2014-06-22, 13:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Fast om man aldrig börjar vilja överhuvudtaget så är det ju inte våldtäkt. Så försök inte.

Men alla kvinnor börjar vilja efter ett tag. Du kan inte ha sex med en kvinna utan att kvinnan börjar vilja ha sex någon gång under sexet om det inte handlar om en väldigt kort tid typ 10 minuter.

Det är en myt att en kvinna som blir våldtagen kommer ligga och inte vilja under hela våldtäken utan efter kanske 10-15 minuter kommer hon samtycka till sexet.
Citera
2014-06-22, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag har blivit slagen av min man i många år och det är väldigt svårt för en man att övermanna en kvinna. Visst är du starkare än kvinnan men om hon gör motstånd tillräckligt länge så kommer du att bli väldigt trött. Sen när du är för trött så är du också för trött för att våldta henne.
Det är uppenbart att du inte vet något om vad du pratar om. En otränad tjej på ca 60 kg skulle jag få ned på backen på ca en sekund, några sekunder senare skulle hon sova gott.
Citat:
Det är inte så lätt att få tag i någons hals för att strypa personen. Kvinnor är inte rädda för vapen.
Det är tämligen lätt om man tränar det och om den man försöker göra det på inte vet hur man försvarar sig mot det.

Massor av kvinnor är rädda för vapen, fast inte du tuffing, som skrattar när du får en kniv mot halsen.

2) Alla kvinnor funkar på samma sätt.[/quote] Nej, alla fungerar inte som du. Alla män fungerar inte som jag osv. Rena dagiskunskaper.
Citera
2014-06-22, 13:30
Medlem
Citat:
Men alla kvinnor börjar vilja efter ett tag. Du kan inte ha sex med en kvinna utan att kvinnan börjar vilja ha sex någon gång under sexet om det inte handlar om en väldigt kort tid typ 10 minuter.

Det är en myt att en kvinna som blir våldtagen kommer ligga och inte vilja under hela våldtäken utan efter kanske 10-15 minuter kommer hon samtycka till sexet.
Och de som inte alls börjar vilja efter ett tag för att mannen inte gör det det minsta skönt för dem de börjar i alla fall vilja efter ett tag för att mannen gör det så jäkla skönt för dem då. Eller nåt liknande, antar jag.
Citera
2014-06-22, 13:34
Medlem
Vad händer förresten om våldtäkten pågår kortare tid än tio minuter? Är det ingen våldtäkt då eftersom kvinnan ännu inte börjat samtycka?
Citera
2014-06-22, 13:36
Medlem
Citat:
Vad händer förresten om våldtäkten pågår kortare tid än tio minuter? Är det ingen våldtäkt då eftersom kvinnan ännu inte börjat samtycka?
Näääää det var dåligt sex, hänger du inte med!!!
Citera
2014-06-22, 13:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatoHectorian
Det är uppenbart att du inte vet något om vad du pratar om. En otränad tjej på ca 60 kg skulle jag få ned på backen på ca en sekund, några sekunder senare skulle hon sova gott.

Det är det jag gör. Min man är 30 kilo tyngre än mig. Det är som att du skulle bli slagen av en man på 120 kilo ett par gånger i månaden hur många gånger har du varit med om det? Sannolikt aldrig. Alltså är det du som inte vet vad du pratar om.

Citat:
Det är tämligen lätt om man tränar det och om den man försöker göra det på inte vet hur man försvarar sig mot det.

Massor av kvinnor är rädda för vapen, fast inte du tuffing, som skrattar när du får en kniv mot halsen.

Hur kan du veta om du aldrig har gjort det på riktigt?

Nej ingen kvinna är rädd för en kniv för att kvinnor är psykologiskt starkare än män.

Citat:
Nej, alla fungerar inte som du. Alla män fungerar inte som jag osv. Rena dagiskunskaper.

Sexuellt fungerar alla kvinnor på samma sätt. Till exempel alla kvinnor blir våta när de blir penetrerade. Därför gör det inte ont för kvinnor att bli våldtagna. Den kvinna som säger det ljuger.

