse av henne som människor från din sida och attraktion från henne.
Kvinnor känner inte attraktion till mig för att jag inte passar in i utseende mallen. Du hävdar alltså att det inte existerar snygga killar som alla tjejer dras till?
Citera
2014-07-06, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det praktiska får väl männen sköta på något sätt kan ju inte vara så svårt om det bara är 20% som har tillgång till alla kvinnor som det påstås i tråd efter tråd de andra 80% är ju i överlägsen majoritet så det borde ju inte vara något större problem att lösa.
Det du inte förstår är att dessa 20% ligger runt och har förhållanden med 90% utav kvinnorna
Citera
2014-07-06, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Haha. Typiskt snälla killar att inbilla sig att dom skulle ha större rättigheter än tjejer.

Det är också väldig "snällt" att vilja tvinga en kvinna att leva tillsammans med någon mot hennes vilja och vadå? våldta henne varje kväll ? Det är verkligen jättesnällt tänkt av de snälla killarna. Men de här killarna är ju såååå snälla och det är helt obegripligt att ingen tjej vill vara med dem, problemet måste vara att de är FÖR "snälla" inte sant?
Senast redigerad av Akvamarin 2014-07-06 kl. 22:39.
Citera
2014-07-06, 22:33
Medlem
Citat:
Kvinnor känner inte attraktion till mig för att jag inte passar in i utseende mallen. Du hävdar alltså att det inte existerar snygga killar som alla tjejer dras till?

Kvinnor attraheras inte av dig för att du är störd i huvudet det här har ju nu avhandlats i flera av dina egotrådar där du gråter ut...
Citera
2014-07-06, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akvamarin
Kvinnor attraheras inte av dig för att du är störd i huvudet det här har ju nu avhandlats i flera av dina egotrådar där du gråter ut...
Ja du kommer ju med seriösa svar..
Citera
2014-07-06, 22:44
Medlem
edit: orka.....
Senast redigerad av Akvamarin 2014-07-06 kl. 22:46.
Citera
2014-07-06, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akvamarin
Jag tycker man ska mobba sönder de killar som ser kvinnor som ting och boskap som skall delas ut till män. Jag är helt för mobbing i dessa fall.
Det är ju ingen som anser att kvinnor skall delas ut likt boskap, det är endast din och moons skeva uppfattning om oss ensamma män. Jag ställer vettiga och viktiga frågor om varför jag inte har möjlighet att träffa någon, de svar jag får är du är ful, sjuk i huvudet, du vill att tjejer skall tvingas vara ihop med dig. Det bekräftar ju mina och retepms påståenden om att det faktiskt existerar mobbning emot oss ensamma. Men du är en psykopat som saknar all form av empati.
Citera
2014-07-06, 22:51
Medlem
Citat:
Det du inte förstår är att dessa 20% ligger runt och har förhållanden med 90% utav kvinnorna

Då får du väl satsa på de övriga 10% av kvinnor dessutom borde ju ni 80% vanliga killar lätt kunna manövrera ut de 20 % som har förhållanden med kvinnor, ni skulle ju till och med kunna betala dem för att de ska nöja sig med 20%.
De 20% männen blir ju väldigt ensamma om 80% ignorerar dem istället för att diskutera dem i tråd efter tråd på forum efter forum och dessutom slutar bry sig om dem i verkliga livet.
Citera
2014-07-06, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Då får du väl satsa på de övriga 10% av kvinnor dessutom borde ju ni 80% vanliga killar lätt kunna manövrera ut de 20 % som har förhållanden med kvinnor, ni skulle ju till och med kunna betala dem för att de ska nöja sig med 20%.
De 20% männen blir ju väldigt ensamma om 80% ignorerar dem istället för att diskutera dem i tråd efter tråd på forum efter forum och dessutom slutar bry sig om dem i verkliga livet.
Blir ju svårt med tanke på att de 90% utav tjejerna enbart attraheras utav 20% av männen. Således blir fördelningen till oss 80% de 10% procent av kvinnorna som har insett att de inte är intressanta för de 20%
Citera
2014-07-06, 22:56
Medlem
Bacheelors avatar
Bra trådstart TS, inledningen var välformulerad även ifall en del teorier var lite wild & crazy.

Har alla rätt till en kärlekspartner?
Nej.

Borde fler åtminstonde få chansen till en kärlekspartner?
Absolut.

Men som någon redan tidigare nämnde i tråden så är denna diskussion a waist of time. Är det orättvist att den genomsnittliga kvinnan idag kan minst få 3 st dejter på en vecka utan att behöva anstränga sig ett skit, medans den genomsnittliga killen får slita gärnet mentalt för att ens komma i närheten ?

JA

Kommer detta att någonsin ändras?

Nej, pga att det alltid finns villiga killar

Killar, det är bara att bita ihop och bli avvisad tills du får ett JA alt importera en fru från ett land där tillgången på kvinnor är större än efterfrågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in