Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann
Alltså jag måste fråga. Vadfan är grejen med instagram om man har facebook? Är det de där jävla filterna eller?! Är det inte smidigare att samla allt på ett enda ställe? Är ju helt jävla efterblivet användargränssnitt på datorn också.
Nej, man behöver inte dela på facebook. Jag brukar dela på Tumblr också. Kom ihåg att jag sa "dela". Alternativet är frivilligt. Du behöver inte ens ha Facebook för att ha Instagram.
Citat:
Ursprungligen postat av nazdarovja
Hej!
Jag undrar lite grann över hur väl offentligt man framstår i appen.
Som jag har förstått det så kan du inte se vilka bilder en person gillat såvida du inte följer denne. Eller att personen har kopplat kontot till till exempel facebook och du ser deras "likes" där. Right?
Men att om man följer någon så får du, i appen, se vilka foton denne gillat.
Precis.
Citat:
Ursprungligen postat av nazdarovja
Men jag vill inte att vem som helst ska se vad för hemska bilder jag gillat så då undrar jag om det finns en funktion som gör att man måste acceptera en "follower" innan denne kan följa en.
Enda jag har kommit på är att sätta sin profil som privat så att inte vem som helst kan se mina "likes" men jag vill ju ändå ha en offentlig profil. Bara att bilder JAG gillar INTE ska synas för allmänheten.
Insyn någon? Tack på förhand
Aj, nej det finns inget sådant. Följer din följare mer än 1000 konto så kan man inte se vad andra gillat eftersom det blir för mycket data. Tänk dig över 1000 personer som gillar bilder hela tiden. Kanske inte så rolig stream. På facebook är det möjligt, stäng av att facebook inte får tillgång till instagram så är iaf problemet löst på facebook.
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Försöker att koppla mitt Insta-konto med mitt FB-konto men det går inte..
När jag försöker aktivera FB sharing inne i Instagram så står det att jag måste gå in i Inställningar och tillåta att Insta får tillgång till FB. Något som jag redan har gjort alltså..
Twitter och alla andra funkar ju att länka till (såklart..). Har även testat att installera om båda apparna, men icke..
Någon som vet vad som kan vara fel?
iPhone 4 - iOS 6.0.1 (NON-jailbreak)
Kolla PM.