Citat:
Ursprungligen postat av
CatoHectorian
Det är uppenbart att du inte vet något om vad du pratar om. En otränad tjej på ca 60 kg skulle jag få ned på backen på ca en sekund, några sekunder senare skulle hon sova gott.
Det är det jag gör. Min man är 30 kilo tyngre än mig. Det är som att du skulle bli slagen av en man på 120 kilo ett par gånger i månaden hur många gånger har du varit med om det? Sannolikt aldrig. Alltså är det du som inte vet vad du pratar om.
Citat:
Ursprungligen postat av
CatoHectorian
Det är tämligen lätt om man tränar det och om den man försöker göra det på inte vet hur man försvarar sig mot det.
Massor av kvinnor är rädda för vapen, fast inte du tuffing, som skrattar när du får en kniv mot halsen.
Hur kan du veta om du aldrig har gjort det på riktigt?
Nej ingen kvinna är rädd för en kniv för att kvinnor är psykologiskt starkare än män.
Citat:
Ursprungligen postat av
CatoHectorian
Nej, alla fungerar inte som du. Alla män fungerar inte som jag osv. Rena dagiskunskaper.
Sexuellt fungerar alla kvinnor på samma sätt. Till exempel alla kvinnor blir våta när de blir penetrerade. Därför gör det inte ont för kvinnor att bli våldtagna. Den kvinna som säger det ljuger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Scull
Och de som inte alls börjar vilja efter ett tag för att mannen inte gör det det minsta skönt för dem de börjar i alla fall vilja efter ett tag för att mannen gör det så jäkla skönt för dem då. Eller nåt liknande, antar jag.
Det händer inte därför att det blir skönt automatiskt efter ett tag. Till exempel om du binder fast en kvinna och börjar penetrera henne mot hennes vilja kommer det inte vara skönt för henne de första 5-10-15 minuterna men efter det kommer det bli skönt för henne då kommer hon vilja att du ska fortsätta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Scull
Vad händer förresten om våldtäkten pågår kortare tid än tio minuter? Är det ingen våldtäkt då eftersom kvinnan ännu inte börjat samtycka?
Kvinnan kommer känna sig besviken över att hon inte blev påsatt ordentligt och anmäla mannen till polisen för våldtäkt, inte för att han våldtog henne utan för att hon är besviken på det dåliga sexet.