2014-03-23, 21:23
Medlem
@instagram har flest följare kring 58 miljoner tror jag. Justin Bieber har 14 miljoner följare och Miley Cirus har 10 miljoner följare
Citera
2014-03-24, 06:08
Medlem
.Chloes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitrodude
Men när jag gillar bilden, så står liken i 1 sekund sen försvinner direkt, varför?
Eftersom kontrollen blir direkt giltig men svaret ifrån servern säger att du inte har rättigheter att gilla hennes bilder och därför tas "like":en tillbaka. Så det är inget som är fel eller så utan Instagram är konstruerad på det sättet.
Citera
2014-03-24, 12:18
Medlem
xtrftw1337s avatar
Låter som du är lite svartjuk/paranoid och tror att allt kretsar runt dig.. hon har uppenbarligen andra anledningar till att göra sitt konto "privat" ibland.
Citera
2014-03-24, 14:36
Medlem
Instagram, privat, öppet. Fan vad folk håller på alltså, jävla fittor.
Citera
2014-03-25, 19:21
Medlem
Alltså inte för att skrämma upp dig men man kan kolla vem som tittar på ens profil. Kallas ghost followers tror jag? Dock kostar det pengar.

Jag brukade spana in mitt ex profil på instagram, i mina desperataste tider. Då och då märker jag att hon blockat mig och ibland gjort profilen hemlig exakt dagen efter jag tittat (Man ser skillanden mellan blocka och ha hemlig instagram)

Jag trodde det bara va slumpen tills hon skriver - Ge fan i att snoka på min instagram.
Skämdes som FAAN, och kände mig så dum då jag hela vårat förhållande och efter blivit styrd och ägd av henne men tillslut lyckades jag vända på steken men detta fick mig bara visa mig svag igen

Så va försiktig
Citera
2014-03-31, 02:24
Bannlyst
Jag trodde instagram var för 15-16åringar? Hur ser verkligheten ut?
Citera
2014-03-31, 02:26
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spargris1
Jag trodde instagram var för 15-16åringar? Hur ser verkligheten ut?

ja varierar nog men tror det är så att ju yngre du är desto mer aktiv är du. Har du själv?
Citera
2014-03-31, 09:09
Medlem
Likadan mobil och likadant problem. Har du hittat en lösning än?
Citera
2014-03-31, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mintkrokant1
Har funderat på det men då försvinner ju klippet som ligger där nu och väntar på att läggas ut.. det vill jag ju inte då det inte går att filma om

Om du kan se klippet i Instagram appen så bör du också kunna hitta filmfilen på telefonen. Om du inte har en inbyggd filhanterare så tanka ner t ex ES File Explorer https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop och leta redan på filen och kopiera den till en annan mapp.
Citera
2014-04-01, 20:50
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Du har väl ett konto på Google Play Store? Då är det bara att söka fram Instagram där och installera på din telefon på det sättet
Det är det jag har gjort. Allt funkar tills jag ska trycka på godkänn, men det där godkänn finns inte med på skärmen.
Citera
2014-04-01, 22:54
Medlem
Är det någon/några stora Instagramare som folk har lust att rekommendera att följa?
Började just använda Instagram lite mer och följer DanBilzerian som är en snuskigt rik man som älskar vapen och brudar, samt bilar förstås.
Citera
2014-04-07, 09:55
Medlem
Instagram konton

Hej!

Hoppas detta är rätt ställe att lägga denna post i.

Jag har två Instagram-konton och bara en iPhone. Ett utav Instagram-kontona tillhör mitt företags. Därför vill jag att min personliga instagram är kopplad till min Facebook, men att företagets Instagram är kopplat till företagets Facebook-sida. Men jag vill kunna lägga ut bilder på båda dessa Instagrams.

Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in