2014-07-05, 02:31
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JP
Ja vi kanske har olika åsikter om det, men jag är iaf övertygad om att vi hade sett löpsedlar om detta den 1/7 om det hade gällt en person från Sverigedemokratisk ungdom, oavsett vad föräldrarna och styrdokumenten hade sagt.

Du menar om om femenungdomarna varit SD:are ? Ja kanske. Foraldrarnas vilja hade dock spelat stor roll. Anhoriga har mycket att saga till om i de har fallen.
Citera
2014-07-05, 02:35
Medlem
JPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMystica
Du menar om om femenungdomarna varit SD:are ? Ja kanske. Foraldrarnas vilja hade dock spelat stor roll. Anhoriga har mycket att saga till om i de har fallen.
Fint, vad är det du bråkar om då? Vi säger ju samma sak när jag rett ut dina missförstånd.
Citera
2014-07-05, 02:36
Bannlyst
Citat:
Vad yrar du nu om ? Jag skrev uttryckligen att du inte visa specifika inlagg. Daremot en trad, viss djavla skillnad, tycker du inte ?

Skall du svara på frågan eller din lilla psykopat, det är liksom din tur att svara nu. Att du låtsas ha missat näthatsdebatten som en av fbs värsta nazifeminister är ju bara pinsamt och det förstår du väl ändå att precis alla ser igenom? Du såg inte Uppdrag Granskning om dom stackars näthatade kvinnorna? Pfff. Fan är det för nötter du är van att diskutera med egentligen eftersom du tror att du kan komma undan med så mycket skit och aldrig någonsin svara på några frågor?
Jag har redan gjort bort dig när du ljög om Lukas vän så jag har ingenting att förklara här och läs dessutom tsen för du är ju så jävla ot så svara nu på frågan om du tar ansvar eller om det fortsatt bara är män som näthatar och därmed följa vad tråden handlar om?
Citera
2014-07-05, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Skall du svara på frågan eller din lilla psykopat, det är liksom din tur att svara nu. Att du låtsas ha missat näthatsdebatten som en av fbs värsta nazifeminister är ju bara pinsamt och det förstår du väl ändå att precis alla ser igenom? Du såg inte Uppdrag Granskning om dom stackars näthatade kvinnorna? Pfff. Fan är det för nötter du är van att diskutera med egentligen eftersom du tror att du kan komma undan med så mycket skit och aldrig någonsin svara på några frågor?
Jag har redan gjort bort dig när du ljög om Lukas vän så jag har ingenting att förklara här och läs dessutom tsen för du är ju så jävla ot så svara nu på frågan om du tar ansvar eller om det fortsatt bara är män som näthatar och därmed följa vad tråden handlar om?

Vad har LM ljugit om? Klarar du av att länka till detta då?
Citera
2014-07-05, 02:43
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:

Vet vad som ar riktigt pinsamt, och trottsamt ? Det ar att du nu ett flertal inlagg havdar just detta och likval sa kan du inte ge som mycket som en lank till en trad dar det skett. Inte ens 1. Jag kraver inga inlagg, bara en lank till den trad.

Det ar pinsamt varre och sedan tycks du tro att jag har nagon skyldighet att sitta och ge dig svar ? Otroligt.

Du vill sa garna att du har ratt och du kan bara inte inse att du glappat lite for mycket.
Det finns inte en endaste debatt dar jag deltagit rorande UG och SVT's nathatsdebatt, nada noll zero ingen.

Och ingen skulle alska mer an du att kunna bevisa att jag nu har fel och du ratt, det inser nog ratt manga i traden.
Citera
2014-07-05, 02:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nie
Vad har LM ljugit om? Klarar du av att länka till detta då?

Visst, här är typ 3e gången "LM" som ni vänner tydligen kallar henne ljuger och totalt falsifierar vad som faktiskt har sagts och då har hon redan bytt fokus minst 2 gånger i tråden och blivit bortgjord typ 10.
(FB) Feminister näthatade transexuell man till döds

Det är dock ot så svara gärna på tsen så kanske du har tur och slipper bli bannad eftersom du inte har varit annat än ot sen du kom till tråden och uppenbarligen är ännu en feminist-lakej som inte tar ansvar utan bara är ute efter debattsabotage.

Citat:
Ursprungligen postat av Shaytansson
Frågan är nu hur vi går vidare. Hur vi får stopp på det dödliga feministiska näthatet. Någon som har några bra idéer?

Så hur stoppar vi mobbningen i FI som uppenbarligen kostar liv nie?
Citera
2014-07-05, 02:53
Medlem
Citat:
Visst, här är typ 3e gången "LM" som ni vänner tydligen kallar henne ljuger och totalt falsifierar vad som faktiskt har sagts och då har hon redan bytt fokus minst 2 gånger i tråden och blivit bortgjord typ 10.
(FB) Feminister näthatade transexuell man till döds

Det är dock ot så svara gärna på tsen så kanske du har tur och slipper bli bannad eftersom du inte har varit annat än ot sen du kom till tråden och uppenbarligen är ännu en feminist-lakej som inte tar ansvar utan bara är ute efter debattsabotage.

