2014-06-30, 11:57
Bannlyst
[quote=lolicon|49367195]Allt är i ditt huvud, kom ihåg att det är du som styr...[/QUOTE

att det skulle sitta i huvudet på alla som infinner sig i missbruk,så är det bland den största spark på en liggande som jag hört. Antingen e du väääldigt ung eller bara nonchalant.

om dina teorier var rätt hade du inte satt vid FB o predikat din healing.
utan haft mång miljon belopp för att lära människor styra över sin egna vilja som verkar vara väldigt klen enligt dig.
hoppas du inser att detta inte stämmer med detta missbrukar problem världen står inför.

hoppas du förstår mitt resonemang

Mvh
Citera
2014-06-30, 12:30
Bannlyst
Dubbel
Senast redigerad av BenzLife 2014-06-30 kl. 12:35.
Citera
2014-06-30, 22:53
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Har ganska hög ångest idag... tänkte nog ta en 10mg zopiklon, det bör göra susen är på tom mage nu så det kanske e dags
Citera
2014-06-30, 23:23
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
Har ganska hög ångest idag... tänkte nog ta en 10mg zopiklon, det bör göra susen är på tom mage nu så det kanske e dags
Tycker Zopiklon lindrar ångest riktigt fint!
Skulle varit längre halveringstid bara.
Citera
2014-06-30, 23:31
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Tycker Zopiklon lindrar ångest riktigt fint!
Skulle varit längre halveringstid bara.

Ja fast tar man dem när natt ångesten knackar på dörren så räcker dem den där timmen man vill ligga o mysa innan man somnar in.
Citera
2014-07-01, 22:49
Medlem
weirdbeatss avatar
Nu är jag förbannad… De där första fem kickar alltid som de ska, man blir lite gungig och känner den beska smaken. Sedan är man i princip immun mot resten… Har redan smällt i mig 22 stycken 3 starköl och några glas vin. Ångrar bara nu att jag åt så många. En grej som slagit mig dock är den där aggressiviteten över att det inte kickar som det ska nästan bensoagressivitet. Fan också…
Citera
2014-07-02, 06:23
Medlem
weirdbeatss avatar
Nu är jag ännu mer förbannad, då jag smällde i mig 8 nyss och jag var tydligen påverkad av de andra sen tidigare eller nåt. Kände inte ett skit…
Citera
2014-07-02, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Nu är jag förbannad… De där första fem kickar alltid som de ska, man blir lite gungig och känner den beska smaken. Sedan är man i princip immun mot resten… Har redan smällt i mig 22 stycken 3 starköl och några glas vin. Ångrar bara nu att jag åt så många. En grej som slagit mig dock är den där aggressiviteten över att det inte kickar som det ska nästan bensoagressivitet. Fan också…

Skyll dig själv helt idiotiskt att knarka på dem. Använd dom till det dom ska användas till dvs. sova!
Att ta sådär många är enbart idiotisk och det skriker pundare om beteendet. Vi som har lite hjärna kanske käkar på sin höjd 3 under kontrollerade former
Citera
2014-07-02, 16:31
Medlem
Hur farligt är det att blanda Imo & stilnoct samtidigt ? lite intresserad
Citera
2014-07-02, 16:39
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen

Inte farligt alls. Gjort det många gånger.
Citera
2014-07-02, 16:41
Medlem
agent31s avatar
Citat:

Varför vill du blanda Imovane med Stilnoct? Du kommer inte att sova längre och är bara slöseri med tabletter. Sen så beror de på hur många du tänker ta för du kan få en rejäl minneslucka och göra en massa knasigheter om du tar för många Stilnoct, det gäller även om du överdoserar Imovane.
Känner en kille som slängde i sig 9 imovane och han sov inte längre för det, men han fick en rejäl minneslucka och detsamma gäller överdosering på stilnoct. Men annars så skall det inte vara någon fara beroende på hur många du hade tänkt slänga i dig.
Citera
2014-07-02, 16:46
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Skyll dig själv helt idiotiskt att knarka på dem. Använd dom till det dom ska användas till dvs. sova!
Att ta sådär många är enbart idiotisk och det skriker pundare om beteendet. Vi som har lite hjärna kanske käkar på sin höjd 3 under kontrollerade former
De är ju perfekta att knarka på, hypnotisk effekt, det där sköna snurret. Men förr gick det faktiskt att hålla igång det längre och med öl ännu längre(den där imovanekänslan) samma sak med alla hypnotiska bensodiazepiner som triazolam(halcion) min favorit… Jag hade tyvärr inte råd med mer öl den här gången och det var synd för då hade jag inte gjort mig av med så många i onödan. 3st var också min perfekta dos en gång i tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in