Citat:
Eller hur. Vem vågar ens ha sex med henne med tanke på all fysisk smuts som finns i hennes kropp; knark, cigaretter, blodsmitta och mediciner. Jag fattar det inte. Hon slår inte mig som typen som prioriterar kondom...Och kommer torskarna hem till henne?
Jag börjar fan också fundera på om inte hela förhållandet med SnuskJanne är en ploj.
Jag börjar fan också fundera på om inte hela förhållandet med SnuskJanne är en ploj.
För det första så tror jag inte man tänker så om man nu är en man som betalar för sex. Liksom fatta vilka mentala broar man måste gå över för att komma till punkten där man köper sex av en annan människa. En människa som säljer sig för droger dessutom. Tror ju knappast det är några friska män vid sina sunda vätskor som köpt sexuella tjänster av Berny. Min uppfattning om den typen av män är att det är personer som själva har psykiska problem och kanske också ett eget drogmissbruk. Den vågen av 80- och 90-talister som köper sex idag gör det till största del i utlandet. De plockar inte upp narkomaner som går på gatan. De män som faktiskt tar det steget är inte den välbärgade familjefadern som ber Berny hoppa in i familjens Volvo V70 och som betalar 1500 för en avsugning i fem minuter. Det är trasiga män vi talar om.
För det andra tror jag inte det med Janne är en ploj. Jag tror Janne gillar känslan av att äga Berny eftersom han med allra största sannolikhet betalar för grejer när han är nere i Malmö (även om han så klart förnekat detta). Inga stora grejer nödvändigtvis men saker som mat och cigg, kanske några underkläder han tycker är lagom horiga. Därmed förväntar han sig också att få doppa och göra lite som han vill. Det är ju uppenbart att hans relation till Berny inte är någon ömsesidig kärleksrelation på lika villkor. Så länge hon är den hon är kommer där alltid vara en ojämn maktbalans i den relationen där hon står i underläge.