Citat:
Ursprungligen postat av
Scull
När ska kvinnan börja samtycka för att det ska få räknas som en våldtäkt då?
Vi måste sluta fokusera på kvinnan och se det som ett brott mot mannen som äger kvinnan. Våldtäkt borde vara ungefär som snatteri.
Citat:
Ursprungligen postat av
CatoHectorian
Så du "vinner" alltså när din man spöar skiten ur dig, eller vad menar du? Tror knappast att han verkligen vill nedgöra dig med adrenalin i kroppen. Om det nu är så ändå, så är det synd om dig och alla slag mot huvudet förklarar dina problem med logik.
Jag menar att det inte är någon big deal för en kvinna att bli slagen av en man.
Citat:
Ursprungligen postat av
CatoHectorian
Därför att jag våldtar inte människor. Jag har däremot tagit ned människor både i träning och i arbete när jag var yngre. Medvetslösa människor gör inte motstånd.
Du kommer inte slå någon kvinna medvetslös så det är en meningslöst argument.
Citat:
Ursprungligen postat av
CatoHectorian
Bara att säga något så fullständigt absurt visar att du måste lida av sviterna av all misshandel du lever med. Och med absurt menar jag att du skriver "ingen".
Mannen är antingen en mes (man vet att han inte kommer skada en) eller en maskulin man (som skulle skada en) som man blir tänd på och vill ha sex med. Varför skulle någon kvinna bli rädd?
Citat:
Ursprungligen postat av
CatoHectorian
Nej alla kvinnor ljuger inte, inte ens du, jag tror faktiskt att du själv tror på vad du skriver. Antagligen för att du gillar att bli duktigt misshandlad. Så att få dig att förstå att människor tänder på olika saker, även saker som du inte gillar, är nog omöjligt att få dig att förstå. Om vi vänder på det, är en man som har stånd kåt? Nej, jag är i varje fall inte speciellt sugen om jag vaknar 5 på morgonen av oväsen och råkar ha ett morgonstånd, då vill jag sova. Enligt Babianlogik våt=kåt/stånd=kåt.
Våldtäkt för kvinnor är som att en man skulle bli fastbunden och avsugen av 2 snygga tjejer. Om en sådan man gick till polisen och sa att det gjorde ont, att han var traumatiserad, grät i förtvivlan, skulle du köpa det? Så känner kvinnor när en annan kvinna talar om hur hemskt det var att bli våldtagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheKicks
Det finns inte en chans att du är en kvinna med tanke på hur lite du vet. Du är en väldigt opåläst man. Skador uppkommer väldigt lätt faktiskt. Är slidväggen inte förberedd så bildas det väldigt lätt skador med blödningar som följd. Så nu vet vi alla att du är en man och att du inte vet ett skit om kvinnor.
Pinsamt Babianen...pinsamt.
Jag har postat bevis för att jag är kvinna här,
(FB) Leder porr till sexuella övergrepp?
Nej för jag har haft väldigt hårt sex och har aldrig fått några skador speciellt inte blödningar. Det ska mycket till för att det ska börja blöda. Sluta lura i folk en massa nonsens.