2014-06-22, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja precis. Våldtäkt är något positivt för kvinnor.
Det är nog bra det du säger men du lider av begreppsförvirring.

Våldtäkt = bra, önskat sex.
Dåligt, oönskat sex = inte våldtäkt.

De flesta använder begreppen tvärtom. Även i lagen.
Citera
2014-06-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Så alla de kvinnor som säger att det var en hemsk upplevelse att bli våldtagna, de ljuger?
Nej, de bara använder begreppet våldtäkt på ett annat sätt än Babianen, som menar att om det var dåligt så VAR det ingen våldtäkt.
Citera
2014-06-22, 11:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Så alla de kvinnor som säger att det var en hemsk upplevelse att bli våldtagna, de ljuger?

Ja det är klart de ljuger. Det är inte PK att prata om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Scull
Det är nog bra det du säger men du lider av begreppsförvirring.

Våldtäkt = bra, önskat sex.
Dåligt, oönskat sex = inte våldtäkt.

De flesta använder begreppen tvärtom. Även i lagen.

Det är så kvinnor använder begreppen. Allt bra sex är inte våldtäkt men våldtäkt är bra sex.
Citera
2014-06-22, 11:52
Medlem
Citat:
1) Nej det är extremt svårt. Testa det med en kvinna som gör motstånd på riktigt så får du se.

2) Varför skulle jag inte tala för alla kvinnor?

Då kommer kvinnan känna sig arg men hon kommer inte känna sig våldtagen.

Nu har jag inte våldtagit någon, men jag har tränat kamp i många år, och då även med kvinnor, och jag kan säga att det är bra mycket lättare som stor man att fysiskt bemästra en kvinna än en man. Stryper man ut någon så gör de inte motstånd längre utan blir väldigt avslappnad (medvetslös). Sätt ett vapen mot någon brukar de flesta bli väldigt medgörliga.

2) för du är inte alla kvinnor, du är en kvinna som tror att alla andra delar din personliga preferens.
Citera
2014-06-22, 11:58
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ja precis. Våldtäkt är något positivt för kvinnor.

En våldtäkt är en händelse som man INTE ville vara med om. Hade man velat hade det inte varit en våldtäkt. Alltså kan det aldrig vara någonting som någon tycker är positivt. Du förstår väl att ordet våldtäkt innebär att ett brott har begåtts, att det finns ett brottsoffer och en gärningsman? Om inte så är det inte en våldtäkt det handlar om. Du pratar om någonting helt annat.

Och sluta tro att du kan tala för alla kvinnor, du är bara EN kvinna och du kan bara tala för dig själv. Ingen kvinna vill bli våldtagen, inte ens du trots dina oändligt många inlägg om att det är en positiv upplevelse. Det är inte våldtäkter du skriver om, det är sex.
Citera
2014-06-22, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ja det är klart de ljuger. Det är inte PK att prata om det.

Det är så kvinnor använder begreppen. Allt bra sex är inte våldtäkt men våldtäkt är bra sex.

Så då är det fritt fram att våldta någon kvinna?

Varför anmäler kvinnor så mycket våldtäkter om de innerst inne vill bli våldtagna? Jag brukar ibland fantisera om våldtäkt och hur jag knullar henne mot hennes vilja. Betyder det att sexet automatiskt är bra bara för att det är emot hennes vilja?

Du kan ha rätt då kvinnor inte vill ta ansvar för sin sexualitet.
Citera
2014-06-22, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Det är inte våldtäkter du skriver om, det är sex.
Det sammanfattade det hela rätt bra, känns som att det inte finns då mycket mer att säga om saken.
Citera
2014-06-22, 13:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatoHectorian
Nu har jag inte våldtagit någon, men jag har tränat kamp i många år, och då även med kvinnor, och jag kan säga att det är bra mycket lättare som stor man att fysiskt bemästra en kvinna än en man. Stryper man ut någon så gör de inte motstånd längre utan blir väldigt avslappnad (medvetslös). Sätt ett vapen mot någon brukar de flesta bli väldigt medgörliga.

2) för du är inte alla kvinnor, du är en kvinna som tror att alla andra delar din personliga preferens.

1) Jag har blivit slagen av min man i många år och det är väldigt svårt för en man att övermanna en kvinna. Visst är du starkare än kvinnan men om hon gör motstånd tillräckligt länge så kommer du att bli väldigt trött. Sen när du är för trött så är du också för trött för att våldta henne.

Det är inte så lätt att få tag i någons hals för att strypa personen. Kvinnor är inte rädda för vapen.

2) Alla kvinnor funkar på samma sätt.
Citera
2014-06-22, 13:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
En våldtäkt är en händelse som man INTE ville vara med om. Hade man velat hade det inte varit en våldtäkt. Alltså kan det aldrig vara någonting som någon tycker är positivt. Du förstår väl att ordet våldtäkt innebär att ett brott har begåtts, att det finns ett brottsoffer och en gärningsman? Om inte så är det inte en våldtäkt det handlar om. Du pratar om någonting helt annat.

Och sluta tro att du kan tala för alla kvinnor, du är bara EN kvinna och du kan bara tala för dig själv. Ingen kvinna vill bli våldtagen, inte ens du trots dina oändligt många inlägg om att det är en positiv upplevelse. Det är inte våldtäkter du skriver om, det är sex.

1) Den enda skillnaden är att det är sex som man inte är OK med från början. Men det är fortfarande bara sex.

2) Alla kvinnor vill bli våldtagna sluta ljug.

3) Våldtäkt är bara vanligt sex som börjar på ett annat sätt.
Citera
2014-06-22, 13:13
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
1) Den enda skillnaden är att det är sex som man inte är OK med från början. Men det är fortfarande bara sex.

2) Alla kvinnor vill bli våldtagna sluta ljug.

3) Våldtäkt är bara vanligt sex som börjar på ett annat sätt.

1-3) Som vanligt så har du fel. Du vet ju inte ens vad en våldtäkt är.
Citera
2014-06-22, 13:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1-3) Som vanligt så har du fel. Du vet ju inte ens vad en våldtäkt är.

Det är vanligt sex som börjar med att man inte vill. Sluta göra en big deal av det.
Citera
2014-06-22, 13:18
Medlem
Citat:
Det är vanligt sex som börjar med att man inte vill. Sluta göra en big deal av det.
Fast om man aldrig börjar vilja överhuvudtaget så är det ju inte våldtäkt. Så försök inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in