Citat:
Och de som inte alls börjar vilja efter ett tag för att mannen inte gör det det minsta skönt för dem de börjar i alla fall vilja efter ett tag för att mannen gör det så jäkla skönt för dem då. Eller nåt liknande, antar jag.

Det händer inte därför att det blir skönt automatiskt efter ett tag. Till exempel om du binder fast en kvinna och börjar penetrera henne mot hennes vilja kommer det inte vara skönt för henne de första 5-10-15 minuterna men efter det kommer det bli skönt för henne då kommer hon vilja att du ska fortsätta.

Citat:

Kvinnan kommer känna sig besviken över att hon inte blev påsatt ordentligt och anmäla mannen till polisen för våldtäkt, inte för att han våldtog henne utan för att hon är besviken på det dåliga sexet.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-22 kl. 13:50.
Citera
2014-06-22, 13:59
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Och nu har du fel igen. Varför tror du att alla kvinnor fungerar som du? Alla andra är inte hjärntvättade som du är.
Citera
2014-06-22, 14:02
Medlem
Citat:
Det är det jag gör. Min man är 30 kilo tyngre än mig. Det är som att du skulle bli slagen av en man på 120 kilo ett par gånger i månaden hur många gånger har du varit med om det? Sannolikt aldrig. Alltså är det du som inte vet vad du pratar om.

Hur kan du veta om du aldrig har gjort det på riktigt?

Nej ingen kvinna är rädd för en kniv för att kvinnor är psykologiskt starkare än män.

Sexuellt fungerar alla kvinnor på samma sätt. Till exempel alla kvinnor blir våta när de blir penetrerade. Därför gör det inte ont för kvinnor att bli våldtagna. Den kvinna som säger det ljuger.

Det händer inte därför att det blir skönt automatiskt efter ett tag. Till exempel om du binder fast en kvinna och börjar penetrera henne mot hennes vilja kommer det inte vara skönt för henne de första 5-10-15 minuterna men efter det kommer det bli skönt för henne då kommer hon vilja att du ska fortsätta.

Kvinnan kommer känna sig besviken över att hon inte blev påsatt ordentligt och anmäla mannen till polisen för våldtäkt, inte för att han våldtog henne utan för att hon är besviken på det dåliga sexet.
Så kvinnan ljuger inte då när hon går och anmäler våldtäkt för att det var en negativ upplevelse? Ofrivilligt sex som inte var skönt för henne?
Citera
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Och nu har du fel igen. Varför tror du att alla kvinnor fungerar som du? Alla andra är inte hjärntvättade som du är.

För det är så det fungerar när man blir penetrerad. Även om man inte gillar det från början så kommer man börja tycka om det efter ett tag.

Citat:
Så kvinnan ljuger inte då när hon går och anmäler våldtäkt för att det var en negativ upplevelse?

Hon tyckte fortfarande om det men hon kommer vara besviken på att det inte var mer. Ungefär som att få äta en halv glass istället för en hel glass.
Citera
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:

Vilket jävla dravel. Håll käften stängd i fortsättningen, du upprätthåller en våldtäktskultur genom att säga sådär.
Citera
2014-06-22, 14:03
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Det räcker ju dock inte bara med att man är våt. Är man inte upphetsad så att slidväggarna är "redo" om man själv är avslappnad så kan det ju göra ont ändå. Sex kan göra ont så det säger ju sig självt att en våldtäkt kan göra väldigt ont. Du har otroligt ologiska argument.
Citera
2014-06-22, 14:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Det räcker ju dock inte bara med att man är våt. Är man inte upphetsad så att slidväggarna är "redo" om man själv är avslappnad så kan det ju göra ont ändå. Sex kan göra ont så det säger ju sig självt att en våldtäkt kan göra väldigt ont. Du har otroligt ologiska argument.

Inte om man är våt. Då är det precis som att ha vanligt sex. Här är belägg för det från kvinnor som blivit våldtagna, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Citat:
If the vagina is lubricated enough that penetration is not painful and there aren't tears and injuries resulting from the penetration and the rapist is not otherwise trying to hurt her, then it is possible that she will feel pleasurable sensations during the rape.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in