2014-06-29, 10:16
Medlem
En förening jag jobbar för har en Facbook sida och e Instagramsida.

nu vill vi koppla ihop dessa. Och det gått bra.
Men min fråga är. Måste man länka ihop kontot på varje telefon? eller räcker det med att jag har länkat ihop det på en telefon och det kommer att postats på föreningsidan för de andra som använder kontot också?
Citera
2014-06-29, 11:27
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlax
En förening jag jobbar för har en Facbook sida och e Instagramsida.

nu vill vi koppla ihop dessa. Och det gått bra.
Men min fråga är. Måste man länka ihop kontot på varje telefon? eller räcker det med att jag har länkat ihop det på en telefon och det kommer att postats på föreningsidan för de andra som använder kontot också?

Du måste göra det på varje enhet, för varje gång du lägger upp en bild så frågar Insta var du vill dela, Facebook, Twitter osv.
Citera
2014-06-29, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Laddar upp andras bilder på ditt eget konto...?

Det bryter mot COPYRIGHTEN!
Alltså det är ju inga andras bilder utan. Det ä bilder som finns på typ google wathever. Mkt konst.

Men går det att programmera att ett konto gillar bilder från mitt flödet. Sen att de bilder det kontot gillar. Kan det "Like" flödet laddas upp automatiskt, till ett nytt konto

det är inga copyright skyddade bilder jag snackar om.
Citera
2014-06-30, 05:41
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Alltså det är ju inga andras bilder utan. Det ä bilder som finns på typ google wathever. Mkt konst.

Men går det att programmera att ett konto gillar bilder från mitt flödet. Sen att de bilder det kontot gillar. Kan det "Like" flödet laddas upp automatiskt, till ett nytt konto

det är inga copyright skyddade bilder jag snackar om.

Bilder på Google tillhör någon annan och inte dig, alltså bryter du mot copyrighten.

Men för att svara på din fråga, nej finns inget sådant program vad jag vet.
Citera
2014-06-30, 09:22
Medlem
OfrivilligNasists avatar
Någon som vet om det går att se privata profiler på något sätt, funkar dessa programen eller det är bara Fake alltihop?

http://www.youtube.com/watch?v=qXzaLP8Yo0w

http://www.youtube.com/watch?v=tcfmIOI2FlY

http://www.youtube.com/watch?v=hUNFjWb9PBU

Tänkte då alla videorna är nyligen uppladdade om dessa programen kommit nyligen och verkligen funkar, vågar man ladda ner dom?
Citera
2014-06-30, 16:54
Medlem
brutalares avatar
Kan dom som följer mig på instagram se vilka jag följer?
Citera
2014-06-30, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brutalare
Kan dom som följer mig på instagram se vilka jag följer?

Ja, det kan de.
Citera
2014-06-30, 17:46
Medlem
brutalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danello
Ja, det kan de.
Och det går inte att blockera va?
Citera
2014-07-01, 10:44
Medlem
mmas avatar
Själv lägger jag upp 100% mina egna bilder.

Jag har sökt under regler och försökt läsa mig till det, men vad säger reglerna på instagram om att ladda upp bilder man inte själv tagit? Är det förbjudet eller inte?
Citera
2014-07-01, 10:48
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Själv lägger jag upp 100% mina egna bilder.

Jag har sökt under regler och försökt läsa mig till det, men vad säger reglerna på instagram om att ladda upp bilder man inte själv tagit? Är det förbjudet eller inte?

Oavsett på vilket sida du delar bilder du inte äger så MÅSTE du fråga ägaren om lov.

Det kan stå dig dyrt om ägaren till bilderna upptäcker detta och stämmer dig.
Citera
2014-07-01, 10:57
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Oavsett på vilket sida du delar bilder du inte äger så MÅSTE du fråga ägaren om lov.

Det kan stå dig dyrt om ägaren till bilderna upptäcker detta och stämmer dig.

Det jag egenligen visste, men skumt att man inte hittar några såna regler då det borde vara en av dom första reglerna på tex instagram.
Citera
2014-07-01, 10:59
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Det jag egenligen visste, men skumt att man inte hittar några såna regler då det borde vara en av dom första reglerna på tex instagram.

Fast Instagram bryr sig nog inte så länge de tjänar pengar på kunderna, det är egenansvar att läsa, alt kunna, copyrightlagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in