Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Har du på recept, men missbrukat den lite. Jag skulle råda dig att gå till doktor eller psyk och ev. få trappa ned med stesolid. Klipp inte rakt av, ångest och diverse förvirringstillstånd kommer förmodligen att dyka upp. Har du bara käkat dem till natten ? varje dag ?
Hej, vill helst inte klippa av någonting, utav fortsätta med ett flöde. Dock så kommer jag inte käka dem på samma sätt längre. Men jag känner mig hyfsat ok trots allt! Även om dessa saker skulle dyka upp så kommer det väl att försvinna inom två veckor? Kan ju inte säga att jag mår särskilt prima, men det går ann. Är mest orolig för bestående skador, som jag hade kunnat undvika genom en nedtrappning. Men det är kanske inte riktigt så det fungerar? Yes, bara på nätterna. I princip varje dag. Några dagar utan lite då och då. Sedan kanske man var på något annat en period och inte åt dem.
Edit: Ifall jag skulle få för mig att jag behövde somna en natt nu, låt oss säga mitt i veckan, och tar några st. Är detta något som kommer sabba det grovt för mig? Har inte sovit ett skit det senaste...
Eller är det bättre då att ta någon svagare benzo för att somna på och skippa Zolpidem helt?
MVH