2012-05-24, 21:44
Medlem
tverskoys avatar
Det är så här, om en kvinna har en kjol som är kort upp till fittan och en tröja som sitter tight så att tuttarna syns som fan då ska kvinnan faaaan inte klaga om hon blir våldtagen. Håller ni med? (om ni inte gör det då är ni idioter, speciellt ni som är föräldrar till en dotter)
Citera
2012-05-24, 21:53
Medlem
cschrilles avatar
Det är väl lite väl utmanande, som att be om att bli våldtagen.
Citera
2012-05-24, 21:54
Medlem
AIKDaniels avatar
Nej jag håller inte med, sådana som du borde stenas till döds.

Man får väl förfan klä sig hur man vill? Bara för att de klär sig så som du beskriver det så förtjänar de att bli våldtagna?
Citera
Medlem
Westridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tverskoy
Det är så här, om en kvinna har en kjol som är kort upp till fittan och en tröja som sitter tight så att tuttarna syns som fan då ska kvinnan faaaan inte klaga om hon blir våldtagen. Håller ni med? (om ni inte gör det då är ni idioter, speciellt ni som är föräldrar till en dotter)
Skulle vilja vidhålla att det är du som är idioten
Citera
Bannlyst
Om du har korta shorts på stranden ska din kuk klippas.
Vad är det för fel på människan fan behöver ni våldta för att få ligga????
Citera
2012-05-24, 21:55
Medlem
sommarlovs avatar
Så om du har trånga byxor där man tydligt ser din kuk, då ska jag alltså utan problem kunna klämma på din kuk (jag är kille)?

Är du 14 år och invandrare?
Citera
2012-05-24, 21:58
Medlem
Christopher.s avatar
Våldtäkt är alltid våldtäkt. Med din logik är det bara att dyka upp på en nudiststrand och börja våldta.
Citera
Medlem
black_devils avatar
totalt fel o våldta tjejer låt tjejerna klä sig som dom själva vill.

tjejer skall man krama inte våldta .

ok knulla dom kan man göra senare om dom själva vill förstås :

Det säger man inte nej till förstås heh.
Citera
Medlem
Citat:

Jahapp. Om man har en kostym och blir rånad så ska man inte klaga.
Om man har nationaldräkt och blir nedslagen av antinationalister så ska man inte klaga.
Om man ser dryg ut och blir attackerad så ska manminte klaga.
Eller?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Så om du har trånga byxor där man tydligt ser din kuk, då ska jag alltså utan problem kunna klämma på din kuk (jag är kille)?

Är du 14 år och invandrare?
Du får våldta honom om du vill. TS ber ju om
Citera
2012-05-24, 21:59
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Det är väl klart hon ska klaga om hon inte vill bli våldtagen. Bara för någon klär sig lättklätt så ursäktar inte det våldtäkt. Hon ska däremot inte bli förvånad om hon klär sig så och går sent ute vid ett område där det är känt att folk har en skev kvinnosyn.
Citera
2012-05-24, 22:03
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Det är till att vara imam förstår jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in