2014-06-20, 22:37
Medlem
Nu åker Anonine ut.
Skulle bytt för länge sen, men nu är det dags.
Citera
2014-06-20, 22:49
Medlem
AsperitZs avatar
Men vafan! Jag som precis köpt 3 månader!!!!!!!
Citera
2014-06-20, 22:51
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsperitZ
Men vafan! Jag som precis köpt 3 månader!!!!!!!

En dåre och hans pengar skall snart skiljas åt. Man betalar inte för en sådan tjänst flera månader i förväg. Se det som läropengar.
Citera
2014-06-20, 23:13
Medlem
AsperitZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
En dåre och hans pengar skall snart skiljas åt. Man betalar inte för en sådan tjänst flera månader i förväg. Se det som läropengar.

haha så sant!

Den här är också bra "En dåre kan tjäna stora pengar, men bara en klok man kan spendera dem."

Man kan alltid begära kompensation, det brukar man få när tjänsten inte fungerar eller fungerar mycket dåligt.

Det finns ett sätt att logga in "bakvägen" på sitt konto om man nu vill förnya för att det fungerar så bra . Begär ett nytt lösen ord och följ länken från din mail sedan är du inloggad.
Tyvärr går det dock inte att logga in på varken OpenVPN eller PPTP....
Citera
2014-06-21, 11:26
Medlem
MetallicMonks avatar
Jag funderar på att skaffa anonine då en bekant har det och är väldigt nöjd.
Men då har jag en fråga: Det är så att jag är inneboende och delar router med min landlord. Hur fungerar det ihop med anonine?
Citera
2014-06-21, 13:24
Medlem
MuppSmurfs avatar
Jag kan inte logga in på denna skiten, jag har betalt in i juli så dagar finns det gott om..

Får man inte längre använda det man betalt för? Riktigt tråkigt.. någon som har samma fina utbud?
Senast redigerad av MuppSmurf 2014-06-21 kl. 13:29.
Citera
2014-06-21, 14:36
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Jag kan inte logga in på denna skiten, jag har betalt in i juli så dagar finns det gott om..

Får man inte längre använda det man betalt för? Riktigt tråkigt.. någon som har samma fina utbud?

Jag inga problem idag. De verkar vara lite instabila just nu, men tjänsten ligger inte nere. Försök anslut igen.
Citera
2014-06-21, 16:11
Medlem
MuppSmurfs avatar
Provade nu och kan inte logga in.. riktigt uselt.. ruttet och ta folks pengar utan att ge tjänsten man betalt för.
Citera
2014-06-21, 19:35
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Provade nu och kan inte logga in.. riktigt uselt.. ruttet och ta folks pengar utan att ge tjänsten man betalt för.

Jag är också utestängd just nu. Man får ge det någon dag och se om det bättrar sig. En sådan tjänst som Anonine som byter ägare som de gjort är så klart inte direkt någon säker investering med evigt liv. Om de slår igen butiken finns det gott om alternativ. Men man bör verkligen inte köpa tjänsten mer än en månad åt gången...
Citera
2014-06-21, 21:19
Medlem
Det fungerade mer eller mindre hela dagen fram till för 10 minuter sen.
Då började det koppla ner och upp titt som tätt.
Får se vad man finner för alternativ, kanske är Bahnhofs nya bättre.
Citera
2014-06-21, 23:07
Medlem
Haft haft problem med Hola!-addonet till firefox under dagen också. Är det möjligt att problemen är relaterade på något sätt? Att två proxytjänster börjar strula samtidigt känns mycket underligt måste jag säga.
Citera
2014-06-21, 23:33
Medlem
crillecrilles avatar
Vad i helvete är det som pågår?!!

Jävla fittnyllen är vad de är. Vi försöker se på Fotbolls-VM här!

Men seriöst, vad är det som pågår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in