Så hur stoppar vi mobbningen i FI som uppenbarligen kostar liv nie?

Det är väl inte OT att jämföra debatter angående näthat mot män och näthat mot kvinnor. Det var ju till och med du som tog upp det. Vilken tråd rör det sig om?

Så kan jag ge dig ett svar sen.
Citera
2014-07-05, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ge en lank till en trad om "nathatsdebatten" sa skall du fa svar.

Så svaret är ja. Feminismen är viktigare för dig än en mans lis?
Håll dig nu ot och svara. Flytta fokus för 22e gången funkar inte hjärtat, du är redan totalt genomskådad av precis alla som är läskunniga.

Citat:
Det är väl inte OT att jämföra debatter angående näthat mot män och näthat mot kvinnor. Det var ju till och med du som tog upp det. Vilken tråd rör det sig om?

Du är rapporterad typ 7 gånger bara så du vet debattsabotören.
Det finns ingen debatt om näthat mot män. Det är därför vi sitter i den här tråden din förbannade idiot. För att spekulera i vad vi skall göra åt det feministiska näthatet och om feminister kommer ta något som helst ansvar för deras hat eftersom feministers bild av näthat enbart har handlat om kollektiv kukskuld och "mäns näthat mot kvinnor". Läs som sagt tsen färsking och försök så hårt du bara kan för att förstå vad folk säger till dig, det går liksom även om man är riktigt simpel.
Senast redigerad av Burros 2014-07-05 kl. 03:02.
Citera
2014-07-05, 03:07
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:

Sannerligen inte.

Man kan ju tycka att det vore praktiskt att bevisa for andra att jag sitter och ljuger alternativt ar pa vag att bli dement. Att kunna visa upp att jag sitter och haller med andra feminister, eller bittra overklasskarringar, i en av natets storsta nathatsdebatter, borde kannas som ett trumfkort faktiskt.
Om jag hade en asikt da och en annan nu sa vore det val bra att det pavisades.

Vad kan avsaknaden av det bero pa ?
Citera
2014-07-05, 03:20
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Ahaaaaaaaa nu börjar det gå upp ett ljus här. Man är inte såhär rabiat och vägrar svara på frågor om man inte döljer något. Ni 2 är direkt inblandande eller hur och nu känns samvetet riktigt riktigt tungt?
Svara ni nu på frågan så kan jag svara sen för halmstrået att jag skall gå igenom över 4000 inlägg förstår ni själv hur extremt tunt det är.
Hmm vad hete hon tjejen som var inblandad och som länkade till tidigare i tråden var det något på J...hmmm kanske man skulle se till att slå upp lite mer?

Nu sager jag det for 3:e (?) gangen. jag kraver inga inlagg

Ge du mig en lank till traden sa blir det nog bra.

Det ar uppenbart jag aker pa jobbet att hitta tradar, dar jag inte finns med, sjalv.

Ar det denna trad ? (FB) Uppdrag granskning: män som näthatar kvinnor
Senast redigerad av LadyMystica 2014-07-05 kl. 03:26.
Citera
2014-07-05, 03:28
Bannlyst
Citat:
Nu sager jag det for 3:e (?) gangen. jag kraver inga inlagg

Ge du mig en lank till traden sa blir det nog bra.

Jag säger det för 14e gången och efter ditt 26e försök till att flytta fokus. Svara på frågan.
Tar du något ansvar ja eller nej eller är försvara feminismen viktigare än en mans liv?

Halmstrået med 4000 inlägg är ju bara så supertunt? Vad håller du på med? Du vet ju själv eftersom du inte svarat på frågan efter 14 försök från mig att du aldrig någonsin ens sagt att näthat mot män existerar och du kallade Lukas en lögnare, krävde bevis osv osv så vad sysslar du med?
Börja du här tramsfia och gå igenom trådarna om näthat. https://www.flashback.org/sok/näthat
Citera
2014-07-05, 03:31
Medlem
LadyMysticas avatar
Citat:
Jag säger det för 14e gången och efter ditt 26e försök till att flytta fokus. Svara på frågan.
Tar du något ansvar ja eller nej eller är försvara feminismen viktigare än en mans liv?

Halmstrået med 4000 inlägg är ju bara så supertunt? Vad håller du på med? Du vet ju själv eftersom du inte svarat på frågan efter 14 försök från mig att du aldrig någonsin ens sagt att näthat mot män existerar och du kallade Lukas en lögnare, krävde bevis osv osv så vad sysslar du med?
Börja du här tramsfia och gå igenom trådarna om näthat. https://www.flashback.org/sok/näthat

Men herrejosses, sa du tycker alltsa pa fullt allvar att jag skall sitta och leta efter tradar och ga igenom alla som innehaller nathat, for att inte hitta mig sjalv ?

Ar du fullstandigt forvirrad ? Jag fragar igen: Ar det denna trad ? (FB) Uppdrag granskning: män som näthatar kvinnor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in