Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
Det vi kan konstatera ar att du ar totalt bortgjord eftersom du faktiskt inte kan ge bevis pa ditt pastaende. Sa vem ar det suger pa att ta ansvar, egentligen ?
Du kan inte ens svara på frågan och har blivit bortgjord hundra gånger redan och nu kräver du något du sa att du inte krävde och vill att jag skall gå igenom över 4000 inlägg.

Det räcker liksom när jag tog dig med lögnen om Lukas och hans vän, då avslöjade du vem du var och eftersom du flyttar fokus nu för 19 gången i rad vilket alla som läser tråden kan se så skall du nog vara försiktiga med det där Mount Everest som du kastar runt i ditt glashus.
Tar du något ansvar ja eller nej eller är försvara feminismen viktigare än en mans liv?
Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
Fast det kanns ju som det blir ratt svart i ett sadant har fall, faktiskt. Sedan vet vi ju inte heller vad anhoriga sagt, om dom nu blivit kontakade av media.
Nej inte alls faktiskt. Du såg ju alla länkarna jag gav dig om tjejer som tagit livet av sig efter näthat så varför skulle det vara svårt när du sett dom? Du får nog ljuga lite mindre uppenbart i fortsättningen.