2014-05-30, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Följa har alltid gått bra på Instagram, men nu försöker jag följa en person som är privat. Jag vet inte om det spelar någon roll men det står "begärt" i tre sekunder, eller så stannar den tills man refreshar.

Personen testade öppna sidan publikt men då kunde jag inte ens se inläggen, trots det är flera hundra.

Hur löser man detta?
Du är blockad!

Är instagram nere? Ser inga bilder det står bara och tuggar..
Citera
2014-05-31, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troll0lz
Okej, tack!

Okej. Hörde att någon hade testat att gilla bilder manuellt och han gillade då 230, sen slutade han med tanke på risken att bli bannad. Men ja, det är nog vettigt att ligga runt 200 bilder i timmen ändå för att vara säker.

Ah, det där med API visste jag inte. Men tror du att man bör ha botten igång 24/7 eller bör man schemalägga den? För i Follow Liker så kan man nämligen göra ett schema och ställa in när den ska dra igång och sluta. Har dock inte testat det ännu..

Kan du/ni länka era botar? Instagress är grym men det är bara trail i 3dagar..
Citera
2014-06-02, 15:36
Medlem
Går det att se bilderna någon har på ett låst Instagram-konto? Har själv inte Instagram, men kunde tidigare googla personens namn och få upp bilder. Sedan bytte personen namn till ett alias (som jag dock har) men bilderna är oåtkomliga. behöver jag själv skaffa instagram via mobilen (har tyvär inget internet där) eller kan man ta det via datan.

sorry om jag låter som en stalker, men undrar faktiskt av nyfikenhet,
Citera
2014-06-02, 16:14
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siffror123
Går det att se bilderna någon har på ett låst Instagram-konto? Har själv inte Instagram, men kunde tidigare googla personens namn och få upp bilder. Sedan bytte personen namn till ett alias (som jag dock har) men bilderna är oåtkomliga. behöver jag själv skaffa instagram via mobilen (har tyvär inget internet där) eller kan man ta det via datan.

sorry om jag låter som en stalker, men undrar faktiskt av nyfikenhet,

Finns inga genvägar om det är ett låst konto, du måste bli en godkänd följare av den personen.
Citera
2014-06-21, 18:03
Medlem
yaehs avatar
Varför får jag ingen notifikation när någon nämner mig i en kommentar på en bild?

När jag kommenterar någon bild så får jag gå in med jämna mellanrum för att kolla om personen har svarat. Och ja, då har hen svarat med svar + taggat mitt namn. Varför får jag ingen notifikation på det?
Citera
2014-06-28, 01:36
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaeh
Varför får jag ingen notifikation när någon nämner mig i en kommentar på en bild?

När jag kommenterar någon bild så får jag gå in med jämna mellanrum för att kolla om personen har svarat. Och ja, då har hen svarat med svar + taggat mitt namn. Varför får jag ingen notifikation på det?
Gå in i notifikationscenter och se om du tillåter Instagram att notifiera dig.

Fråga: Mitt flöde verkar missa bilder folk lägger upp. Det syns inte i förstasidan utan jag får ibland gå in på person1 Insta och där är bilden han nyss la upp. Lösning någon?
Citera
2014-06-28, 10:15
Bannlyst
Kan jag skapa ett nytt konto som laddar upp alla automatiskt bilder mitt egna konto gillar??

Typ genom tumblr mitt like flöde är så jävla bra
Citera
2014-06-28, 16:57
Medlem
MaryBoleyns avatar
Jag kan inte ladda upp videor ordentligt på instagram längre. Det har jag inte kunnat på flera månader nu, trotts uppdateringar och avinstalleringar flera gånger!
Det laddas upp men det spelas liksom upp långsammare, i slow motion typ, så att det låter helt knäppt! Jag förstår inte varför!

Är det någon som vet vad jag kan göra? (Har en Samsung S3 mini om det spelar någon roll).
Citera
2014-06-28, 17:03
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryBoleyn
Jag kan inte ladda upp videor ordentligt på instagram längre. Det har jag inte kunnat på flera månader nu, trotts uppdateringar och avinstalleringar flera gånger!
Det laddas upp men det spelas liksom upp långsammare, i slow motion typ, så att det låter helt knäppt! Jag förstår inte varför!

Är det någon som vet vad jag kan göra? (Har en Samsung S3 mini om det spelar någon roll).

Ett stort problem, många har det, har du ens googlat, står massor om det

Själv har jag en sgs3 och fick en fix från Instagram för några månader sen.
Citera
2014-06-28, 17:06
Medlem
MaryBoleyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Ett stort problem, många har det, har du ens googlat, står massor om det

Själv har jag en sgs3 och fick en fix från Instagram för några månader sen.

Jag har googlat men hittar inget om det problemet jag har...
Citera
2014-06-29, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Kan jag skapa ett nytt konto som laddar upp alla automatiskt bilder mitt egna konto gillar??

Typ genom tumblr mitt like flöde är så jävla bra
Kan jag det.?
Citera
2014-06-29, 06:06
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Kan jag det.?

Laddar upp andras bilder på ditt eget konto...?

Det bryter mot COPYRIGHTEN!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in